Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf DNS_DK » 15. jun 2015 19:25

Gud hvor var det bare et mega intetsigende Xbox E3.. GAAAAB!

Halo 5 lignede Halo 4 og så ellers bare kedeligt ud..
Fallout 4 havde vi set til Bethesda konferencen så intet nyt der..
Tomb Raider var et stort quicktime helvede.
Bagudkompatibel? Jamen jeg har ik købt en next-gen konsol for at spille gamle spil, det har jeg en xbox 360 til..
The Division, hvad nyt fik vi vist, INTET.
Rainbow six Siege, vi så også det vi allerede havde set.
Fable Legends havde vi også set.
Rare pakken indeholdt ikke særlig mange fede titler.
Gears 4 lignede Gears 3.
Indie spillende så ikke vitterligt spændende ud, udover Ark: SE, selvom vi heller ikke her så noget nyt.
Minecraft med briller på så du kan se det på dit bord - hold nu kaje altså..

Jeg synes vitterligt det var det crap på crap på crap, desværre..

Er da glad for at andre synes det var spændende, for det var vi ihvertfald ikke i min Xbox party :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 19:28

Tror jeg skal have en af de nye controller's. Sexy =P~
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: E3 2015

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. jun 2015 19:29

ALIE skrev:Tror jeg skal have en af de nye controller's. Sexy =P~


Ja det skal jeg helt sikkert også :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3 2015

Indlægaf Redman DK » 15. jun 2015 19:32

Bagudkompabilitet var sgu en lækker overraskelse! Nu er det garanteret at jeg skal have en Xbox One, så jeg kan spille PGR uden at skulle høre på en støvsuger imens.

Elite controlleren så sgu vild ud, men jeg frygter lidt for prisen på det.

Rares piratspil så interessant ud. Jeg forstod det som om det var et onlinespil hvor den automatisk hev andre spillere ind i ens verden? De fangede mig i hvert fald på pirater og levende skeletter :D

Det de viste fra Gears 4 lignede at de gik tilbage til en campaigndel ala den i Gears 1, hvilket var lige hvad jeg håbede på. Den måde hvorpå han nakkede den første fjende så jo for fedt ud, kæft jeg glæder mig til det udkommer.

Men jeg må indrømme at jeg havde regnet med de viste flere spil. Udover Rares nye spil og indie spillene, viste de vist ikke nogle spil der ikke allerede var annonceret hvilket er ret skuffende.

Kunne dog ikke lade være med at smile lidt da de snakkede om Gears remastered efter at have sagt der vil være bagudkompabilitet.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 19:41

Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;) Jeg tror ikke jeg har et af de 19 spil der er på listen nu.

Listen pt.

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... able-games
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf DrGetHigh DK » 15. jun 2015 19:43

Udviklerne skal bare lige approve at du må spille det på din One. Den liste bliver hurtig lang. Se Nelsons twitter
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 19:44

Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;) Jeg tror ikke jeg har et af de 19 spil der er på listen nu.

Listen pt.

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... able-games


Men det var vel for betaen? Listen skulle da vokse gevaldigt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Redman DK » 15. jun 2015 19:47

Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;) Jeg tror ikke jeg har et af de 19 spil der er på listen nu.

Listen pt.

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... able-games


Ja det bliver jo nok noget ala Xbox 360s bagudkompabilitet hvor det langt fra var alle xbox spil der virkede. Men hvis Lost Planet, PGR og Alan Wake kommer på den liste så er jeg glad :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 19:52

Gadvide hvornår den "beta" er klar ... har da Project Dark Zero i samlingen man kunne teste med.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 19:54

Redman DK skrev:
Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;) Jeg tror ikke jeg har et af de 19 spil der er på listen nu.

Listen pt.

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... able-games


Ja det bliver jo nok noget ala Xbox 360s bagudkompabilitet hvor det langt fra var alle xbox spil der virkede. Men hvis Lost Planet, PGR og Alan Wake kommer på den liste så er jeg glad :)


Jeg skal bare teste det, og så bliver det nok ikke brugt mere .. har aldrig brugt bagudkomp. på Xbox360, eller min PS3 som kan æde både ps2 og ps1 spil ... :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 15. jun 2015 19:59

Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;)

Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 20:04

Har mit Mass Effect klar. Han sagde da nu og her, så mon ikke snart.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:10

IkkNico skrev:
Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;)

Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS)


sikkert, så er det bare sørgeligt der kun er 19 spil på pt. hvis det er så rygende nemt. MS kunne jo godt havde startet med hele deres eget bibliotek af spil eller bare noget der er nyere end 2007 :)

Men jeg har da release titlen Perfect Dark Zero og teste med, når det bliver muligt.
Senest rettet af Slimjay DK 15. jun 2015 20:10, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 15. jun 2015 20:10

Slimjay DK skrev:Gadvide hvornår den "beta" er klar ... har da Project Dark Zero i samlingen man kunne teste med.


Du kan bare få en invite til preview og prøve. Fik en update i morges der gør det.

Slimjay DK skrev:
IkkNico skrev:
Slimjay DK skrev:Du skal bare huske at bagudkompabilitet kun er på de spil MS vælger ;)

Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS)


sikkert, så er det bare sørgeligt der kun er 19 spil på pt. hvis det er så rygende nemt. MS kunne jo godt havde startet med hele deres eget bibliotek af spil eller bare noget der er nyere end 2007 :)


de tester skidtet før det kommer ud til folk. Har selv kun super meat boy ud af alle de spil
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Niculla » 15. jun 2015 20:12

Jeg vil gerne have invite til preview også. Niculla :P Hvis nogen er så flink.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster

cron