Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JesperN2820 » 1. nov 2017 22:12

ShumwayDK skrev:
Enig! Men det passer mig faktisk fint, da jeg er bortrejst 7-9 :D


Jeg er i samme situation, bortset fra jeg kar købt i Gamestop så jeg kan hente konsolen d 7... køreplanen bliver noget med møde på jobbet 9-12, direkte i GS, hjem, pakke ud og spille en time - og så i lufthavnen. Tight, men det skal lykkedes :-)
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 2. nov 2017 09:56

Morten Skou skrev:Embargoen / NDA'en for Xbox One X siger i øvrigt, at jeg kun må vise jer unboxing osv. - desværre ikke indtryk af hvordan tingene virker, spil osv. før på fredag.

Indholdet af pakken, som I sikkert har set på andre unboxing videoer:
Billede


Må du tilfældigvis fortælle, hvor lang tid den er om at starte op? Det er nok det punkt, jeg lige nu er mest interesseret i (utroligt nok).
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 2. nov 2017 11:42

Mit bud er 40 sek. fra helt slukket tilstand :) udfra denne video, der også viser hvor lækker den nye opstart på One X er :)

https://twitter.com/i/web/status/925843331757703168
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 2. nov 2017 12:55

Egemar07 skrev:40 sekunder? det var satme længe



Det er kun et gæt ... jeg aner det ikke :) Men det får vi nok svar på i morgen :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2017 14:30

Jeg skriver mig bag øret, at I kunne være interesserede i det ;-)

Har lige hentet et passende TV så jeg kan køre 4K.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2017 16:49

Jeg har lige lavet en spinoff-tråd, til hvis I har nogle spørgsmål til Xbox One X, som I gerne vil have besvaret i den artikel som jeg smider op i morgen. Kom meget gerne med jeres spørgsmål i denne tråd:

viewtopic.php?f=1&t=94959
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 2. nov 2017 22:28

https://www.coolshop.dk/produkt/xbox-on ... le/AG2H4N/ Ser ud til at der kan bestilles en scorpio hvis man er hurtig
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 2. nov 2017 23:01

Jake242 skrev:https://www.coolshop.dk/produkt/xbox-one-x-project-scorpio-edition-1tb-console/AG2H4N/ Ser ud til at der kan bestilles en scorpio hvis man er hurtig


Sjovt nok har CDON også fået den tilbage .. http://cdon.dk/spil/xbox_one_x/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. nov 2017 08:27

Så er min anmeldelse af Xbox One X røget online:
http://www.xboxlife.dk/article/xbox-one ... e-105.html

Jeg vil lige nævne, at jeg pga. forsinkelse i leveringen af konsollen, først fik den i hænderne i onsdags (skulle have været fredag i sidste uge). Jeg tog dog et par fridage, så jeg har haft cirka 30 timer sammen med den. På grund af embargoen, så har det ikke været muligt for mig at teste streaming til Mixer, men det får jeg gjort i løbet af weekenden.

Det betyder at jeg henover weekenden også er klar med et par anmeldelser, bl.a. Super Lucky's Tale (som er mega fedt), og at jeg nu må svare på eventuelle spørgsmål.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+4

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf fc0712 » 3. nov 2017 13:47

Jeg overvejer kraftigt Xbox One X. Har pt den orginale PS4 og har for et lille år siden købt et 4k HDR 55 TV.

Ville i mene den er pengene værd?
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2017 14:00

fc0712 skrev:Jeg overvejer kraftigt Xbox One X. Har pt den orginale PS4 og har for et lille år siden købt et 4k HDR 55 TV.

Ville i mene den er pengene værd?


Ja... ps4 er til at lukke op og skide i(har en selv) den eneste grund til at den ikke er røget ud af vinduet er at Naughty Dog udelukkende udgiver deres spil på det lorte system :D

Xbox one s er så meget bedre... og nu kommer one x.

Men alt er relativt, sæt det op i forhold til hvor meget du bruger den i forhold til andre fornøjelser(f.eks en biograf tur) bruger du den 4000 timer før den skal pensioneres(hvilket nok ikke er urimeligt) så er det kun 1 kr i timen... =P~ En biograf tur til en top film ligerr på omkring 100 kr i timen
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf fc0712 » 3. nov 2017 14:12

Jake242 skrev:
fc0712 skrev:Jeg overvejer kraftigt Xbox One X. Har pt den orginale PS4 og har for et lille år siden købt et 4k HDR 55 TV.

Ville i mene den er pengene værd?


Ja... ps4 er til at lukke op og skide i(har en selv) den eneste grund til at den ikke er røget ud af vinduet er at Naughty Dog udelukkende udgiver deres spil på det lorte system :D

Xbox one s er så meget bedre... og nu kommer one x.

Men alt er relativt, sæt det op i forhold til hvor meget du bruger den i forhold til andre fornøjelser(f.eks en biograf tur) bruger du den 4000 timer før den skal pensioneres(hvilket nok ikke er urimeligt) så er det kun 1 kr i timen... =P~ En biograf tur til en top film ligerr på omkring 100 kr i timen



Jeg er også meget tiltrukket af den. Tror du der vil komme en bundle eller et godt tilbud til Black friday eller er det helt udelukket?
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2017 14:59

Jake242 skrev:Ja... ps4 er til at lukke op og skide i(har en selv) den eneste grund til at den ikke er røget ud af vinduet er at Naughty Dog udelukkende udgiver deres spil på det lorte system :D

Xbox one s er så meget bedre... og nu kommer one x.



#-o :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2017 15:07

fc0712 skrev:Jeg overvejer kraftigt Xbox One X. Har pt den orginale PS4 og har for et lille år siden købt et 4k HDR 55 TV.

Ville i mene den er pengene værd?


Det afhænger jo lidt af hvad du spiller ? Men hvis du vil spille den bedst mulige version af multiplatform spillene så ja. Hvis du er mere til de eksklusive titler som du sikkert kender fra din PS4, så er det nok en bedre ide at købe den 1000 kr billigere PS4 Pro.

Hvis du spiller meget online er det jo også værd at tænke på hvad dine venner har.

Og ja, der kommer helt sikkert bundles, det er Microsoft verdensmester i, og jeg tror ikke du skal regne med Black Friday tilbud, da Black friday er om små 3 uger og 2. batch af konsoller til dem der har bestilt og ikke får i første omgang først får i slutningen af måneden. Der er jo ingen grund til at sælge noget billigere, hvis det går som varmt brød til normalprisen.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf koopi » 3. nov 2017 17:50

Hvad sker der hvis jeg tilslutter min ekstern 3 TB harddisk (der er fyldt op med 2 TB spil)? Kan jeg bare tilslutte den Xbox One X og så virker spillene bare der? Eller skal jeg hente ALT igen?
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron