Xboxlife forum

Gamercards på Xboxlife?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Gamercards på Xboxlife?

Indlægaf Nougatmunken » 12. jun 2015 17:11

(Jeg var lidt på bar bund med hvilket emne dette skulle høre inde under, men nu tager jeg sgu chancen!)

Jeg kan se at nærmest alle har et gamercard fra deres gamle Xbox 360, inklusive mig selv, men det virker ikke til at der er så mange, der har et for deres Xbox One? Hvordan kan det være? Hvem er for doven til at få det lavet? Microsoft eller Xboxlife selv? :mrgreen:
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Gamercards på Xboxlife?

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2015 17:14

Det er Microsoft der leverer kortene, problemet er det samme på deres eget forum. Jeg har sagt det til dem flere gange, men der sker desværre ikke noget. Deres fokus lader ikke rigtigt til at være på community og sådan nogle features for Xbox-fansne mere og det lider vi så under (selv om det var nogle af de ting, som de fik rigtig meget godt ud af i forbindelse med Xbox 360).

Jeg har for længe siden oprettet den her på deres feedback side, og den har 870 votes:
https://xbox.uservoice.com/forums/25165 ... gamercards

Jeg har også snakket med både Microsoft Danmark om det - og ligeledes haft den sendt via min forbindelse til Microsoft HQ.

Det kan jo undre at de ikke får det fikset, særligt når de selv bruger dem. Jeg har snart lavet det her Xbox-noget i 12 år, men forstår vitterligt ikke deres prioriteringer eller hvor deres fokus ligger.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Gamercards på Xboxlife?

Indlægaf Nougatmunken » 12. jun 2015 18:42

Aha okay, ja, det er lidt svært at forstå. :) Mit indtryk er at gamercards i stor stil har været brugt til at eksponere sig selv udfra gamerscore og reputation, og vise hvad der 'trender' ift. spil. I den grad er det da mærkværdigt, at de ikke ønsker at værne om den status gamercardet nu har. Det må jo næsten komme før eller siden, alt andet ville da være at skyde sig selv i foden.
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Gamercards på Xboxlife?

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2015 18:44

Nougatmunken skrev:Det må jo næsten komme før eller siden, alt andet ville da være at skyde sig selv i foden.


De har haft pænt lang tid til det, den udkom jo i november 2013.... men ja, jeg krydser også fingre for, at de får nosset sig sammen og ser lyset, må dog erkende at jeg er begyndt at tvivle på dem.

Men afgiv meget gerne en vote på det link jeg skrev til deres feedback site.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron