Xboxlife forum

Billigt headset, men hvilket?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf Mysticurse » 28. maj 2019 12:56

Hey Life'ere.

Jeg går lidt og overvejer, om jeg skal købe mig et billigt headset til min One. Men da jeg aldrig har ejet et før, søger jeg jeres hjælp, råd, vejledning og vise ord.
Grunden til det skal være et billigt et er, at jeg hovedsageligt kun kommer til at bruge det max en weekend i måneden. Det skal bruges når jeg er oppe hos en ven, så jeg kan få lidt lyd på mit spil uden han skal høre på det.

Jeg har kigget lidt på 2. Afterglow LVL 3 Stereo Headset og Turtle Beach Recon 50X. Det der tiltaler mit ved Afterglow er, at øre puderne og bøjlen ser ud til at være mere behagelige med deres polstring. Hvor Turtle Beach øre puderne ser meget tynde ud, og bøjlen ser ud til stort set ikke at være polstret. Til gengæld kan jeg godt lide, at Turtle Beach har aftagelig mic, da jeg aldrig kommer til at bruge den.

Hvis i har andre forslag, så kom endelig med dem.
Jeg tænker:
Max 300 vil jeg give.
Gerne med aftagelig mic.
Med 3,5 mm stik.
(Er der andet jeg skal tænke på?)

... og er der en som har et par gode de vil af med til det prisleje, så lad mig se hvad i har ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf JohnH » 28. maj 2019 13:41

Jeg har købt sådan et Tritton Kama som reserve, god lyd, både ud og ind og rimelig pasform, virker faktisk overraskende godt
https://www.elgiganten.dk/product/gamin ... foner-sort
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf CvKM » 28. maj 2019 13:49

Jeg kan nikke genkendende til Turtle Beach. Der er mega god lyd i de trådløse jeg har, som i øvrigt har kostet omkring 1000kr.. Men de er ikke så gode, komfortmæssigt. De gør IKKE ondt at have om ørerne ved mig, men jeg kunne godt have ønsket lidt bedre komfort.

Til det du skal bruge det til, tror jeg også at Microsofts eget headset er godt. Det ligger desværre en lille smule over dit prisleje, men er du heldig kan du nok godt finde et nyt til 300kr eller mindre. Jeg har nemlig sådan et selv, og bruger det når mit Turtle Beach løber tør for strøm, da det er trådløst (dårlig batteritid, og langsom opladning, hvis du spørger mig). Der er ikke verdens bedste super duper lyd i dem... Men til dit forbrug, tror jeg de er fortræffelige. Jeg er ihvertfald glad for mine.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf Mysticurse » 4. jun 2019 11:13

Tak for jeres input ;-) Er dog stadigvæk ikke helt sikker på hvad jeg vil vælge endnu, men hælder nok mest til Turtle Beach. De har måske ikke helt 100% god pasform. Men har hørt der er god lyd flere steder fra... og så er der jo lige det med den aftagelige mic jeg godt kan lide.
Som du siger CvKM, så kunne pasformen måske godt være en anelse bedre. Men samtidig siger du også at de ikke gør ondt eller noget. Og jeg tænker, at når jeg kun skal bruge det en gang i måneden, og få timer af gangen. Så kan jeg godt leve med pasformen måske ikke er der helt 100% ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf fakeprofile1337 » 4. jun 2019 18:10

Jeg købte et sæt steelseries Arctic 3 til omkring 350,- de virker helt perfekt, super komfort osv.

Mvh Søren
fakeprofile1337
Niveau 0
 
Indlæg: 7

+1

Re: Billigt headset, men hvilket?

Indlægaf Mysticurse » 9. jun 2019 16:21

De ser godt nok også lækre ud. Det billigste jeg kan finde dem til PT er dog 475, og det vil jeg ikke give for noget jeg kommer til at bruge så sjældent ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron