Xboxlife forum

Xbox Game Pass Ultimate

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 10:29

Billede

Som jeg forstår ovenstående, så betyder det, at hvis man har 36 måneders Xbox Live Guld på sin konto, så får man tilsvarende Xbox Game Pass Ultimate periode, uden at det koster ekstra...

Hvad sker der med mine forudbetalte måneder af Xbox Live Gold og/eller Xbox Game Pass, når jeg får Xbox Game Pass Ultimate-abonnementet?
Når du tilmelder dig Xbox Game Pass Ultimate-abonnementet, vil vi anvende enhver forudbetalt tid, du har på Xbox Live Gold- og/eller Xbox Game-abonnementet, mod Xbox Game Pass Ultimate-abonnementet. Dog maksimalt op til 36 måneder.

Hvis du for eksempel har 3 måneders Xbox Live Gold og 3 måneders Xbox Game Pass, der allerede er på din konto, når du køber din første måned af Xbox Game Pass Ultimate-abonnementet, har du i alt 7 måneders Ultimate på din konto, før du skal forny dit medlemskab.


Så kan det da vidst godt lige betale sig at tanke op på Xbox Live Guld før man vælger at tilmelde sig det nye abonnement :mrgreen:

Har man over 36 måneders Xbox Live Guld, så skal man dog lige være opmærksom på det her:
Den maksimale tid, der kan anvendes på Xbox Game Pass Ultimate-abonnementet, er 36 måneder. Enhver tid over den periode vil ikke længere forblive på din konto, når du har opgraderet.

Her er iøvrigt Microsofts danske priser og sammenligning imellem de forskellige abonnementer:
Billede

Efter den første konvertering af abonnementet, så kan man stadig indløse Xbox Live Guld koder, men så bliver de konverteret til Xbox Game Pass Ultimate sådan her:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 10:41

En nem måde at se hvor mange måneders Xbox Live Guld du har, er ved at logge på Microsofts account site:
https://account.microsoft.com/services/

Husk lige det der med, at det max er 36 måneder der konverteres, så du skal ikke både have indløst Xbox Live Guld for 3 år og Xbox Game Pass for 3 år inden du opgraderer... så ryger halvdelen :-D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 10:48

Nu har jeg lige tilmeldt mig Xbox game pass konsol. Hvordan skifter jeg til PC? Det synes jeg ikke jeg kan på hjemmesiden. Kun Ultimate.

EDIT:
Fandt ud af det. Søgte inde på MS hjemmeside og fik tilføjet det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf arnel925 » 10. jun 2019 11:17

Kan ikke hente football manager eller wolfenstein 2, siger bare kan ikke finde enheden og når jeg søger på appen findes disse spil ikke til PC, nogen som ved om det er tilgængelige nu på PC?
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf mbj1974 » 10. jun 2019 11:24

Jeg har pt. en kode på 12 md Xbox Live Guld for og 12 md Xbox Game Pass, nogen der kan sige hvordan jeg får mest ud af det her tilbud? :D
mbj1974
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Niculla2 » 10. jun 2019 11:26

Jeg har lige gjort det. Super. Tak for info. Skal først betale for det igen i midt 2022. Så det virker sq!
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 11:31

arnel925 skrev:Kan ikke hente football manager eller wolfenstein 2, siger bare kan ikke finde enheden og når jeg søger på appen findes disse spil ikke til PC, nogen som ved om det er tilgængelige nu på PC?


Jeg tror du skal opdatere windows først - Det var hvad jeg lige fandt frem til. Er ved at hente version 1903 nu :) Og så skal du hente beta app fra hjemmesiden.

Jeg fandt den, men kan simpelthen ikke finde linket igen. Søg lidt rundt derinde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 11:34

mbj1974 skrev:Jeg har pt. en kode på 12 md Xbox Live Guld for og 12 md Xbox Game Pass, nogen der kan sige hvordan jeg får mest ud af det her tilbud? :D


Først skal du finde ud af, hvor lang tids abonnement du allerede har betalt for... hvis det max er 12 måneder du har tilbage, så kan det godt betale sig at indløse de to koder du har.

12 måneders Xbox Live Guld som er forhåndsindløst inden du opgraderer, resulterer i 12 måneders Xbox Game Pass Ultimate.
12 måneders Xbox Game Pass som er forhåndsindløst inden du opgraderer, resulterer i 12 måneders Xbox Game Pass Ultimate.

... man skal bare passe på med ikke at komme op over de 36 måneder sammenlagt, da tingene ellers går tabt, f.eks. hvis du allerede har 3 år med Xbox Live Guld + 3 år med Xbox Game pass forhåndsindløst, så vil halvdelen jo gå tabt i konverteringen.

Jeg synes egentlig at det er beskrevet meget fint i mit første og andet indlæg, så prøv at tjek dem igennem igen hvis det er :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 11:39

Link til PC app beta:
https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

I skal lige opdatere jeres windows til version 1903. Det lader til at det er hurtigere at gøre det gennem Windows end at gøre det gennem beta appen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2019 11:40

arnel925 skrev:Kan ikke hente football manager eller wolfenstein 2, siger bare kan ikke finde enheden og når jeg søger på appen findes disse spil ikke til PC, nogen som ved om det er tilgængelige nu på PC?



https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

Cena var lige en tand hurtigere :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 11:42

Slimjay DK skrev:
arnel925 skrev:Kan ikke hente football manager eller wolfenstein 2, siger bare kan ikke finde enheden og når jeg søger på appen findes disse spil ikke til PC, nogen som ved om det er tilgængelige nu på PC?



https://www.xbox.com/da-DK/xbox-game-pass/pc-games

Cena var lige en tand hurtigere :lol:


Jeg var nødt til at finde det gennem US nyhedssites. Det var fuldstændig umuligt for mig at finde det gennem søge funktionen i 2. omgang :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Henrik_s » 10. jun 2019 13:10

Er det stadig muligt at "dele" et ultimate abn. Ligesom man kan med alm. Gold? Altså mellem 2 xboxe
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 13:23

De har i alle tilfælde ikke meldt ud om, at funktionaliteten med en "Home Xbox" skulle blive fjernet, så mit gæt er at Ultimate vil virke ligesom vi hidtil har set med Xbox Live Guld/Game Pass på Xbox.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Henrik_s » 10. jun 2019 13:56

Morten Skou skrev:De har i alle tilfælde ikke meldt ud om, at funktionaliteten med en "Home Xbox" skulle blive fjernet, så mit gæt er at Ultimate vil virke ligesom vi hidtil har set med Xbox Live Guld/Game Pass på Xbox.


Super :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Henrik_s » 10. jun 2019 14:59

Lige et spørgsmål.

Så dvs. at hvis jeg har 26mnd. gold tilbage på min bruger, bliver det opgraderes til ultimate, hvis jeg vælger at købe et ultimate abn?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron