Xboxlife forum

Guide: Køb af digitale spil via VPN

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf EagleConcept » 15. maj 2016 08:46

Pivertvw skrev:Fatter det ikke.. har prøvet alt.. clean cache og andre browsere og 3 vpn'er.. ved ikke hvad jeg gør galt..


Hvilke store prøver du at bruge lige pt. ?
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Pivertvw » 15. maj 2016 08:57

Den russiske.. og har osse prøvet brasilien og argentina..
Xbox 360 Slim 250 GB Dual Nand
Xbox One 1TB
PS3 120GB
Pivertvw
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Odense


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf EagleConcept » 15. maj 2016 09:29

Pivertvw skrev:Den russiske.. og har osse prøvet brasilien og argentina..


Jeg tager lige en tjekliste:

Kort: Mastercard eller Visa
Tilgængelighed: hvis intet virker overhovedet, så spørg lige banken om kortet er åbnet til andre lande.
Enheder: Skift mellem forskellige enheder, PC, Mobil eller hos en kammerat.
Søg og kopier: Find købssiden på det spil i storen du vil bruge og kopier siden. Sluk VPN'en, clear Cash i browseren og junk filer på computeren eller mobilen. Tænd VPN'en, sæt det kopierede link i adresse linjen og tryk køb. Brokker den sig log ud og ind hurtigt og prøv igen, efter 4 fejlkøb luk browseren og start igen. Prøv evt. med andre browsere.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Badstue » 15. maj 2016 10:56

Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf NimaAKaJoJo » 17. maj 2016 18:10

Virker slet ikke her heller. Har prøvet forskellige browser og intet går igennem. Bliver sendt til dansk betaling hele tiden
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf KlumpeStumpen » 17. maj 2016 18:13

NimaAKaJoJo skrev:Virker slet ikke her heller. Har prøvet forskellige browser og intet går igennem. Bliver sendt til dansk betaling hele tiden


Sæt shell til det land du vil handle i.

Så tvinger du browseren til at handle i den butik. Så tilføjer du dit betalingskort i det givende land i forhold til guiden.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Slimjay DK » 17. maj 2016 18:55

Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Hvis du tænker dig rigtig godt om, hvad tror du så selv ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Mike JezZ » 18. maj 2016 09:41

Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Jeg fatter ikke folk gider at købe kontoer og holde styr på tusind kontoer.

Gider du ikke VPN, kan du gå ind på amazon.com og købe amerikanske gavekort, sætte din Xbox One til USA, eller xbox.com, og købe spillene uden brug af VPN.

jeg opgav også VPN, da den ikke ville tage imod hverken VISA eller Paypal. Gavekort er måske lidt bøvlet, men man bliver vant til det.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf JohnH » 18. maj 2016 10:04

Mike JezZ skrev:
Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Jeg fatter ikke folk gider at købe kontoer og holde styr på tusind kontoer.

Gider du ikke VPN, kan du gå ind på amazon.com og købe amerikanske gavekort, sætte din Xbox One til USA, eller xbox.com, og købe spillene uden brug af VPN.

jeg opgav også VPN, da den ikke ville tage imod hverken VISA eller Paypal. Gavekort er måske lidt bøvlet, men man bliver vant til det.


Ja det virker fint til USA, men Argentina som for det meste er meget billigere, de har ikke giftcards ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Pivertvw » 18. maj 2016 10:24

Mike JezZ skrev:
Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Jeg fatter ikke folk gider at købe kontoer og holde styr på tusind kontoer.

Gider du ikke VPN, kan du gå ind på amazon.com og købe amerikanske gavekort, sætte din Xbox One til USA, eller xbox.com, og købe spillene uden brug af VPN.

jeg opgav også VPN, da den ikke ville tage imod hverken VISA eller Paypal. Gavekort er måske lidt bøvlet, men man bliver vant til det.


Jeg har osse prøvet de gift cards men det kan kjeg heller ikke få til at virke.. har prøvet med 3 forskellige browsere og 2 vpn'er.. ved ikke lige hvad der sker..
Xbox 360 Slim 250 GB Dual Nand
Xbox One 1TB
PS3 120GB
Pivertvw
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Odense


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Xozzi » 18. maj 2016 21:18

Nogen der har haft problemer, og sidenhen fået det til at virke? Hvad har i gjort? Det virker somom det er helt tilfældigt... kan ikke virke en dag, og virke fint den næste...

Så vidt jeg ved er det disse ting der har noget at sige med om betalingen bliver gennemført uden du bliver "geolocked" som giver fejl PNR9002

Xbox Account område: https://live.xbox.com/da-DK/AccountMigration
Home-Xbox system: "Område" i instillinger
Betalingsmiddel oprindelsesland (tror ikke det har betydning, men det siger xbox support)
IP-område (her bruger vi VPN til at manipulere)
Og så skal man selfølgelig have en betalingsprofil til det land man ønsker, med falsk adresse.

Har tidligere kunne købe på kryds og tværs over flere områder, men på det seneste også oplevet problemer.
Kunne igår ikke købe i rusland, men kunne fint d.5 maj.
Igår kunne jeg købe i USA med følgende indstillinger:
Xbox account: Dansk
Xbox location: USA
VPN: Washington (VyprVPN)
Betalingsmiddel: Mastercard (Dansk)
Adresse: Delaware
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf NimaAKaJoJo » 19. maj 2016 01:18

KlumpeStumpen skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Virker slet ikke her heller. Har prøvet forskellige browser og intet går igennem. Bliver sendt til dansk betaling hele tiden


Sæt shell til det land du vil handle i.

Så tvinger du browseren til at handle i den butik. Så tilføjer du dit betalingskort i det givende land i forhold til guiden.


Shell? Det må du lige forklare hvad er.
Her til nat prøvede jeg at købe Subnautica fra den brasilianske store. Der fik jeg lov til at betale med en brasiliansk pris, men den gav mig denne besked "Brug en anden form for betaling".

Det underlige er at jeg før i tiden slet ikke har haft problemer med det..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf NimaAKaJoJo » 19. maj 2016 14:40

Nogen der evt har en idé om hvorfor nogen kan købe via VPN og andre ikke kan?

Har et par ting jeg gerne vil købe nemlig. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Badstue » 19. maj 2016 18:27

Slimjay DK skrev:
Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Hvis du tænker dig rigtig godt om, hvad tror du så selv ?


Jeg ved det ikke; det er jo derfor jeg spørger!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. maj 2016 10:55

Badstue skrev:
Slimjay DK skrev:
Badstue skrev:Relateret spørgsmål:
Fungerer det fint nok med digitale køb på fx ebay eller consogame, hvor man får en xbox konto, henter spillet ned og så sletter kontoen igen. Det vil i så fald være lidt lettere end at bøvle med det vpn-hejs...


Hvis du tænker dig rigtig godt om, hvad tror du så selv ?


Jeg ved det ikke; det er jo derfor jeg spørger!


Jeg vil personligt ikke gøre det.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron