Xboxlife forum

Crysis

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Crysis

Indlægaf Mikael Nielsen » 20. okt 2018 14:29

Nu kan du spille Crysis 1+2+3 på Xbox one
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+2

Re: Crysis

Indlægaf Morten Skou » 20. okt 2018 20:39

Var Crysis ikke primært noget man spillede, fordi det var så super flot som det var? Eller var der rent faktisk også en fed historie der også gør det værd at spille igen i dag?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Crysis

Indlægaf Mikael Nielsen » 20. okt 2018 22:28

Morten Skou skrev:Var Crysis ikke primært noget man spillede, fordi det var så super flot som det var? Eller var der rent faktisk også en fed historie der også gør det værd at spille igen i dag?


Rent grafisk var crysis langt fremme især på pc , de bruger stadig crysis 3 når de tester/anmelder grafikkort.
Den der kører på xbox one er lavet til 360 så vi skal nok ikke forvente PC version.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Crysis

Indlægaf Mysticurse » 21. okt 2018 07:24

Må måske nok give dig lidt ret mht historien Hr Skou. Men når det så er sagt, så synes jeg rigtig godt om 2'eren og 3'ere... jeg tror aldrig jeg har spillet 1'eren dog. Ikke pga historien, men pga gameplayed. Går mere op i gameplay end historien i de fleste spil. Så historie er i mine øjne ikke alt ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Crysis

Indlægaf heinstach » 21. okt 2018 07:26

Morten Skou skrev:Var Crysis ikke primært noget man spillede, fordi det var så super flot som det var? Eller var der rent faktisk også en fed historie der også gør det værd at spille igen i dag?



https://www.xboxlife.dk/review/crysis-2-515.html
https://www.xboxlife.dk/review/crysis-3-750.html

:-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron