Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf SteffenPoulsen » 15. jun 2015 18:15

Indtil videre bedste e3 længe(måske nogensinde) for xbox. :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2015 18:30

SteffenPoulsen skrev:Indtil videre bedste e3 længe(måske nogensinde) for xbox. :-)


Helt enig. Syntes de gjorde det godt sidste år, men det er helt fænomenalt i år. Store spil, eksklusive spil, nye IPs, fantastiske nyheder for kommende spil - men også konsollen. Det er helt vildt.

Glæder mig til at se hvad den negative kerne af Neogaf, pslife, samt nakka og co. - de skal nok finde noget at være nitpicky over som sidste år. :D

EDIT: Nakka skuffede ikke :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+5

Re: E3 2015

Indlægaf Rechain » 15. jun 2015 18:42

Yes!!!!!! Rare Epic Collection :D og deres nye Pirat spil ser sku meget fedt ud! Rare er tilbage, med den gode gamle magi!!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Mike JezZ » 15. jun 2015 18:45

CaptainKicker skrev:
SteffenPoulsen skrev:Indtil videre bedste e3 længe(måske nogensinde) for xbox. :-)


Helt enig. Syntes de gjorde det godt sidste år, men det er helt fænomenalt i år. Store spil, eksklusive spil, nye IPs, fantastiske nyheder for kommende spil - men også konsollen. Det er helt vildt.

Glæder mig til at se hvad den negative kerne af Neogaf, pslife, samt nakka og co. - de skal nok finde noget at være nitpicky over som sidste år. :D


Pff. De der features er intet værd. Det er bare MS der er desperate.

;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: E3 2015

Indlægaf Henrik_s » 15. jun 2015 18:48

tomb raider så satme flot ud!
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: E3 2015

Indlægaf Rechain » 15. jun 2015 18:54

Ja, bliver godt med det næste Tomb Raider! :) hmm..er ikke til MineCraft, men det HoloLens så sku fedt ud :P nu GEARS OF WAR!!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: E3 2015

Indlægaf Reinhold » 15. jun 2015 19:04

Gears forever - damn, det så godt ud
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: E3 2015

Indlægaf Macheta » 15. jun 2015 19:06

GEARS4
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 15. jun 2015 19:07

CaptainKicker skrev:
SteffenPoulsen skrev:Indtil videre bedste e3 længe(måske nogensinde) for xbox. :-)


Helt enig. Syntes de gjorde det godt sidste år, men det er helt fænomenalt i år. Store spil, eksklusive spil, nye IPs, fantastiske nyheder for kommende spil - men også konsollen. Det er helt vildt.

Glæder mig til at se hvad den negative kerne af Neogaf, pslife, samt nakka og co. - de skal nok finde noget at være nitpicky over som sidste år. :D


Det er da nemt. Spil. Hvad viste de af nye store spil? Et spil (trailer) til noget fra kenji inafune og et spil fra Rare..
Ellers var det jo bare en genudsendelse. halo, fable, gears, forza og det tidseksklusive spil som er tomb raider.

Deres store ting var features. Mods til fallout 4 (Kan blive en fed ting, hvis de for et godt system som spredes til øvrige spil), early access, som er som det nu er. Deres store skud var bagudkompatibilitet .. og dette er noget xboxfans jo længe har sagt var ligegyldigt? Det er det måske ikke mere? skulle man ikke bare sætte sin xbox360 til sin xbox one, så kunne man spille det som man plejer.

For mig var det store moment "vi beder dig ikke betale for spil du allerede ejer", samt fullbrights nye spil
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 19:12

Det var mildest talt Imponerende. prøver stadig at få hovedet rundt om det bagud kompatibilitet.
xbox one skulle kunne læse de gamle 360 disc, men sagte han den så ville downloade spillet til Xbox one skal disken stadig bruge?

plus hvad 2 VR headsets og Mods til Fallout =D> R.I.P Sony
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Blauwy » 15. jun 2015 19:15

nakka skrev:
For mig var det store moment "vi beder dig ikke betale for spil du allerede ejer"


Haha, ja den grinte jeg også lidt over.

"Amen, det....Dét var godt nok dejligt af jer, nu har jeg da aldrig!"

Det var et godt show overall, fede features og ser frem til den nye Elite controller og høre en pris på den.
Der var dog ikke helt de store titler som vi ikke kendte til? Nye IP's? Hvilke var det? Lagde kun lige mærke til det der Toscana eller hvad det nu hed. Min opmærksomhed er ikke hvad den har været. :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: E3 2015

Indlægaf DanniLaursen » 15. jun 2015 19:15

Nogle der har et link så man kan se den e3 fra Microsoft

Noget det nemlig ikke
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: E3 2015

Indlægaf DrGetHigh DK » 15. jun 2015 19:15

Tror bare man kan downloade alle de spil man har spillet på sin konto gratis?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: E3 2015

Indlægaf Niculla » 15. jun 2015 19:20

nakka skrev:
CaptainKicker skrev:
SteffenPoulsen skrev:Indtil videre bedste e3 længe(måske nogensinde) for xbox. :-)


Helt enig. Syntes de gjorde det godt sidste år, men det er helt fænomenalt i år. Store spil, eksklusive spil, nye IPs, fantastiske nyheder for kommende spil - men også konsollen. Det er helt vildt.

Glæder mig til at se hvad den negative kerne af Neogaf, pslife, samt nakka og co. - de skal nok finde noget at være nitpicky over som sidste år. :D


Det er da nemt. Spil. Hvad viste de af nye store spil? Et spil (trailer) til noget fra kenji inafune og et spil fra Rare..
Ellers var det jo bare en genudsendelse. halo, fable, gears, forza og det tidseksklusive spil som er tomb raider.

Deres store ting var features. Mods til fallout 4 (Kan blive en fed ting, hvis de for et godt system som spredes til øvrige spil), early access, som er som det nu er. Deres store skud var bagudkompatibilitet .. og dette er noget xboxfans jo længe har sagt var ligegyldigt? Det er det måske ikke mere? skulle man ikke bare sætte sin xbox360 til sin xbox one, så kunne man spille det som man plejer.

For mig var det store moment "vi beder dig ikke betale for spil du allerede ejer", samt fullbrights nye spil


Men ud må da indrømme at HoloCraft eller MineLens var lidt nice? ;)
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: E3 2015

Indlægaf Askinas » 15. jun 2015 19:24

DrGetHigh DK skrev:Tror bare man kan downloade alle de spil man har spillet på sin konto gratis?


Kunne være lækkert :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster

cron