Xboxlife forum

Xbox Scorpio vs PS Neo

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Scorpio eller Neo?

Scorpio
87
74%
Neo
12
10%
Ingen af dem
19
16%
 
Afgivne stemmer : 118

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf -S- » 13. jun 2016 20:30

Ja nu skal Sony trække et es op af ærmet :D Det tror jeg ikke sker, så ingen grund til at købe Neo :)
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36

+2

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2016 20:35

Slimjay DK skrev:Og da vi ikke kender specs på Neo .. så er jeg nødt til at hoppe i seng nu og sætte uret til 02:58 så jeg kan se live om Sony har noget at byde på :)

Men Scorpio skal ejes hvis Neo ikke er kraftigere og er den ikke kraftigere og de ikke har noget der kan hamle op med Scorpio julen 2017, så kaster jeg nok ikke penge efter en Neo .... Så bliver MS igen min fortrukne platform :)


Historisk set, så har Sonys konsoller vidst altid været kraftigere end Xbox konsollerne, så jeg er lidt spændt på om Sony lige kommer med en 35 teraflop dual GPU konsol til 299$ og med udgivelsesdato: "Holidays 2016". :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2016 20:35

Scorpio release 2017 lige med undtagelse af DK der må vente til Julen 2018 ... hvis det sker igen, så bliver det sku for morsomt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2016 20:36

Morten Skou skrev:
Slimjay DK skrev:Og da vi ikke kender specs på Neo .. så er jeg nødt til at hoppe i seng nu og sætte uret til 02:58 så jeg kan se live om Sony har noget at byde på :)

Men Scorpio skal ejes hvis Neo ikke er kraftigere og er den ikke kraftigere og de ikke har noget der kan hamle op med Scorpio julen 2017, så kaster jeg nok ikke penge efter en Neo .... Så bliver MS igen min fortrukne platform :)


Historisk set, så har Sonys konsoller vidst altid været kraftigere end Xbox konsollerne, så jeg er lidt spændt på om Sony lige kommer med en 35 teraflop dual GPU konsol til 299$ og med udgivelsesdato: "Holidays 2016". :mrgreen:


ja, hahaha så nåede MS da officielt at havde titlen " the most powerful console ever" i en del timer :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2016 20:37

Det kan også være, at der gemmer sig en ekstra chip i PlayStation 4 allerede, og som Sony bare kan låse op for ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2016 20:41

Morten Skou skrev:Det kan også være, at der gemmer sig en ekstra chip i PlayStation 4 allerede, og som Sony bare kan låse op for ;-)


ja sku :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf JohnH » 13. jun 2016 20:50

Morten Skou skrev:Det kan også være, at der gemmer sig en ekstra chip i PlayStation 4 allerede, og som Sony bare kan låse op for ;-)



Det har de jo allesammen, bare vent til de lukker op for de sidste gemte chips i Xbox 360, så bliver Scorpio totalt overflødig :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tryllehans » 13. jun 2016 20:53

Jeg er stadig lidt af den holdning at 2017 er langt laaaaaaaaaaaaaangt væk 1080 founders edition har 9 teraflops (ja koster næsten det dobbelte og en maskine til at trække det koster også. men om halvandet år hedder det måske 1180 eller what not med 12-18 teraflops også er boxen/ps4 igen meget bagud. Det virker som om at Microsoft/sony ikke tænker langt nok eller også bliver standarden bare at der skal en ny konsol til hvert 3 år for bare at kunne være med.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 13. jun 2016 20:59

Slimjay DK skrev:Sony har små 6 timer til at lave nye Slides :)


Ha ha ha :D De genbruger bare dem fra MS præsentationen og streger Xbox over
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 13. jun 2016 21:04

IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:Det er da en pænt stor forskel hvis specs holder... så er forskellen større end imellem Xbox One og PlayStation 4.

Og det er fedt fordi?

Det er jo skolegårdskampen mellem Spectrum og C64 om igen. Det er sørgeligt at gaming er reduceret til specs og opløsning. HVorfor ikke bare bygge en moster PC for de 8000kr som de to seneste konsoller kostede


En "Moster-PC".

Er det en med det allernyeste grafikkort, som kun bruges til 7-kabale?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Blauwy » 13. jun 2016 21:05

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Sony har små 6 timer til at lave nye Slides :)


Ha ha ha :D De genbruger bare dem fra MS præsentationen og streger Xbox over


Hahaha :lol:

Det ville være det fedeste nogensinde. "Arh fuck it!"
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2016 21:06

Blauwy skrev:
tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Sony har små 6 timer til at lave nye Slides :)


Ha ha ha :D De genbruger bare dem fra MS præsentationen og streger Xbox over


Hahaha :lol:

Det ville være det fedeste nogensinde. "Arh fuck it!"


Og så kommer Nintendo NX... med 70 teraflops.. som de stadig ikke bruger til noget fornuftigt, så spillene ligner minecraft :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Theis Jensen » 13. jun 2016 21:13

Slimjay DK skrev:
Morten Skou skrev:
Slimjay DK skrev:Og da vi ikke kender specs på Neo .. så er jeg nødt til at hoppe i seng nu og sætte uret til 02:58 så jeg kan se live om Sony har noget at byde på :)

Men Scorpio skal ejes hvis Neo ikke er kraftigere og er den ikke kraftigere og de ikke har noget der kan hamle op med Scorpio julen 2017, så kaster jeg nok ikke penge efter en Neo .... Så bliver MS igen min fortrukne platform :)


Historisk set, så har Sonys konsoller vidst altid været kraftigere end Xbox konsollerne, så jeg er lidt spændt på om Sony lige kommer med en 35 teraflop dual GPU konsol til 299$ og med udgivelsesdato: "Holidays 2016". :mrgreen:


ja, hahaha så nåede MS da officielt at havde titlen " the most powerful console ever" i en del timer :mrgreen:


Den første xbox var vidst en del stærkere end ps2, men mange spil blev hovedsageligt lavet til ps2, og blot portet til xbox, som resultatet tit bar præg af.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Niculla » 13. jun 2016 21:14

Gad vide..... Hvordan der ser ud på den MisterX Live Blog der? Hahahah. De har brugt 3 år af deres liv på non-sense.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf IkkNico » 13. jun 2016 21:18

Morten Skou skrev:Nej jeg synes ikke at spil er sjovere fordi de er flottere.. jeg er jo som bekendt heller ikke hoppet på PlayStation 4 som primær platform i stedet for Xbox One vel :) Men derfor synes jeg da alligevel at det er fedt, hvis den næste Xbox bliver den kraftigste af de to konsoller, da mange andre gerne vil spille det sted hvor tingene kører bedst.

Jeg skiftede nu heller ikke pga grafik, men det vidste du også godt.

Hvis du ser frem til at spille på den platform hvor spillene er flottest, så skal du jo have en PC. Som det er nu fortsætter den dybt uheldige tendens fra starten af 8. generation, hvor vi skal sidde og tælle pixels. Det er ligesom at se en Ford Ka ejer og en Opel Corsa ditto diskutere, hvilken bil der kommer hurtigst til 100km/t, og hvor vigtig forskellen er mellem 16.3 og 16.5 sekunder den sammenhæng.

Apple forretningsmodellen virker åbenbart, og det er sgu' ærligt talt lidt sørgeligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron