Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 16. jun 2015 03:23

Håber også du joker. Du har ikke fingeren på pulsen. De 4 mest omtalte spil de sidste mange år på neogaf, ign, gamespot, giantbomb, gamefaqs og sociale medier har været "drømmen"/sygelige fantasier, om shenmue 3 (bare se nico her på sitet når snakken kom på dreamcast) FFVII remake (Final fantasys storhedstid, en stor ip) og ikke mindst TLG. Det er vel kun half life 3 der overgår disse spil?

Om dette er hardcore gamermiljøet eller den brede mening er en anden. Den brede mening er vel at der intet er over call of duty, fifa og star wars (to serier der igen er forbundet med playstation)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2015 03:26

Shenmue 3 er jo kun en Kickstarter.... Glæder mig til at se hvor mange der reelt spiller TLG. For det er et virkelig overhyped spil pga. Dets historie for mange år siden

Sorry, men du er helt væk. Upopulær mening, og jeg tager gerne hate (som for to år siden) men det har været sløjt mht. Sony. Den er 40-60 imo.

Hvad siger Neogaf om tv??

endelig noget spændende. Uncharted. Selvom det ikke fungere for dem. Går helt i kage for Sony nu. Måske anden gang er lykkens gang? Uff, det spil bliver godt!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 16. jun 2015 03:41

CaptainKicker skrev:Shenmue 3 er jo kun en Kickstarter....

Sorry, men du er helt væk. Upopulær mening, og jeg tager gerne have, men det har været sløjt mht. Sony. Dem er 45-55 med Ms.

Hvad siger Neogaf om tv??


Shenmue 3 er kun en kickstarter. Men tør godt væde med den når sit mål. Præcis fordi det er fucking Shenmue 3!

i øvrigt, for at holde os til Nicos argumentation om hvor vigtig BC er for xbox med tråde på gaming sites. IGN og neogaf gik ned da TLG blev vist (kort), igen ved FFVII (igns loginsystem kom først op her for lidt siden) og det er fyldt med tråde (der låses mm.) Shenmue 3 tjekkede jeg ikke, da jeg skulle finde kickstarteren.

Neogaf siger at playstation vue + morpheus (hvor de annoncerede nye spil) fyldte mindre end MS og deres hololens. Det var ingenting. og i deres konference fik de så vist flere NYE store spil. De genbrugte som selv kun 3 spil (No man skys og street fighter og uncharted) Hvor meget genbrugte MS? De viste kun 3parts titler med nyt indhold/eksklusivt indhold til playstation - Assassins creed, Hitman og black ops 3.. Det har jo før været så vigtigt da det var til xbox med call of duty dlc.. er det stadig det?..

Du har før været efter indies som bare fanden. Men har du lyst til at fjerne dem fra MS konference.. så er der ikke mange spil tilbage.

horizon så fucking sprød ud!

Men en sjov ting, her inden jeg går i seng. I VS tråden nævnte jeg vi kender til hvad MS studier har gang i (hvilket konferencen jo fint viste). Jeg nævnte det var på tide vi fik mere at vide fra sony. Men vi har stadig ikke hørt fra Bend og QD f.eks. Og mens MS må leve højt BC - jeg nyder de nye spil, Early access(den for i lov til at beholde, jeg er blevet fucket nok på steam) og mods til fallout 4 (som også dukker op til ps4). Sony brugte ikke engang tid til at nævne DLNA
så forstår ikke hvad det er ved MS konference der skulle give dem en 55-45 "føring". genbrug af titler, indies og 2 nye ips. Ret mig hvis jeg tager fejl. Men du skal selvfølgelig have lov til din mening. Det er din og den kan ingen tage fra dig. Men kig rundt på nettet nu, og du vil se du er lidt alene med den mening.
Senest rettet af nakka 16. jun 2015 03:46, rettet i alt 1 gang.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf Aberrant Simon » 16. jun 2015 03:46

nakka skrev:Håber også du joker. Du har ikke fingeren på pulsen. De 4 mest omtalte spil de sidste mange år på neogaf, ign, gamespot, giantbomb, gamefaqs og sociale medier har været "drømmen"/sygelige fantasier, om shenmue 3 (bare se nico her på sitet når snakken kom på dreamcast) FFVII remake (Final fantasys storhedstid, en stor ip) og ikke mindst TLG. Det er vel kun half life 3 der overgår disse spil?

Om dette er hardcore gamermiljøet eller den brede mening er en anden. Den brede mening er vel at der intet er over call of duty, fifa og star wars (to serier der igen er forbundet med playstation)


Så fremtiden på spil er gamle spil som nye spillere overhovedet ikke har hørt om og remakes? Jeg har spillet siden jeg var meget lille dreng, aldrig i mit liv har jeg hørt om Shenmue, og det så mildest talt uinteressant ud og udover dette skal spillet jo lige blive funded først, hvilket Sony åbenbart ikke havde lyst til at hjælpe med, hvilket jeg ikke helt forstår. Men okay, det er åbenbart det som skal vise Next-gen consoles.
Så snakker du om "TLG" som jeg ikke havde en flyvende fis om hvad var, men det er så åbenbart The Last Guardian. Jeg må indrømme, det kunne være en sindssyg spændende film, men at høre på en lille unge sige det samme hele tiden osv. er sgu ikke lige min kop te, men igen det er vel et spil som Neogaf har overhyped som en i helvede.
Så snakker du om Final Fantasy, igen, er remake virkelig fremtiden for Sony? Jeg forstår ikke, hvorfor det er så vildt når remakes kommer. Det er fedt nok, I guess ligesom Microsoft Gears of War, men in the end, så appellere det ikke til nye gamers selv jeg, ville ikke røre det.
Og jeg vil super gerne høre uddybning på, at EA er forbundet med FIFA og Star Wars, for hvis jeg husker rigtig så har Microsoft samarbejde med netop EA med FIFA - Kun Legends på Xbox.
Og lad os nu blive enige om at Call of Duty ligner det forrige, der er ikke meget at diskutere, det er samme spil. Deres fanbase er stor netop pga. YouTube og mængden af små børn.

Og det er en fuldstændig hjernedød sammenligning med TLG osv. og Half Life 3, for Half Life 3 er blevet et meme, selv jeg har sagt "Half Life 3 confirmed" selvom jeg synes Half Life er pisse kedeligt, og jeg er ikke ene mand om dette, spillet er bare en meme men også et meget elsket spil uden tvivl, men hvis du spurgte 1000 spillere om hvad spillet handlede om, så ville de nok stå banke ligesom jeg gør.

Men allright allright, at reklamere om den ene DLC efter den anden DLC der kommer først på PlayStation og "First look" og pre-order det spil for Beta, en helveds masse indie spil osv. gøre at man vinder, fair n' square. Jeg tog alle konferencerne med et grand salt, og jeg må indrømme, at jeg var ved at falde i søvn ved EA's men holy moly, jeg døsede fuldstændig af ved Sonys, jeg troede virkelig vi kom til at se nye AAA titles, og jeg blev skuffet.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 16. jun 2015 03:50

Nogle der har fået 360 spil til at virke.
Under quest er der en guide, men der sker intet for mig endnu. Har set folk hvor det fungerer.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 16. jun 2015 03:51

Så enten er spil gamle og ligegyldige, Specielt fordi du åbenbart ikke kender dem? Eller også er de spil folk kender ikke forbundet til ps4. jeg sagde to af de 3 største af fifa, star wars og call of duty. Hvilke af disse spil fik du set hos sony og ikke MS? vi så ved destiny hvor stor indflydelse marketing kan gøre.

Og igen. uden overstående, så viste sony jo altså flere nye store spil. Ms genbrugte jo næsten bare deres konferencer fra sidste år.

og TLG er/var et meme på samme måde som HL3.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2015 03:58

Shenmue 3 er kun en kickstarter. Men tør godt væde med den når sit mål. Præcis fordi det er fucking Shenmue 3!


OK. Har prøvet 2'ern, og kunne ikke se noget specielt i det. Men det har tydeligvis en stor fanbase, så godt for dem.

i øvrigt, for at holde os til Nicos argumentation om hvor vigtig BC er for xbox med tråde på gaming sites. IGN og neogaf gik ned da TLG blev vist (kort), igen ved FFVII (igns loginsystem kom først op her for lidt siden) og det er fyldt med tråde (der låses mm.) Shenmue 3 tjekkede jeg ikke, da jeg skulle finde kickstarteren.


Det er præcis min pointe. Overhype. Jeg ved godt, at det er generalisering så det siger spar 2, og jeg kan tage fejl. Men jeg vil gerne se hvor mange som reelt spiller Last Guardian når det udkommer. Det spil har været overhypede så længe, og med det "gameplay" - eller manglen på samme, så ser jeg ikke det som et spil, der kommer til at høste mange spillere til sig. Ja, der er den kerne af youtubere som overhyper det grundet historien, og så Neogaffer som åbenbart er hel vilde med det. Men den normale gamer, som er langt over de nok 75% af ejerne kontra de 25% der overhyper. Kan jeg bare ikke se som en succes. Fortæl mig hvorfor det spil er så spændende? Hvor er gameplay elementerne? Det ligner og spiller som en kliché anime-film...

Neogaf siger at playstation vue + morpheus (hvor de annoncerede nye spil) fyldte mindre end MS og deres hololens. Det var ingenting. og i deres konference fik de så vist flere NYE store spil. De genbrugte som selv kun 3 spil (No man skys og street fighter og uncharted) Hvor meget genbrugte MS? De viste kun 3parts titler med nyt indhold/eksklusivt indhold til playstation - Assassins creed, Hitman og black ops 3.. Det har jo før været så vigtigt da det var til xbox med call of duty dlc.. er det stadig det?..


Tja, nu er hololens også langt foran morpheus - tydeligvis. Det er ikke noget for mig, men med den teknologi de har, så kan jeg godt forstå de ligger 10 minutter af til at vise en af nutidens STØRSTE spil med hololens. Men du er vel også en af dem som syntes at PSMove og Wonderbook var fantastisk? Angående spil.. Ehh, smag og behag. Du overdriver med tallene, og genbrug? Begge "genbruger", det er jo om at vise fordele og ulemper. Angående ekslusiv. Det er som det er. Xbox får nogen fede eksklusive ting, og det samme gør PS. Den er ikke til debat, for det er smag og behag. Hvis man virkelig vil have de 5 ekstra kontrakter i Hitman, så er det jo fedt.

Du har før været efter indies som bare fanden. Men har du lyst til at fjerne dem fra MS konference.. så er der ikke mange spil tilbage.


Tja, jeg syntes det var cool at MS faktisk havde et tons af innovative indiegames. De der 8-bit spil, som PS4 er FYLDT med, giver jeg ikke meget for. Så længe det ikke fylder hele showet, som det nærmest gjorde for et par år siden ved Sony, så er det fint.

horizon så fucking sprød ud!


Okay, det er jeg så uenig i. Virkelig uholdbart spil. Men sådan havde jeg det også med Microsofts Recope.

Men en sjov ting, her inden jeg går i seng. I VS tråden nævnte jeg vi kender til hvad MS studier har gang i (hvilket konferencen jo fint viste). Jeg nævnte det var på tide vi fik mere at vide fra sony. Men vi har stadig ikke hørt fra Bend og QD f.eks. Og mens MS må leve højt BC - jeg nyder de nye spil, Early access(den for i lov til at beholde, jeg er blevet fucket nok på steam) og mods til fallout 4 (som også dukker op til ps4).
så forstår ikke hvad det er ved MS konference der skulle give dem en 55-45 "føring". genbrug af titler, indies og 2 nye ips. Ret mig hvis jeg tager fejl.


Der var knald på. Det var spil, spil, spil, spil. Nogen var gode, andre knap så gode. Men måske er det bare Sonys spil der ikke siger mig så meget? Vil nok også forklare hvorfor jeg kun har købt 4 PS4-spil på et halvt år. Men sådan er det. Noget appellere til nogen, og ikke til andre.

Men vi fik da lige lidt snak om Destiny igen (Hahah, åh den hype), men INTET om The Order? PS4'erns flagskib? Nyt DLC? Intet? Hvorfor??

Men du skal selvfølgelig have lov til din mening. Det er din og den kan ingen tage fra dig. Men kig rundt på nettet nu, og du vil se du er lidt alene med den mening.


Fordi internettet er svaret! Alle syntes Sony var fantastisk, og alle vil spille Last Guardian - mens Microsoft var kedeligt og genbrug... Jøsses, jeg er målløs.

Men hvad jeg lige har browset igennem, så er folk meget optimistisk vedr. Xbox-konferencen.


*Stavefejl og hvad der ellers er med, er inklusiv, da jeg er pissetræt, og blev lullet i søvn de sidste par timer*

- glæder mig til at se hvad Team Neogaf, og PSLife siger i morgen. Man er jo hjernedød, hvis man ikke synes at Sony vinder hele tiden. Kors, hvor er E3 begyndt at blive latterlig, pga. de såkaldte "gamere" derude.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Aberrant Simon » 16. jun 2015 04:01

nakka skrev:Så enten er spil gamle og ligegyldige, Specielt fordi du åbenbart ikke kender dem? Eller også er de spil folk kender ikke forbundet til ps4. jeg sagde to af de 3 største af fifa, star wars og call of duty. Hvilke af disse spil fik du set hos sony og ikke MS? vi så ved destiny hvor stor indflydelse marketing kan gøre.

Og igen. uden overstående, så viste sony jo altså flere nye store spil. Ms genbrugte jo næsten bare deres konferencer fra sidste år.

og TLG er/var et meme på samme måde som HL3.


Det jeg har sat ud med fed, må du gerne uddybe, fordi det fatter jeg overhovedet ikke.

1. Jeg har ikke sagt de er ligegyldige, men du snakker om bredden, og bredden er ikke Neogaf og IGN.
2. Det forstår jeg ikke hvad du mener, at fordi at Sony viser at der er missioner med i Star Wars, så er Star Wars Sony spil? Jeg forstår det ikke, hvad det har med Sony at gøre, det er jo ren og skær fyld.
3. What ...? Det må være en eller anden Neogaf ting igen, du snakker om. Igen lad os snakke om bredden som du siger, og ikke minoriteten.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563

+2

Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2015 04:04

nakka skrev:Og igen. uden overstående, så viste sony jo altså flere nye store spil. Ms genbrugte jo næsten bare deres konferencer fra sidste år.


Ja, fordi sidste år så vi:

*Halo 5 multiplayer, og nyt game-mode (Warzone)
*Recope
*Xbox 360 spil kompatibel med Xbox One
*Fallout 4
*Plants vs Zombie: GW2
*Forza 6
*Gears of War remaster og 4'ern
*Minecraft med hololens
*Rare's nye IP og collection
*Nye controller
*Tomb Raider gameplay
*Eksklusive nyheder
*Indie-spil som Cuphead osv.

og så videre... Du er helt væk i din egen Sony-verden. Ellers er du verdens bedste troll.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+3

Re: E3 2015

Indlægaf Aberrant Simon » 16. jun 2015 04:05

CaptainKicker skrev:
nakka skrev:Og igen. uden overstående, så viste sony jo altså flere nye store spil. Ms genbrugte jo næsten bare deres konferencer fra sidste år.


Ja, fordi sidste år så vi:

*Halo 5 multiplayer, og nyt game-mode (Warzone)
*Recope
*Xbox 360 spil kompatibel med Xbox One
*Fallout 4
*Plants vs Zombie: GW2
*Forza 6
*Gears of War remaster og 4'ern
*Minecraft med hololens
*Rare's nye IP og collection

og så videre... Du er helt væk i din egen Sony-verden.


Ja og ikke mindst "Xbox Game Preview" og en to håndfulde Indie-spil som netop Sony er så vilde med også. Cuphead osv. skal ikke serveres fra.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: E3 2015

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 04:14

Har lavet en fin lille opdatering af de største ting her:
http://www.xboxlife.dk/news/e3-2015-de- ... 12402.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 16. jun 2015 05:35

kan se det eneste der siger mig noget fra Sonys confference er FF7 remake som er multi plat. Og destiny expansion er multiplat. The last guardian så lamt ud, folk har for meget nostalagi spat over det spil pga det er team ico.

MS har haft den bedste konferrence so far imo og sidder nu og gamer super meat boy på min xb1 :D, gratis BC ftw.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+2

Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 16. jun 2015 06:51

Sidder på job nu, og har ikke tid til at trawle, kan nogen ikke smide overskrifterne fra Sonys præsentation?
Tak

Slimjay DK skrev:Jeg undrer mig bare stadig over at kun 19 titler er tilgængelig af MS egne titler, hvis det er noget de har arbejde på de sidste 12/24 månede

De 12-24mdr er et rent gæt for den tid, det har taget MS at udvikle både emulator og setup. Det kan også have 3mdr. Det er ikke den tid, det har taget at "konvertere" de enkelte spil
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2015

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 07:04

IkkNico skrev:Sidder på job nu, og har ikke tid til at trawle, kan nogen ikke smide overskrifterne fra Sonys præsentation?
Tak

Slimjay DK skrev:Jeg undrer mig bare stadig over at kun 19 titler er tilgængelig af MS egne titler, hvis det er noget de har arbejde på de sidste 12/24 månede

De 12-24mdr er et rent gæt for den tid, det har taget MS at udvikle både emulator og setup. Det kan også have 3mdr. Det er ikke den tid, det har taget at "konvertere" de enkelte spil


E3 2015: EVERY ANNOUNCEMENT FROM SONY'S E3 2015 PRESS CONFERENCE

http://m.ign.com/articles/2015/06/16/e3 ... conference

Det skulle være det hele :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3 2015

Indlægaf Zt3pH » 16. jun 2015 07:18

Fede nok titler Sony smider på bordet der, nogle ser sq ret interessante ud...

Fik ikke set MS's show i går pga GoT så det må lige ses senere
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 26 gæster