Xboxlife forum

Game-streaming til W10

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Game-streaming til W10

Indlægaf Tbigum » 18. jun 2015 07:24

Nu har jeg prøvet at streame Forza5 til min Acer W8 tablet og det fungere faktisk nogenlunde, men er der nogle krav til den pc som der skal streames til, det hakker en del, men nu er det heller ikke det vildeste grafikkort der sidder i sådan en lille tablet.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Game-streaming til W10

Indlægaf Krisgebis » 18. jun 2015 08:01

Jeg tror ikke der er det store krav, men det vil nok være bedst, hvis man har mulighed for at køre med kabel med begge maskiner. Og så tror jeg også det er en fordel, hvis ens computer har en form for dedikeret h.264 encoder/decoder, enten via intel cpu eller dedikeret grafikkort.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Game-streaming til W10

Indlægaf famulor » 18. jun 2015 08:39

Hvordan kommer det til at foregå? bliver spillende lavet til W10 (dvs man kan købe xbox spil og spille dem på PC uden at have en xbox?) eller skal ens xbox være tændt/uploade til skyen og så streamer man det ned til ens pc?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Game-streaming til W10

Indlægaf Slimjay DK » 18. jun 2015 08:47

famulor skrev:Hvordan kommer det til at foregå? bliver spillende lavet til W10 (dvs man kan købe xbox spil og spille dem på PC uden at have en xbox?) eller skal ens xbox være tændt/uploade til skyen og så streamer man det ned til ens pc?


Du streamer lokalt på dit eget netværk fra Xbox One til PC.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron