Xboxlife forum

Gamepass prisstigning

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Gamepass prisstigning

Indlægaf Rune322 » 2. maj 2018 00:51

Lige fået en besked fra xbox om en prisstigning på gamepass fra 59dkk til 79dkk fra 1 Juni. Trist men regnede også med det ville ske på et tidspunkt. Hvad synes i om denne ændring?
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf JohnH » 2. maj 2018 05:29

Det er ok, man får jo alle de nye spil fra MS med i fremtiden også.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Slimjay DK » 2. maj 2018 07:48

tænker at prisen på de 59 har været for lav .. I USA koster det jo 9.99$ som er ca. 62 kr. og hvis man så smider dansk moms i det beløb, så er det vel ret tæt på 79 kr.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf The Baptizer » 2. maj 2018 10:26

Har også undret mig over at DK prisen lå så lav i forhold fx US.

Men der skal nu noget mere interessant indhold der ind. Det der er der nu er ikke 79,-/mdr værd.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. maj 2018 14:13

Man bliver spist af med en masse usælgelige spil og lidt godbidder ind imellem. Jeg synes personligt at 59 kr. Er for højt sat. Jeg har lige nu en måned for en 10'er og så kan jeg få afprøvet spil som Rise Of The Tombraider, Homefront Revolution, Luckys Tale - og det er da okay at få dem spillet, men de titler er bestemt ikke nok til at fastholde mig når der er gået en måned. Sea Of Thieves blev kedeligt sidst jeg havde gratis 14 dages Gamepass.

Når Forza Horizon 4 udkommer, vil jeg helt sikkert købe en måned for at få det afprøvet og så derefter købe spillet eller springe over, hvis det ikke fanger.

Men jeg siger helt klart at prisen skal ned, eller også skal der nogle bedre titler på bordet !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Morten Skou » 2. maj 2018 20:48

Jeg synes også at 79 kroner er en del for det indhold som der er - meget af det er halvgamle Xbox 360 spil som jeg ikke kan se mig selv spille mere. Procentvis er det da også noget af en stigning?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Krisp » 3. maj 2018 07:27

Jeg synes 59 kr. var en god pris. 79 er for meget.

Jeg tager nok lige en måned mere til den gamle pris, for mit udløber i morgen og så kan det være at jeg springer fra eller om ikke andet, så tager en lille pause fra gamepass.
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf baunevej » 3. maj 2018 07:41

Ikke noget jeg vil have til 79 kr. Sea of thieves er ikke intresant mere og har de fleste ældre spil jeg vil have. Der er ikke rigtigt noget på vej til Xbox jeg er helt oppe og køre over, håber dog crackdown 3 er godt
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Slimjay DK » 3. maj 2018 09:06

Morten Skou skrev:Jeg synes også at 79 kroner er en del for det indhold som der er - meget af det er halvgamle Xbox 360 spil som jeg ikke kan se mig selv spille mere. Procentvis er det da også noget af en stigning?


Ja, det er en stor stigning .. men det har også virket underligt at vi i DK skulle have en lavere pris end US.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Slimjay DK » 3. maj 2018 09:07

baunevej skrev:Ikke noget jeg vil have til 79 kr. Sea of thieves er ikke intresant mere og har de fleste ældre spil jeg vil have. Der er ikke rigtigt noget på vej til Xbox jeg er helt oppe og køre over, håber dog crackdown 3 er godt


Vi må se hvad E3 byder ... Forza Horizon 4 , Gears 5 eller noget helt 3. :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Krisp » 4. maj 2018 08:52

Har i alle fået en besked om prisstigning? Jeg har endnu ikke modtaget noget. :-s
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Zt3pH » 4. maj 2018 10:09

Krisp skrev:Har i alle fået en besked om prisstigning? Jeg har endnu ikke modtaget noget. :-s


Nej jeg har heller ikke fået en melding om det
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Firephreakk » 4. maj 2018 13:19

Jeg har modtaget det som besked i min indbakke på Xbox'en.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. maj 2018 16:26

Jeg har også fået en besked på xboxen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Gamepass prisstigning

Indlægaf Rechain » 5. maj 2018 20:16

Mærkeligt? De har lige trukket 59kr og jeg har intet hørt om prisstigning til 79kr. Ingen besked hos mig, hverken på Xbox Live eller over email :shock: nogle som kan finde bekræftelse på det her?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron