Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. nov 2017 09:41

Benja190782 skrev:Jeg har her taget nogle billeder fra min Xbox One X in-game direkte fra mit tv med min iPad air 2.
Mit tv er et LG OLED 65" 4K.

Det ser jo hjernedødt godt ud! :shock:

https://ibb.co/cOiSyG
https://ibb.co/iXKNXb
https://ibb.co/eToXXb
https://ibb.co/hR3zCb
https://ibb.co/edeHyG


Lækkert TV .. hvad måtte du bøde for det ? :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 10. nov 2017 11:26

^^
25.000 kr. for mit LGOLED65 og så fik jeg et væg-ophæng, og en ultra chromecast med.

De er på bud lige nu til 22.800 kr. hvis du er hurtig.

Suverænt tv med kun 21ms input lag i game mode.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. nov 2017 14:46

Benja190782 skrev:^^
25.000 kr. for mit LGOLED65 og så fik jeg et væg-ophæng, og en ultra chromecast med.

De er på bud lige nu til 22.800 kr. hvis du er hurtig.

Suverænt tv med kun 21ms input lag i game mode.


Det er et fedt TV, men det er også langt mere end jeg noglesinde vil give for et TV :) Specielt fordi det skal hænge i min man cave og kun bruges til spil , så jeg kommer hverken til at se film eller tv på det.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 10. nov 2017 19:32

Mit community og Mixer faneblad er forsvundet. Der er kun start og store. Er det ens for alle?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 10. nov 2017 20:02

Så fik jeg min Scorpio sat til. :D
Det er altså en lækker maskine. Selvom jeg kun har HD tv så kan man sagtens se forskellen fra den gamle på de spil der er X1X enhanced. Men ser virkeligt frem til at få anskaffet mig et 4K tv.

Glæder mig også over at jeg slet ikke kan høre BD drevet når der er en film på. Jeg kan naturligvis godt høre dets susen når jeg er helt henne ved konsollen, men når jeg sidder i sofaen kan jeg overhovedet ikke høre det. Heller ikke med lyden mutet.
På den gamle xbox kunne jeg tydeligt høre drevet, som dog forsvandt lidt i baggrunden når lyden var skruet op.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 10. nov 2017 20:04

Firephreakk skrev:Mit community og Mixer faneblad er forsvundet. Der er kun start og store. Er det ens for alle?


Lyder som om du ikke er logget ind.

Her hvor jeg har begge mine konsoller tilsluttet for at sammenligne, så bliver jeg altid logget ud når jeg starter den gamle op, og så har jeg kun Home or Store tilgængeligt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 10. nov 2017 20:09

ShumwayDK skrev:
Firephreakk skrev:Mit community og Mixer faneblad er forsvundet. Der er kun start og store. Er det ens for alle?


Lyder som om du ikke er logget ind.

Her hvor jeg har begge mine konsoller tilsluttet for at sammenligne, så bliver jeg altid logget ud når jeg starter den gamle op, og så har jeg kun Home or Store tilgængeligt.

Men mine venner er online osv. Meget underligt.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 10. nov 2017 20:13

Du har ret, så kan det næsten ikke være derfor, når du kan se dine venner.
Så ved jeg det ikke lige, men prøv at logge ud og ind igen hvis du ikke allerede har forsøgt det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. nov 2017 22:38

Prøv at forny mac adressen inde i indstillinger. Auto og genstart, så kan det være det kører fint derefter. Jeg aner ikke hvad det er, men det hjælper ofte her :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ELScrappy » 10. nov 2017 23:47

nogle der har prøvet one x vs ps4 pro i cod: ww2? tænkte om der var noget at hente på grafikken og om det køre lige så godt eller bedre på one x?

synes nemlig at de tubevids jeg har set af ps4 pro vs one x , der har grafikken været bedre på pro, men det kan jo snyde når man ikke selv
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf hanien » 12. nov 2017 13:43

Hvor meget støjer jeres Xbox One X? Min den suser helt vildt også uden noget i drevet

Hvor meget luft har i omkring den? Min har ca 5 cm til hver side og ca. 10 cm over
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 12. nov 2017 13:52

hanien skrev:Hvor meget støjer jeres Xbox One X? Min den suser helt vildt også uden noget i drevet

Hvor meget luft har i omkring den? Min har ca 5 cm til hver side og ca. 10 cm over


Jeg syntes at min xbox one x har lidt mere blæser støj en den gamle xbox one. Men det er ikke meget hvis der er forskel.

Jeg vil tro at jeg har ca samme luft omkring som dig, måske et par cm mere i siderne.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 12. nov 2017 14:15

Renoldo skrev:
hanien skrev:Hvor meget støjer jeres Xbox One X? Min den suser helt vildt også uden noget i drevet

Hvor meget luft har i omkring den? Min har ca 5 cm til hver side og ca. 10 cm over


Jeg syntes at min xbox one x har lidt mere blæser støj en den gamle xbox one. Men det er ikke meget hvis der er forskel.

Jeg vil tro at jeg har ca samme luft omkring som dig, måske et par cm mere i siderne.


Jeg har lige målt efter og enten er mit øjemål eller hukommelse ikke som den har været.
Jeg har 10 cm til hver side og 5 cm over.
Der er ingen blæser støj når den starter op det kommer først når jeg har spillet lidt. Den bliver godt varm på bagsiden.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 15:28

Jeg synes den er meget stille i forhold til den gamle xbox, også under load.
Jeg har lige spillet pCars2 et par timer, godt med headset på, men når jeg engang imellem tog headset'et af, så synes jeg ikke jeg hørte noget til konsollen.
Jeg lyttede dog ikke specielt efter blæser støj, men det er ikke noget der har gjort indtryk ihvertfald. Den gamle kunne jeg bestemt godt høre under samme forhold.

Har et par centimeter på hver side og ca. 10 over og ca. 20 bag.

Jo mere jeg bruge den nye konsol, jo mere begejstret bliver jeg sgu :)

pCars2 kører bare butter smooth på X'en. Jeg kører kun på 1080P tv, og kan godt se lidt grafiske forbedringer, men ikke så meget som de falder i svime over på det officielle pCars forum. Men det vigtigste er også at der overhovedet ikke er nogen framedrops.
Derudover så er de små lydudfald på mit Stealth 700 headset også helt væk. Jeg havde godt på fornemmelsen at det ikke var så meget headset'ets skyld, som det var konsollen der ikke kunne følge med. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Wizup » 12. nov 2017 15:43

Renoldo skrev:
Renoldo skrev:
hanien skrev:Hvor meget støjer jeres Xbox One X? Min den suser helt vildt også uden noget i drevet

Hvor meget luft har i omkring den? Min har ca 5 cm til hver side og ca. 10 cm over


Jeg syntes at min xbox one x har lidt mere blæser støj en den gamle xbox one. Men det er ikke meget hvis der er forskel.

Jeg vil tro at jeg har ca samme luft omkring som dig, måske et par cm mere i siderne.


Jeg har lige målt efter og enten er mit øjemål eller hukommelse ikke som den har været.
Jeg har 10 cm til hver side og 5 cm over.
Der er ingen blæser støj når den starter op det kommer først når jeg har spillet lidt. Den bliver godt varm på bagsiden.


Jeg syntes det er mærkeligt din larmer mere. Jeg har både en Xbox One, One S og One X. Jeg kan tydeligt høre min One, men det er nok mere en kombination af både strømforsyning og Xbox. One S larmer lidt under load hvorimod min One X næsten ikke siger en lyd. Og det er ved Tomb Raider, i 4K HDR. (Seriøst hvor ser det vildt ud)
Den bliver dog meget varm bag på.

Hvis du kender nogle som har en, så prøv lige at få sammenlignet dem.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster