Xboxlife forum

Dead Space 2 GWG Download til Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Dead Space 2 GWG Download til Xbox One

Indlægaf maagaard90 » 21. apr 2018 18:43

Dav dav og længe siden.

Jeg har lidt problemer med at få downloadet denne måneds 360 Games with Gold til min konto. Jeg har forsøgt adskillige gange men bliver hele tiden ramt af en 147,00 pris. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg har forsøgt igennem hjemmesiden og så meget andet. Kan nogen give mig en udførlig guide. Eller en hjælpende hånd :)

På forhånd tak.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 GWG Download til Xbox One

Indlægaf maagaard90 » 21. apr 2018 18:45

Jeg har et 14 dages prøve Live Gold subscription, men det burde ikke have noget at sige. Jeg har downloadet witness og AC.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 GWG Download til Xbox One

Indlægaf JohnH » 21. apr 2018 19:18

maagaard90 skrev:Jeg har et 14 dages prøve Live Gold subscription, men det burde ikke have noget at sige. Jeg har downloadet witness og AC.


14 dages live er ikke ægte 'gold', sikkert derfor det ikke virker, men du burde også have problemer med de andre spil. Hvorfor har du kun 14 dage? Det koster jo ingenting i forvejen, i forhold til hvad man får for det :wink:


Det står også ved trialkoden
Note:This is a trial key which only lets you test Xbox Live Gold. Downloading "Games with Gold" is NOT possible during the trial membership - you will need a full subscription to be able to do that.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dead Space 2 GWG Download til Xbox One

Indlægaf maagaard90 » 21. apr 2018 19:37

Det er agu underligt at jeg så har kunne downloade de to andre spil uden problemer.
Jeg må hellere life prøve en gang mere at kigge det igennem
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron