Xboxlife forum

Manglende apps.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Manglende apps.

Indlægaf dkkl » 9. jan 2018 22:30

Jeg har lige købt den "nye" version af den gamle 360 = internet, wuhu!
Dog kan jeg ikke finde ret mange apps til den.
Jeg kan finde Netflix, Viaplay (som dog ikke virker) og andre random apps. Jeg kan kun se 22 i alt, og vil gerne have installeret HBO, TV" Play, osv.

Jeg har været i kontakt med Microsoft og de gav mig denne besked: Lets try removing your profile from the console. Then clearing the Cache 3 times. Power cycle console. Then re-add your profile. 
Det har ikke hjulpet :/

Jeg har læst på Microsofts hjemmeside om installering a f.eks. HBO, og der står jeg skal have en speciel TV-udbyder. Jeg har ikke noget TV, kun internet. Stofa kendte ikke noget til sådan en problematik, men kan det virkelig også passe at jeg ikke kan få HBO på min Xbox, bare fordi jeg ikke har noget TV?

Microsoft kan ikke hjælpe mig, så det håber jeg nu I kan :)
dkkl
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Svendborg


Re: Manglende apps.

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. jan 2018 08:49

Nu bruger jeg selv Apple TV til HBO Nordic, men jeg har da haft downloadet den app til både 360 og One engang. Ifølge dem selv, ligner det dog ikke, at de supporter Xbox længere.

https://dk.hbonordic.com/how-to-watch

Det du har læst på Microsofts hjemmeside omkring en TV-udbyder, lyder meget som den amerikanske version af HBO (Now eller Go), der netop kræver at man har en TV-udbyder for at køre app’en.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster

cron