Benja190782 skrev:IkkNico skrev:Fra et teknisk synspunkt finder jeg XBS rigtig spændende. Fra et konsolspiller ditto synes jeg det er noget lort. Konsoller skal handle om nyskabelse og gameplay, og ikke grafik, pixels og hvem har flest teraflops.
Der er jeg ikke helt enig - jeg vil også ha' særlig sovs!
Chaui skrev:Xbox Scorpio er vel samme generation som PS4 Pro? Så med det kæmpe forspring PlayStation har i denne generation, betyder vel at spil bliver udviklet til den og så portet over på Xbox Scorpio?
Og så betyder speciel sovs som nogle kalder det vel ikke så meget? Folk får jo maskinen til og lyde som noget der nærmest kun findes ude i fremtiden?
Benja190782 skrev:@IkkNico: det jeg prøver at sige er, at jeg bare gerne vil have en sygt kraftig konsol, fordi jeg ikke orker at bygge mere PC og holde styr på specs, anti-virus programmer osv.
VIC skrev:Det eneste du så vil få med Scorpio er pænere grafik, hurtigere load og undgå eventuelle frame drops.
Slimjay DK skrev:VIC skrev:Det eneste du så vil få med Scorpio er pænere grafik, hurtigere load og undgå eventuelle frame drops.
Det er jo ligesom også det, det handler om, selvfølgelig kombineret med nogle solid spil
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster