Xboxlife forum

Tillykke med de 15 år

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Tillykke med de 15 år

Indlægaf GrillBillerDK » 15. nov 2016 21:51



Er der andre af jer der var med fra 15 siden og stadig spiller Xbox ;)
Mit første gamertag var grillbiller dk indtil ms lukkede for muligheden for at havde landekode uk i stedet for dk ;)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172

+1

Re: tillykke med de 15 år

Indlægaf Skillfulsheep » 16. nov 2016 00:06

GrillBillerDK skrev:http://youtu.be/sI9yANe3udc

Er der andre af jer der var med fra 15 siden og stadig spiller Xbox ;)
Mit første gamertag var grillbiller dk indtil ms lukkede for muligheden for at havde landekode uk i stedet for dk ;)


Jeg begyndte først på Halo-serien og online-gaming for omkring 12 år siden.
Kan stadig huske en masse af de gamle danske gamere - dit navn virker også bekendt.
Jeg hed selv PITT BULL ONE back in the day - spillede bl.a. sammen med DTF Nexus, JLRahbek, Svendborg DK, Zarfax, Chanozi, Milua DK, Messi DK, Bateman DK, Ismand, Military Orb, Ice Qb, Dahrup DK, Darkness DK, GaliMaGimmo, Gizmo DK, Dark x Crow, Foxyl4tor - for blot at nævne nogle af dem :)
Senest rettet af Skillfulsheep 16. nov 2016 19:52, rettet i alt 2 gange.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: tillykke med de 15 år

Indlægaf ATOM-DK » 16. nov 2016 09:28

Startede den 2. Dec 2005, da jeg købte min første 360 ved midnat på release dagen.

Første spil var PGR 3.

Havde også den første XBOX, men fik først Live abn. med 360.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf UnrealPirate » 16. nov 2016 11:28

Jeg fik købt min Xbox kort tid efter den danske release tilbage i 2002 og kom på Live d. 1/3-2003. Der er virkelig mange spil på den gamle Xbox som jeg stadig idag holder meget af. Men spil som PGR2, Rallisport Challenge 2, MotoGP 2 samt Halo spillene er nogle af de titler der først kommer i tankerne... :-)

Hvor ville jeg dog ønske at vi kunne spille de gamle spil på X1 og hvis det var muligt, at der så var achievements med i. Og skal vi drømme lidt, at der så var en gen-etableret online del :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Haislund1983 » 16. nov 2016 13:27

Jeg havde allerede en PS2 og en gamecube, men efter at have gået omkring den varme grød længe, endte det op med at Jeg købte Xbox i marts 2003... Den blev købt i den nu hedengange FONA, sammen med Splinter Cell og Halo... Det var den udgave med "The duke" controlleren... Glemmer aldrig da jeg pakkede maskinen ud og satte den til mit fantastiske 20" Sony Trinitron :-) Jeg blev lamslået af grafikken i specielt Splinter Cell.. Og derefter størrelsen af controlleren :shock: - Hvordan hulan den er kommet igennem QA er en gåde..
Heldigvis var "S" controlleren kommet på markedet, så sådan en blev købt få dage efter - Sammen med PGR...
Fantastisk maskine som blev slæbt med rundt til venner flere gange om ugen... Specielt PGR blev et kæmpe hit i flokken og da 2´eren ankom blev det ikke bedre!
Kom dog først på Live i 2005 sammen med Xbox360 - Internet hjemme hos de gamle, i de tidlige 00´ere var ikke en selvfølge :-)

I dag er jeg den glade ejer af alle konsoller og skifter glædeligt i mellem maskinerne og deres ekslusive titler... Jeg må dog erkende at til online gaming er der intet der slår Live på min xone S...
Haislund1983
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Vordingborg


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf GrillBillerDK » 16. nov 2016 14:36

Jeg var med på live fra næsten dag et da jeg kunne købe live via England og gik der næsten ikke et halvt til et helt år før live kom til dk? ;-)
De fleste danskere mødte jeg online i MotoGP demoen Chanozi, ultradk, zonicdk og novotex, nexsus som jeg stadig spiller med ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Haugboelle » 16. nov 2016 14:50

Tillykke :-)

Med fra start, dog ikke på live før 360eren. I xbox originals tiden var det rent offline, online tiden blev spenderet på pc og tildels ps2 :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Skillfulsheep » 16. nov 2016 16:36

GrillBillerDK skrev:Jeg var med på live fra næsten dag et da jeg kunne købe live via England og gik der næsten ikke et halvt til et helt år før live kom til dk? ;-)
De fleste danskere mødte jeg online i MotoGP demoen Chanozi, ultradk, zonicdk og novotex, nexsus som jeg stadig spiller med ;-)


Jeg kan huske dem allesammen :D Spillede en del PGR2 med dem også - i hvert fald med Zonic og Novo. Novotex betvivlede godt nok, om jeg virkelig havde fået fat i min TVR Cerbera Speed 12 på almindelig vis (hvilket jeg naturligvis havde), da jeg vist var en af de første, der gennemførte PGR2 på platinum - måske en af mine største spilmæssige bedrifter. Er sjældent blevet udfordret så meget, som jeg blev i mit platinum-grind i PGR2 - Good times.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Morten Skou » 16. nov 2016 17:41

Det er rimelig vildt, at der allerede er gået 15 år :-) Xboxlife.dk fylder 13 til januar.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf GrillBillerDK » 16. nov 2016 21:22

Så må min xbox life konto være 14 år ;) da jeg var med før skou overtog forumet som dengang lå hos xboxlive.dk ;)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Morten Skou » 17. nov 2016 16:18

GrillBillerDK skrev:Så må min xbox life konto være 14 år ;) da jeg var med før skou overtog forumet som dengang lå hos xboxlive.dk ;)


Ja det passer nok meget godt... Jeg skrev jo en masse om det her for nogle år siden:
http://www.xboxlife.dk/article/xboxlife ... -r-83.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf Rechain » 17. nov 2016 16:32

Man begynder at føle sig ældre, fylder også 30 her i januar :shock: GODE TIDER DOG!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Tillykke med de 15 år

Indlægaf normann » 18. nov 2016 11:00

Ja også tillykke herfra super god og levende side
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 18 gæster