Xboxlife forum

Xbox Game Pass Ultimate

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf VIC » 22. jun 2019 10:08

Niculla2 skrev:Det er hamrende smart at kunder allerede har Game Pass, når næste generation begynder. Når de så smider nogle fede launch-titler med i servicen (bl.a. Halo: Infinite), er det virkelig god value-for-money igen. Ikke noget med at købe en røvfuld fuldpris spil (som altid er dyrt ved launch). Du tager bare dine nuværende controllere og Xbox Game Pass og flytter med over.

Personligt er jeg så glad for Game Pass, at jeg slet ikke gider have andre konsoller i næste generation end Xbox. Der er rigeligt med (super gode) titler at give sig i kast med.


Der bliver det så spændende, om Scarlet bliver en helt ny generation eller (mere sandsynligt) en fortsættelse af den nuværende generation, altså lidt som forskellen mellem One S og One X, så man altså stadig kan spille alle de spil man allerede har.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Mikael Nielsen » 23. jun 2019 08:56

VIC skrev:
Niculla2 skrev:Det er hamrende smart at kunder allerede har Game Pass, når næste generation begynder. Når de så smider nogle fede launch-titler med i servicen (bl.a. Halo: Infinite), er det virkelig god value-for-money igen. Ikke noget med at købe en røvfuld fuldpris spil (som altid er dyrt ved launch). Du tager bare dine nuværende controllere og Xbox Game Pass og flytter med over.

Personligt er jeg så glad for Game Pass, at jeg slet ikke gider have andre konsoller i næste generation end Xbox. Der er rigeligt med (super gode) titler at give sig i kast med.


Der bliver det så spændende, om Scarlet bliver en helt ny generation eller (mere sandsynligt) en fortsættelse af den nuværende generation, altså lidt som forskellen mellem One S og One X, så man altså stadig kan spille alle de spil man allerede har.



Scarlett blive bagudkompitabel med alle de nuværende spil til s og x og man kan bruge alle de eksterne udstyr fra s og x til scarlett
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf VIC » 23. jun 2019 11:49

Mikael Nielsen skrev:
VIC skrev:
Niculla2 skrev:Det er hamrende smart at kunder allerede har Game Pass, når næste generation begynder. Når de så smider nogle fede launch-titler med i servicen (bl.a. Halo: Infinite), er det virkelig god value-for-money igen. Ikke noget med at købe en røvfuld fuldpris spil (som altid er dyrt ved launch). Du tager bare dine nuværende controllere og Xbox Game Pass og flytter med over.

Personligt er jeg så glad for Game Pass, at jeg slet ikke gider have andre konsoller i næste generation end Xbox. Der er rigeligt med (super gode) titler at give sig i kast med.


Der bliver det så spændende, om Scarlet bliver en helt ny generation eller (mere sandsynligt) en fortsættelse af den nuværende generation, altså lidt som forskellen mellem One S og One X, så man altså stadig kan spille alle de spil man allerede har.



Scarlett blive bagudkompitabel med alle de nuværende spil til s og x og man kan bruge alle de eksterne udstyr fra s og x til scarlett


Det er forventeligt.
Men kan 'Scarlett-spil' afvikles på One S eller vil de være eksklusive til Scarlett?
Altså vil det bare være en kraftigere version af One X eller er det en helt ny generation?
Det ville nok ikke give så meget mening med en helt ny generation, når de også snart kommer med xCloud.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Mikael Nielsen » 23. jun 2019 17:48

Man kan nok streame spillet til S hvis der kommer nogle spil den ikke har power nok til, jeg tror mere vi skal se det som opgradering fremover. Det samme som en pc, man beholder windows men tilfører ny hardware
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Jake242 » 24. jun 2019 15:07

Morten Skou skrev:Det er lidt underligt, den prismodel som Microsoft har valgt her - de må da miste en hel masse penge de næste 2-3 år tænker jeg?



Omvendt får de Live kunder som ellers ikke kunne skænke Game Pass en tanke... til at vænne sig til bare at kunne vælte sig i spil.

og ja, grunden til de ikke begrænser det (f.eks til 1 år) er nok for at man er bundet helt ind i næste konsol, hvor man så allerede har live og gamepass.

Det svarer til at Pusheren giver dig dine første gram gratis.... = long term investment

Eller Honda forhandleren lader dig prøve en splinterny Type R... nååh nej #-o
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf CvKM » 26. jun 2019 19:30

Jeg har en 3 måneders kode liggende. Hvad sker der, hvis jeg tilføjer den? Får jeg 3 måneders Ultimate mere?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf ShumwayDK » 27. jun 2019 08:53

Nej, ikke hvis du i forvejen har et Ultimate abonnement.
Så sker indløsning som nævnt i konverteringstabellen, som Skou har sat in nederst i første indlæg i denne tråd. dvs 3 mdr gold = 50 dages Ultimate
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf CvKM » 27. jun 2019 15:05

Ahhhh! Tak for hjælpen. Havde lige misforstået den, men kiggede nu. :P 50 dage er også fint til mig.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf JamesCoburn.dk » 29. sep 2019 01:38

Er der nogen, der ved om "tricket" stadig virker?
Mit Xbox Live Gold er udløbet og jeg overvejer om jeg skal købe 12, 24 eller 36 mdr for at kunne få alle månederne opgraderet til Xbox Game Pass Ultimate for 20 kr.
Kampagnen hedder nu: "2 måneder for 20 kr". På xbox.com skriver Microsoft:

"Når du tilmelder dig Xbox Game Pass Ultimate, får du enhver forudbetalt tid, du har på Xbox Live Gold og/eller Xbox Game, mod Xbox Game Pass Ultimate. Dog maksimalt op til 36 måneder.

Hvis du for eksempel har 3 måneders Xbox Live Gold og 3 måneders Xbox Game Pass, der allerede er på din konto, når du køber din første måned af Xbox Game Pass Ultimate, har du i alt 7 måneders Ultimate på din konto, før du skal forny dit medlemskab."

Er der nogen der kan opklare, om ovenstående svarer til det oprindelige "trick"?

På forhånd tak!
JamesCoburn.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Erroneus » 29. sep 2019 09:14

JamesCoburn.dk skrev:Er der nogen, der ved om "tricket" stadig virker?

Lille info. Jeg kan ikke bruge det tilbud, og jeg har hverken live gold eller gamepass nu. Ja den viser fint nok tilbuddet, men når man logger ind og vil gå til betaling, ændrer prisen til 99 kr., sandsynligvis fordi jeg har haft gamepass ultimate før, så hvis du ikke har haft gamepass ultimate før, burde du ikke blive ramt af det problem.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf JamesCoburn.dk » 29. sep 2019 11:20

Erroneus skrev:
JamesCoburn.dk skrev:Er der nogen, der ved om "tricket" stadig virker?

Lille info. Jeg kan ikke bruge det tilbud, og jeg har hverken live gold eller gamepass nu. Ja den viser fint nok tilbuddet, men når man logger ind og vil gå til betaling, ændrer prisen til 99 kr., sandsynligvis fordi jeg har haft gamepass ultimate før, så hvis du ikke har haft gamepass ultimate før, burde du ikke blive ramt af det problem.


Tak for input - jeg må lige se, om det kun gælder nye Game Pass Ultimate kunder - jeg har ikke haft det før. Jeg skal under alle omstændigheder have købt Xbox Live Gold, så jeg kan jo bare prøve, men spørgsmålet er, om jeg skal gå all-in og købe 36 mdr her og nu.

Er der andre der har bud på, hvad MS mener med deres tilbud?
JamesCoburn.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 20

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf bitfreakrus » 30. sep 2019 06:46

Jeg købte 12 måneders gold i sidste uge, og så prøveabonnementet på Ultimate, og vupti. Et års Ultimate, Så tricket virker stadig.
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481

+2

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2019 17:12

bitfreakrus skrev:Jeg købte 12 måneders gold i sidste uge, og så prøveabonnementet på Ultimate, og vupti. Et års Ultimate, Så tricket virker stadig.


Vildt - så vidt jeg forstod, så var den mulighed faktisk udløbet :D Tak for info!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf JamesCoburn.dk » 30. sep 2019 20:00

Hej Alle!

Så lykkedes det for mig! Jeg har købt 36 mdr Xbox Live Gold på diverse hjemmesider, og de er nu aktiveret.
Jeg har også aktiveret Game Pass Ultimate. Jeg fik 2 mdr for 20 kr. Ifølge min account på Xbox'en har jeg nu Game Pass Ultimate betalt ind til 1.11.2022.

Tak for hjælpen/input!

Det er måske ved at være sidste chance - med mindre MS kommer med et nyt/andet tilbud efter midnat. Sakset fra Microsofts betingelser:

"*Gælder ikke for eksisterende abonnenter – andre eksklusioner gælder. Det kræver et kreditkort. Tilbuddet gælder fra 19/8/2019 kl. 09:00 PDT til 30/9/2019 kl. 23:59 PDT og kun via linket i dette tilbud på alle Xbox Game Pass-markeder undtagen Quebec og Rusland. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud. Efter tilbudsperioden fortsætter abonnementet til den på det tidspunkt gældende normalpris (kan ændres), medmindre det annulleres. Plus gældende skatter/afgifter. Det kræver et kreditkort. Spilkataloget varierer over tid. Maks. 1 tilbud per konto."
JamesCoburn.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 20

+1

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron