Xboxlife forum

Xbox Scorpio vs PS Neo

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Scorpio eller Neo?

Scorpio
87
74%
Neo
12
10%
Ingen af dem
19
16%
 
Afgivne stemmer : 118

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Dinz » 23. jun 2016 12:55

Erroneus skrev:hvordan håndterer man så multiplayer situationer, hvis nogle har 30FPS og andre har 60FPS.


Mit bud er at det vil blive håndteret på nøjagtig samme vis som på PC. Nogle har højere FPS end andre, fordi de har nyere hardware. Sådan er det bare. Det er i mine øjne ikke meget anderledes end at nogle har en bedre internetforbindelse end andre, og dermed også bedre latency. :-)
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense

+3

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 25. jun 2016 15:15

Dinz skrev:
Erroneus skrev:hvordan håndterer man så multiplayer situationer, hvis nogle har 30FPS og andre har 60FPS.


Mit bud er at det vil blive håndteret på nøjagtig samme vis som på PC. Nogle har højere FPS end andre, fordi de har nyere hardware. Sådan er det bare. Det er i mine øjne ikke meget anderledes end at nogle har en bedre internetforbindelse end andre, og dermed også bedre latency. :-)

Det er meget muligt ja.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf IkkNico » 25. jun 2016 16:31

Dinz skrev:
Erroneus skrev:hvordan håndterer man så multiplayer situationer, hvis nogle har 30FPS og andre har 60FPS.


Mit bud er at det vil blive håndteret på nøjagtig samme vis som på PC. Nogle har højere FPS end andre, fordi de har nyere hardware. Sådan er det bare. Det er i mine øjne ikke meget anderledes end at nogle har en bedre internetforbindelse end andre, og dermed også bedre latency. :-)

Men så er det jo at hele ideen med konsoller ryger.Det der er deres force. En fælles platform, hvor du ved at spillet med det korrekte logo bare virker, og du skal ikke bekymre dig om et hardware kapløb for ikke at ryge helt bagom dansen.
Jeg ville fx. meget nødig spille et spil som Titanfall 2 på 30-45fps mod en "high end" konsol der leverer i konstante 60fps. Så får vi jo netop det A og B hold, som jeg selv nævnte tidligere i tråden.

At folk er eye-candy zombier i single player må de selv om (*host* køb en PC hvis det SÅ vigtigt), men det må aldrig benyttes til at give en urimelig fordel i et online miljø, og 60fps mod 30fps er en massiv fordel i enhvert twitch shooter

Den eneste vinder i denne generation er Digital Foundry
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 26. jun 2016 09:22

Og AMD :D
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf -S- » 27. jun 2016 10:14

Ryan was asked about the rumored two teraFLOPS difference in computing power between PlayStation Neo and Microsoft’s Project Scorpio: he explained that talking in those terms is just repeating rumors and engaging in speculation, mentioning that when Sony will actually announce the specs for PlayStation Neo, then it’ll be possible to have a more detailed conversation on the topic.


The interview ended with Ryan having a big laugh when asked if the rumors were true.


Billede

Kilde: http://www.dualshockers.com/2016/06/25/ ... eculation/
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf IkkNico » 14. aug 2016 12:18

-S- skrev:The interview ended with Ryan having a big laugh when asked if the rumors were true.

Kilde: http://www.dualshockers.com/2016/06/25/ ... eculation/

Så han afviste det altså ikke?

Og kan Sony stadig nå at opgradere Neo?
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... -in-theory


GaaS vokser stadig, og hvis denne holder vand, så er setup for XBO pg PS4 snart identisk. Et par konsol ekslusiver, men alle kan spille dem på PC
http://www.playstationlifestyle.net/201 ... ing-to-pc/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 21. aug 2016 19:01

PS4 Slim på vej, Neo skubbet til 2017? Svært at sige.

http://www.pslife.dk/news/10034/playsta ... lkket.html
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf JohnH » 21. aug 2016 19:57

Lader også til at den nuværende generation Xbox måske er den sidste, Aaron Greenberg siger i denne video at de vil se hvad folk siger til Scorpio og så bedømmer de ud fra det om konsollerne skal overleve

http://www.ign.com/videos/2016/08/17/th ... escom-2016
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 21. aug 2016 19:59

Erroneus skrev:PS4 Slim på vej, Neo skubbet til 2017? Svært at sige.

http://www.pslife.dk/news/10034/playsta ... lkket.html


Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf ALIE » 23. aug 2016 14:53

Hvis ægte er den da ikke meget mindre for en slim. lidt pænere men det er jo en smags sag
Senest rettet af ALIE 23. aug 2016 14:54, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf ALIE » 23. aug 2016 14:53

ups dobbelt post
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Theis Jensen » 23. aug 2016 16:27

Den er da virkeligt grim (subjektivt), og ikke særligt slim i forhold til den første.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Bavi » 23. aug 2016 18:18

I stedet for en slim udgave, er jeg langt mere med på tanken om at det er en 'budget PS4'. Jeg synes tænd/sluk og eject knapperne ser sølle ud, ligesom resten af konsollen. Synes langt fra den oser af kvalitet. Hvilket også vil forklare den sølle mængde plads på harddisken. Emballagen bærer heller ikke præg af at det er en slim udgave. Synes fortsat det hele virker underligt. Men spændende bliver det da når Sony melder noget officielt ud.

Så med mindre vi alle bliver holdt for nar, så vil jeg, Cigi-style, æde min hat på, at det er en budget PS4.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 24. aug 2016 08:05

Bavi skrev:I stedet for en slim udgave, er jeg langt mere med på tanken om at det er en 'budget PS4'. Jeg synes tænd/sluk og eject knapperne ser sølle ud, ligesom resten af konsollen. Synes langt fra den oser af kvalitet. Hvilket også vil forklare den sølle mængde plads på harddisken. Emballagen bærer heller ikke præg af at det er en slim udgave. Synes fortsat det hele virker underligt. Men spændende bliver det da når Sony melder noget officielt ud.

Så med mindre vi alle bliver holdt for nar, så vil jeg, Cigi-style, æde min hat på, at det er en budget PS4.


Den er vel kun budget, hvis den sælges sideløbende med den gamle model, ellers bliver den jo bare standard, hvilket æsken også bære prag af. ingen slim, no shit, just standard.

Jeg vil dog mene at tænd og sluk som fysiske knapper er et bedre valg end dem vi har nu, hvor et husdyr kan slukke konsollen hvis den går forbi :lol: Og det et tilsyneladende billigere at smide en 500GB HDD i og lade folk opgradere denne hvis det ikke er nok, jeg har f.eks. ikke haft behov for en større disk i min som jeg har haft siden release, da jeg sjældent spiller mere end et spil af gangen fra start til slut, hvor efter det slettes. og hvem ved, måske kommer denne model med 500GB / 1TB / 2TB alt efter hvad man ønsker at betale.

Det der er interessant at vide er om de har boostet den lidt, ligesom MS har gjort med Xbox One S.

Men jeg venter på Neo ligesom jeg venter på Scorpio....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 24. aug 2016 17:30

Bare lige et mindre indspark. Tænd og sluk knappen er også ændret på de nyeste almindelige ps4 modeller. Jeg skiftede konsol og jeg er glad for de nye knapper. De ser ikke så flashy ud men de fungerer godt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron