Xboxlife forum

Xbox one bundles spørgsmål

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Lasborg » 6. okt 2015 10:10

Nu har jeg efterhånden haft xbox 360 i 8 år og er ikke sprunget på en one endnu, da jeg egentligt ikke har så meget tid til at spille, men nu er priserne jo ved at være nede, og med bagud kompatibilitet på trapperne og game streaming synes jeg at det er ved at være på tide at få fingrene i en One.

Men nu er jeg så lidt lost på hvad jeg skal gå efter.

Der kommer en masse nye bundles men er i tvivl om om det er vejen at gå eller man skal se om man kan finde en brugt til en ok pris.


1. er der nogen forskel på de ældre udgaver og de nye, hardware refreshs, lavere strømforbrug, bedre køling, larm eller andet man skal være obs på hvis man køber en brugt. Er med på at der er 500 GB og 1 TB harddisk versioner, og med/uden Kinect.

2. ift til plads så kan jeg ikke se at det giver den store mening at købe en model med 1 TB ift 500 GB når en ekstern harddisk er så billige. Men vil en standard 5400rpm 2.5" disk være fin nok til en One, eller er de for langsomme?

3. Nogen der har en ide til en fornuftig pris man skal betale for en brugt one, var selv ude i omkring 1500 for en udgave uden kinect og spil og med en controller

4. giver det mening at kigger på om de kan købes billigere i eks Tyskland?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Badstue » 6. okt 2015 16:44

Hvis du bor i købehavnsområdet, så sus fluks ud i den nye POWER shop i Herlev. De har stadig et X1 bundle med GoW, Forza 5, Ryse og Dead Rising til 1.999 kr. Den slags kan man ikke argumentere mod :o)

Jeg har en ekstern 1 TB HDD til min X1, og det fungerer upåklageligt. USB 3.0, kostede ikke mere end 300 kr. Men ens HDD-plads for hurtigt ben at gå på, skal jeg hilse at sige...!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf DanniLaursen » 6. okt 2015 17:35

Jeg vil helt klart vente til D 30 i denne måned Der udkommer xbox Elite med elite controller og den nye 1 Tb ssd hybrid HD
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Lasborg » 6. okt 2015 18:37

Har luret på eliten, men i forhold til mit spillebehov er det nok i overkanten, og jeg er også interesseret i at se hvor godt den performer med hybrddisken.

Er klart fristet af Power tilbuddet, men lige på den korte bane er budgettet ikke til det.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Bumsen42 » 11. okt 2015 13:12

Med fare for at highjacke din tråd, Lasborg, så vil jeg stille folket et par opfølgende spørgsmål, da jeg står i samme situation:

Som far til en dreng på 6 år, kan det da svare sig at købe en konsol med Kinect?
Findes der overhovedet gode spil til det?

1 TB forstår jeg er at foretrække. Derudover bruger mange externe harddiske.
Hvor driftssikre er de, og hvilke modeller er bedst?

Derudover lyder dét bundle fra Power godt nok som en god deal. Men det er nok kun fysisk i varehusene?

/ Jakob
Peace is the real muscle!
Bumsen42
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Lasborg » 11. okt 2015 19:57

Det skal du ikke tænke på.
Jeg har kinect til 360, og selvom det da er meget hyggeligt for de små, så får de ikke ret meget brug herhjemme. I forhold til X1 så har jeg tænkt mig at droppe det. Da Microsoft ikke længere krævede kinect var det reelt dødsstødet for mange af de projekter der var på vej til kinect, så jeg vil tro at den eneste grund til kinect er talegenkendelse og måske noget småspilleri. Jeg vil personligt spare pengene indtil der er noget man bare må eje.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf DanniLaursen » 11. okt 2015 22:16

Jeg er også far til en på 11 og en på 4 de har selvfølgelig deres egen xbox one med kinect og de bruger den vildt meget på den stores værelse synes der er mange gode spil til unge mennesker køb køb køb
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf Lasborg » 12. okt 2015 05:41

Kan du ikke komme med nogle titler som er gode?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox one bundles spørgsmål

Indlægaf BHFanatic » 12. okt 2015 08:29

DanniLaursen skrev:Jeg vil helt klart vente til D 30 i denne måned Der udkommer xbox Elite med elite controller og den nye 1 Tb ssd hybrid HD


Den udkommer den 20 http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp/Xbox-One-Elite-Bundle/productID.323672600 her bestilt min nr.2 :D
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron