Xboxlife forum

Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf TurtleNipl » 19. aug 2016 15:17

Jeg står og skal til at købe min første Xbox One fordi Gears 4 snart udkommer.

Er der nogen der ved om denne version kommer til salg i DK?

Det tætteste jeg har set er http://www.game.co.uk/en/2tb-xbox-one-s-gears-of-war-4-limited-edition-console-1327573

På forhånd tak.

Ellers har jeg set at Power har den gamle Xbox One version til 1500 kr incl Quantum Break.
Kan i anbefale mig denne? Eller skal jeg investere lidt flere penge for at få en Xbox One S ?
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf JohnH » 19. aug 2016 15:30

TurtleNipl skrev:Jeg står og skal til at købe min første Xbox One fordi Gears 4 snart udkommer.

Er der nogen der ved om denne version kommer til salg i DK?

Det tætteste jeg har set er http://www.game.co.uk/en/2tb-xbox-one-s-gears-of-war-4-limited-edition-console-1327573

På forhånd tak.

Ellers har jeg set at Power har den gamle Xbox One version til 1500 kr incl Quantum Break.
Kan i anbefale mig denne? Eller skal jeg investere lidt flere penge for at få en Xbox One S ?


Jeg kan slet ikke se hvorfor man skal gå ud og give 3000+ kr for en Xbox S, når der kommer en ny og meget kraftigerere model næste år, den gamle model er fin nok.
S modellen er jo en smule overclocket , det giver sikkert et par fps mere og den er lidt mere kompakt, men det er også det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf wMikkel » 19. aug 2016 15:37

Du kan forudbestille den i Gamestop.

I modsætning til Johnh, synes jeg det er helt fint at gå ud og købe en Xbox One S, til trods for, at en ny og kraftigere model udkommer næste år. Der er ikke fast en måned eller pris på Scorpio og der er en helvedes masse spil du kan købe til Xbox One nu, samt en helvedes masse på vej, deriblandt Gears of War 4.

Nuvel, du kan købe en normal Xbox One, men som ejer af et 4K tv og kæmpe Gears of War fan, så giver jeg gerne lidt ekstra penge for en 2TB maskine, med 4K blu-ray afspiller, uden powerbrick og med lidt ekstra kræfter.
... Plus spillet også ;)
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf TurtleNipl » 19. aug 2016 15:52

wMikkel - Tak for det.
Jeg har dog ikke et 4k tv endnu. Men så er jeg da lidt fremtidssikret.
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf TurtleNipl » 19. aug 2016 16:14

Bestiller den nok fra Gamestop. Dog hvad jeg kan se får man ikke Gears 4 med på skive men kun som downloade kode! Det er fandme latterligt!!!
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf JohnH » 19. aug 2016 16:21

TurtleNipl skrev:Bestiller den nok fra Gamestop. Dog hvad jeg kan se får man ikke Gears 4 med på skive men kun som downloade kode! Det er fandme latterligt!!!


Det er snart slut med spil på skiver alligevel, og så slipper man for ridsede skiver, skiver der væk m.m.
De kommer sikkert med mulighed for at sælge digitale spil videre på et tidspunkt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf TurtleNipl » 19. aug 2016 16:42

JohnH skrev:
TurtleNipl skrev:Bestiller den nok fra Gamestop. Dog hvad jeg kan se får man ikke Gears 4 med på skive men kun som downloade kode! Det er fandme latterligt!!!


Det er snart slut med spil på skiver alligevel, og så slipper man for ridsede skiver, skiver der væk m.m.
De kommer sikkert med mulighed for at sælge digitale spil videre på et tidspunkt.


Det håber jeg godt nok ikke. Som samler, elsker jeg skiver. Og jeg passer virkelig på dem.
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København

+1

Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf wMikkel » 19. aug 2016 16:47

TurtleNipl skrev:Bestiller den nok fra Gamestop. Dog hvad jeg kan se får man ikke Gears 4 med på skive men kun som downloade kode! Det er fandme latterligt!!!


Tror man skal vænne sig til, at flere og flere ting bliver digitalt.

Med titler som jeg ved at jeg vil beholde foretrækker jeg en digital udgave.
Titler jeg er usikre på, fortrækker jeg fysisk så man kan sælge eller bytte.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Gears of War Xbox One Edition SALG i DK?

Indlægaf Lord Beef Jerky » 20. aug 2016 06:37

TurtleNipl skrev:
JohnH skrev:
TurtleNipl skrev:Bestiller den nok fra Gamestop. Dog hvad jeg kan se får man ikke Gears 4 med på skive men kun som downloade kode! Det er fandme latterligt!!!


Det er snart slut med spil på skiver alligevel, og så slipper man for ridsede skiver, skiver der væk m.m.
De kommer sikkert med mulighed for at sælge digitale spil videre på et tidspunkt.


Det håber jeg godt nok ikke. Som samler, elsker jeg skiver. Og jeg passer virkelig på dem.


Der er mange fordele ved digitalt mht. Xbox, hvis du læser lidt på dette forum. F.eks. har Xbox'en en form for game sharing, hvor du kan dele alle dine digitale ting med en ven (du skal dog stole 100% på denne, da personen kan få adgang til din profil), og med få tweeks kan du stadig købe dine digitale ting i USA. Det betyder 400 kr for et helt nyt spil, som du kan dele prisen i halv, hvis din ven også er interesseret - 200 kr pr. stk.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron