Xboxlife forum

Hvilken xbox spiller folk på?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken xbox spiller du på

Xbox 360
3
12%
Xbox One
12
46%
Har begge, men primært Xbox 360
1
4%
Har begge, men primært Xbox One
10
38%
 
Afgivne stemmer : 26

Hvilken xbox spiller folk på?

Indlægaf Lasborg » 7. okt 2016 06:54

Jeg er en af dem der ikke har taget skridtet til at få købt mig en Xbox One. Det kommer nok snart nu hvor priserne på en brugt ligger på omkring 900kr. Jeg klarer mig fint med min 360'er og games with gold har betydet at jeg stort set ikke har behov for at købe nogle spil.

Jeg vil gerne høre om der er andre som mig der stadig hænger fast i 360.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Hvilken xbox spiller folk på?

Indlægaf Bavi » 7. okt 2016 07:23

Xbox One fra dag 1 (stort set)
Har ikke kigget mig tilbage :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Hvilken xbox spiller folk på?

Indlægaf Mysticurse » 7. okt 2016 09:15

Jeg har også kun en 360'er. Er på kontanthjælp, så har ikke haft råd til en One endnu. Dog overvejer jeg det som dig, meget snart nu hvor priserne falder ;-)
Spiller selv en del diablo 3 RoS på den ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilken xbox spiller folk på?

Indlægaf Slimjay DK » 7. okt 2016 09:37

Min X360 blev en del af et byttetilbud i gamestop ved release af One .. hvilket resulterede i at jeg fik 1500 kr for min X360, og derfor kunne gå ud af gamestop med en One for ca. 1500 kr.

Jeg har ikke savnet min X360.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvilken xbox spiller folk på?

Indlægaf Slimjay DK » 7. okt 2016 09:39

Lasborg skrev:Jeg er en af dem der ikke har taget skridtet til at få købt mig en Xbox One. Det kommer nok snart nu hvor priserne på en brugt ligger på omkring 900kr. Jeg klarer mig fint med min 360'er og games with gold har betydet at jeg stort set ikke har behov for at købe nogle spil.

Jeg vil gerne høre om der er andre som mig der stadig hænger fast i 360.


Xbox One er jo også allerede 3 år gammel ... Så Ja, hvis man venter længe nok så falder prisen .. lur mig om det ikke bliver billigere, når Scorpio ruller ind om et lille års tid 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron