Xboxlife forum

Xbox Game Pass

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Game Pass

Indlægaf Bavi » 28. feb 2017 15:47

http://www.xbox.com/da-DK/games/xbox-game-pass

Det lyder da meget lækkert! Og hvis prisen er omkring de 50-70 kroner, så er jeg tændt! Men kunne godt frygte den blev højere. :/ Naturligvis alt efter mængden af titler, kunne jeg nok godt lokkes op på 80-100 kroner, for en periode, indtil man har gamet det man lige havde lyst til.
Hvilket prisleje kunne folk være friske på? Hvor er smertetærsklen?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Bavi » 28. feb 2017 15:58

Prisen oplyses til 9,99$ på Xbox Wire. Den havner nok i 70 danske kroner så. Det blir spændende :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Mike JezZ » 28. feb 2017 16:02

Euroen ligger på samme pris næsten som dollarkursen, så det virker ikke usandsynligt, at vi her skal betale 70-75 kroner for denne tjeneste.

Hvis det havde været der dengang jeg købte min Xbox One, havde jeg helt sikkert betalt for abonnementet. Jeg har så mange spil i dag, omkring 300 Xbox One og Xbox 360-spil, og jeg tror desværre, at de fleste af mine spil bliver overlappet af denne tjeneste.

Men det gør ihvertfald sådan, at jeg i fremtiden formentligt køber færre spil, da der formentligt kommer flere spil til denne tjeneste, og det på et tidspunkt kan retfærdiggøre et køb.

Men igen, 70 kroner om måneden er også mange penge. Især, hvis man ejer 70 af de titler der kan spilles ved udgivelsen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf SilverFoxDK » 28. feb 2017 16:13

Jeg kan godt lide at samle på mine spil, så det her er ikke en service jeg umiddelbart vil benytte mig af.
Original Xbox - 8 GB
Xbox 360 Slim - 250 GB
Xbox One - 500GB
Xbox One X - 1000GB
SilverFoxDK
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ishøj


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Mike JezZ » 28. feb 2017 16:22

SilverFoxDK skrev:Jeg kan godt lide at samle på mine spil, så det her er ikke en service jeg umiddelbart vil benytte mig af.


Få adgang til et kæmpe bibliotek for 70 kroner om måneden, køb spillet fysisk når det koster 20 kroner.

Men har du mange penge og ikke har noget imod at betale overpris, forstår jeg godt din holdning :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf ALIE » 28. feb 2017 16:28

Hvis nu de blev tilgængelige på pc også. så tror jeg de havde fat i noget her.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf IkkNico » 28. feb 2017 16:30

Super nyhed, og endnu en tyk streg under, at MS ikke bekymrer sig om konsol salg, da der er mange flere penge at hente på abonnementer, som fx dette.

Endnu et skridt mod en gamings-as-a-service fremtid
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf JohnH » 28. feb 2017 16:31

70 kr om måneden er jo ingenting, så alt efter hvilke spil der kommer med, så skal det da nok prøves.

Ser ikke ud til at COD spillene kommer med :

"Download spillene direkte til din konsol, og spil online eller offline helt uden streaming- eller forbindelsesproblemer. Oplev dine spil, sådan som det er meningen, de skal opleves ... "


:wink: :lol: :mrgreen:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf IkkNico » 28. feb 2017 16:51

Jep, kun 700kr om året, og mon ikke der kommer en rabat på et år abonnement, så lad os sige 600kr. Det er 2 spil, og så har skidtet tjent sig selv hjem igen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf TerrificFalcon » 28. feb 2017 17:22

Jeg er i hvert fald med for en måned, for jeg havde tænkt, at jeg gerne ville spille Soul Calibur II igen :-).

Det bliver spændende! Jeg har alt, alt for mange Xbox One-spil i forvejen, og jeg får ikke engang spillet en tredjedel af det, der kommer ind - sådan føles det i hvert fald. Så er det svært at retfærdiggøre, men ah - jeg er sgu nok på. Det er i hvert fald en god idé!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf EagleConcept » 28. feb 2017 18:41

Gad vide om man kan køre gamesharing på den.!? :)
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Morten Skou » 28. feb 2017 18:56

EagleConcept skrev:Gad vide om man kan køre gamesharing på den.!? :)


Tjah, man deler jo også Xbox Live guld, så mon ikke det kan lade sig gøre? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Erroneus » 28. feb 2017 18:57

Det er nok meget individuelt, om man syntes sådan en service er fed. Som jeg læser det og Eurogamers nyhed om det, så er spillende på rotation. Det store spørgsmål er så hvor lang tid et spil ligger til rådighed, hvis det ikke er særlig lang tid, vil jeg personligt få stress over sådan en service. Spændende tiltag, men jeg syntes ikke de spil de nærmer virker super interessante, men de skal naturligvis starte et sted.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf TerrificFalcon » 28. feb 2017 19:12

Erroneus: Der stod faktisk originalt endnu mere om udskiftning, i form af en sætning i parantes, men det virkede mere som en disclaimer. Det er også ændret nu, og fremgår fx ikke af den danske oversættelse af teksten. Jeg tror ikke, at det er meningen, at spillene som sådan tilføjes og fjernes hele tiden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Erroneus » 28. feb 2017 19:17

TerrificFalcon skrev:Erroneus: Der stod faktisk originalt endnu mere om udskiftning, i form af en sætning i parantes, men det virkede mere som en disclaimer. Det er også ændret nu, og fremgår fx ikke af den danske oversættelse af teksten. Jeg tror ikke, at det er meningen, at spillene som sådan tilføjes og fjernes hele tiden.

Cool, tak for info. Det bliver nok afklaret 100%, og forhåbentligt er det sådan, fordi så er det en spændende service og det ligger også lidt pres på Sony (og lidt EA) og deres PlayStation Now, som er lidt meh. Der har været rygter om et premium lag til både Live Gold og PSN+, som netop skulle indeholde "all you can eat" spil service. Så det bliver interessant om der kommer et Live Diamond, hvor gold og det her er inkluderet, samt om vi ser et PSN Plus Plus :lol:
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron