Xboxlife forum

Digital Tv Tuner Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf Noga » 5. aug 2015 17:37

Hej,

Nogen der lige kan forklare mig, hvordan det virker her i DK? Om alle funktioner er tilgængelige osv? Og har hørt noget med et problem med 50hz og 60hz - er det blevet fikset?
Egentlig ville jeg bare høre om jer der ser tv igennem jeres Xbox One om det hele kører fint?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf JohnH » 5. aug 2015 18:28

Der er en tråd her om den og nej den virker ikke særlig godt endnu , men man kan jo heldigvis se tv på sit tv ;-)

viewtopic.php?f=2&t=90185&hilit=tv+tuner
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 5. aug 2015 18:42

Mon dog ikke de får det til at virke ordentligt med når det nye Win 10 UI kommer.

Jeg ser ikke selv TV igennem min Xbox, for det første står min Xbox i min såkaldte GameRoom, og der ser jeg ikke TV,
og for det andet er jeg alt for nærig til at bruge strøm på at have en Xbox kørende når jeg bare kan se TV på TV'et uden.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf Noga » 5. aug 2015 19:48

Jeg tænkte det nok. Overvejer det egentlig kun fordi de jo lige har annonceret at den snart kan optage tv, og da jeg ikke har en optagerboks kunne det måske være meget cool. Men jeg venter/dropper det nok så.
Tak for de hurtige svar :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf VIC » 5. aug 2015 21:12

BuBubbi skrev:Jeg ser ikke selv TV igennem min Xbox, for det første står min Xbox i min såkaldte GameRoom, og der ser jeg ikke TV, og for det andet er jeg alt for nærig til at bruge strøm på at have en Xbox kørende når jeg bare kan se TV på TV'et uden.


Haha, den var sgu morsom. Lyder lidt forkert at sige, at man er for nærig til at bruge lidt ekstra strøm og så samtidig indrømme at man har et 'gameroom' :D
Svarer lidt til at sige, at man gerne kører en 10km omvej for at spare 10 øre per liter benzin til sin Ferrari :wink:
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf JohnH » 5. aug 2015 22:10

VIC skrev:
BuBubbi skrev:Jeg ser ikke selv TV igennem min Xbox, for det første står min Xbox i min såkaldte GameRoom, og der ser jeg ikke TV, og for det andet er jeg alt for nærig til at bruge strøm på at have en Xbox kørende når jeg bare kan se TV på TV'et uden.


Haha, den var sgu morsom. Lyder lidt forkert at sige, at man er for nærig til at bruge lidt ekstra strøm og så samtidig indrømme at man har et 'gameroom' :D
Svarer lidt til at sige, at man gerne kører en 10km omvej for at spare 10 øre per liter benzin til sin Ferrari :wink:


Det er stadig strømspild at tænde Xbox One OG tv, bare for at se tv :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 5. aug 2015 22:39

VIC skrev:
BuBubbi skrev:Jeg ser ikke selv TV igennem min Xbox, for det første står min Xbox i min såkaldte GameRoom, og der ser jeg ikke TV, og for det andet er jeg alt for nærig til at bruge strøm på at have en Xbox kørende når jeg bare kan se TV på TV'et uden.


Haha, den var sgu morsom. Lyder lidt forkert at sige, at man er for nærig til at bruge lidt ekstra strøm og så samtidig indrømme at man har et 'gameroom' :D
Svarer lidt til at sige, at man gerne kører en 10km omvej for at spare 10 øre per liter benzin til sin Ferrari :wink:


Det ved jeg nu ikke om jeg er enig i.
Mit GameRoom, som egentlig bare er et kontor hvor der også er et ekstra Tv og så mine konsoller er til at føle på, og jeg kan se hvad jeg får for pengene.
At bruge mere end dobbelt så meget strøm end mit TV selv gør, for at se TV lyder da mere dumt i mine øre.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf VIC » 6. aug 2015 07:05

@Jeg tænkte nok, at det ikke var så overdådigt som det lød, men isoleret set, så lyder det lidt som en luksus-problem, som man ikke burde brokke sig over.
Men jeg ved godt hvad du mener. Jeg har også sat min X1 til energy-saving mode, da det koster for meget i strøm bare at kunne sige 'Xbox on' imo.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Digital Tv Tuner Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 6. aug 2015 12:16

Ja der står min så godt nok til Instant On, men det er også kun fordi jeg får noget ud af det med hensyn til at den opdaterer system og spil automatisk når den er slukket.
Havde det bare været for at kunne sige Xbox On, havde jeg nok heller ikke gjort det.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron