Xboxlife forum

Spørgsmål til Xbox One X?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Spørgsmål til Xbox One X?

Indlægaf Lord Beef Jerky » 3. nov 2017 09:53

Slimjay DK skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Hvor meget larmer blu ray drevet i forhold til de gamle modeller? Er det bare ca. samme støjniveau?

Og ellers tak for anmeldelsen. Jeg fik da i hvert fald svar på det, jeg havde i tankerne.


Det afhænger jo lidt af hvor meget ens gamle model larmede :) Hvad der er larm for dig, behøver jo ikke at være larm for andre. Og 2 maskiner behøver ikke at være ens .. Da den originale Xbox kom, var der nogle der klagede og at PSU'en larmede i mens andre sagde deres var lydløs.


Det er sandt. Jeg synes dog, at både min og mine kammeraters Xbox Ones har ca samme støjniveau når det kommer til drevet. Det er ikke fordi det er højt, men en sammenligning med de modeller anmelderen har haft, er vel ikke helt af vejen, når støjniveauet netop bliver nævnt i anmeldelsen?

Jeg har også læst mig til, at X’en bliver meget varm. Varmere end både de gamle One modeller og Ps4’ere, hvilket egentlig bekymrer mig lidt. Jeg tror jeg skal omdesigne lidt herhjemme, så den får lidt ekstra luft at trække vejret i.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Spørgsmål til Xbox One X?

Indlægaf Morten Skou » 3. nov 2017 09:55

Jeg skal gerne lige prøve at dobbelt-tjekke lyden på drevet imellem Xbox One X og Xbox One.. jeg tror dog ikke at det er værre end den gamle og sikkert på niveau med andre Blu-ray afspillere (uden at jeg har noget belæg for at vide det, så det er rent gæt). Det skal lige siges at jeg har enormt følsom hørelse og kan høre selv de mindste ting, og da jeg skruede op for lyden på TV'et så bemærkede jeg det ikke.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Spørgsmål til Xbox One X?

Indlægaf Lord Beef Jerky » 3. nov 2017 10:00

Morten Skou skrev:Jeg skal gerne lige prøve at dobbelt-tjekke lyden på drevet imellem Xbox One X og Xbox One.. jeg tror dog ikke at det er værre end den gamle og sikkert på niveau med andre Blu-ray afspillere (uden at jeg har noget belæg for at vide det, så det er rent gæt). Det skal lige siges at jeg har enormt følsom hørelse og kan høre selv de mindste ting, og da jeg skruede op for lyden på TV'et så bemærkede jeg det ikke.


Du behøver ikke genteste. Det er rigeligt svar til mig, og også det jeg ca. forventede. Håbede dog på, at du ville sige “næsten det samme men en smule svagere”. Jeg er nemlig også enorm lydfølsom, og har ikke den store mulighed for at skrue vanvittigt meget op til at overdøve larm, da min søn ligger og sover i værelset ved siden af når jeg gamer og ser film.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Spørgsmål til Xbox One X?

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. nov 2017 10:15

Slimjay DK skrev:
Niki Lauda DK skrev:Du skriver at Bluray-drevet støjer når den afspiller film. Gør det sig også gældende når der sidder et spil i drevet ?


Det kan jeg ikke forstille mig der skulle være forskel på, da det jo er rotation af disken der larmer ... Hvis man kan høre drevet spinde, så er lyden ikke høj nok :wink:


Tjek V

Problem solved :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster