Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf pede B » 12. jun 2015 16:47

Jeg ønsker mig bare en Fallout 4 udgivelsesdato (i år!), samt en masse gameplay. Så er alt andet kun en bonus.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Macheta » 12. jun 2015 16:53

Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout Fallout

Plz..
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Nougatmunken » 12. jun 2015 17:03

Jeg håber på et øget fokus ift. indiegames. Som en mand der stadig står uden for den "nye" generation, håber jeg at Microsoft endegyldigt kan hive mig over på deres banehalvdel, ved at spille det kort. Det er umiddelbart det eneste, der gør det svært for mig at vælge en XO frem for en PS4, som virkelig tillader sig at gå forrest på dette emne.

Ikke mindst må det ses som interessant, hvorvidt Microsoft har tænkt sig at smide en slim-model på markedet, med den nylige annoncering af øget HDD og andet gejl. Som køber ville jeg være mere interesseret i en slim-model og redesign, men dette er måske ikke muligt på nuværende tidspunkt...
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2015 18:52

Morten Skou skrev:Jeg glæder mig til at se mere fra:
- Guitar Hero
- Rock Band
- Crackdown (selv om det vidst er rykket til Gamescom)
- Mafia 3
- Forza Motorsport 6
- Rainbow Six: Siege

I øvrigt kan jeg bekræfte, at vi kommer til at have Microsofts pressekonference og Bethesdas pressekonference herinde sammen med vores chat. Derudover forventer jeg som altid at vi har EA og Ubisoft.


Yup, Crackdown, Scalebound samt Quantum Break er rykket til gamescom :

http://www.dualshockers.com/2015/06/11/ ... -gamescom/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 12. jun 2015 19:08

Its all bout the Rock Band 4 for mig

Resten er bare ekstra stuff =)
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: E3 2015

Indlægaf Macheta » 12. jun 2015 19:22

Slimjay DK skrev:
Morten Skou skrev:Jeg glæder mig til at se mere fra:
- Guitar Hero
- Rock Band
- Crackdown (selv om det vidst er rykket til Gamescom)
- Mafia 3
- Forza Motorsport 6
- Rainbow Six: Siege

I øvrigt kan jeg bekræfte, at vi kommer til at have Microsofts pressekonference og Bethesdas pressekonference herinde sammen med vores chat. Derudover forventer jeg som altid at vi har EA og Ubisoft.


Yup, Crackdown, Scalebound samt Quantum Break er rykket til gamescom :

http://www.dualshockers.com/2015/06/11/ ... -gamescom/


Well. How bout' that. Så kan jeg da vidst godt strege "Quantum Break" fra ønskelisten. Det går nok også, der kommer garanteret mange andre forrygende overraskelser.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 12. jun 2015 21:11

Selvom MAS kommer med rimeligt hårde udmeldinger om bedste år for spillere, og bedste XBO lineup nogensinde, så er jeg ikke specielt hyped i år. Ikke fordi jeg blev skuffet de forgangne år, for det var virkelig games games games, men når man på forkant melder ud, at hverken Crackdown, Quantum Break eller Scalebound er flyttet fra E3 til GamesCom af pladshensyn, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal forvente (de lover spil, men hvilke?). Det er så ikke helt rigtigt, for jeg forventer primært spil, der føst udkommer i 2016, og så er det svært at blive hyped.

Så megt for at være forudsigelige

Et par udvalgte citater fra et rimeligt langt skriv, der tydeligvis har spil som omdrejningspunkt.

On Monday morning, we will unveil games and experiences coming to Xbox One this holiday and beyond at our Xbox E3 Briefing. I can’t wait to share the passion of our game creators, demonstrate how Xbox One continues to evolve, and provide a closer look at gaming across devices. I believe this year we have the greatest games lineup in Xbox console history, led by Halo 5: Guardians and blockbuster titles like Forza Motorsport 6 and Rise of the Tomb Raider. There’s even more news than we could fit into the 90 minute briefing.
...
E3 is just the beginning. Over the next few weeks and months, we’ll be sharing many more of our plans for 2015 and beyond. Having a jam-packed lineup of games to show at E3 means that there simply isn’t enough time to give each of our upcoming titles its well-deserved time in the spotlight. We’ve decided to save some of our most eagerly-awaited future titles for gamescom in August. Rest assured that titles like Crackdown, Quantum Break and Scalebound will be front and center at gamescom along with new game reveals for both Xbox One and Windows 10.


Kilde: http://news.xbox.com/2015/06/xbox-looki ... and-beyond
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2015

Indlægaf Phimosis » 13. jun 2015 06:05

For alt i verden SKAL der komme en masse nyt guf fra The Division - hvis det ikke sker er E3 i år en skuffelse ;)

En eller anden inde hos Ubisoft, har fortalt at The Division vil være sat op så man kan spille spillet.
Så hvis en herinde deltager i E3, så fis lige over og tjek spillet ud for mig ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: E3 2015

Indlægaf Theis Jensen » 13. jun 2015 11:33

Det kunne være sjovt at se reaktionen, hvis grunden til at nogle af spillene er skubbet til gamescom er, at microsoft igen vil have fokus på: TV, TV, TV.....
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: E3 2015

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2015 12:07

Theis Jensen skrev:Det kunne være sjovt at se reaktionen, hvis grunden til at nogle af spillene er skubbet til gamescom er, at microsoft igen vil have fokus på: TV, TV, TV.....


Haha ja :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: E3 2015

Indlægaf hackNICE1112@ » 13. jun 2015 12:15

GEARS OF WAR TEASER COUNTS DOWN TO E3 REVEAL

Nu må det godt blive mandag :-)

http://m.ign.com/articles/2015/06/12/ge ... -e3-reveal
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2015 13:58

hackNICE1112@ skrev:GEARS OF WAR TEASER COUNTS DOWN TO E3 REVEAL

Nu må det godt blive mandag :-)

http://m.ign.com/articles/2015/06/12/ge ... -e3-reveal


Det bliver stort :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 13. jun 2015 14:10

Gad vide om vi ser nogle gode, Deals of the week på mandag :)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 13. jun 2015 15:21

Theis Jensen skrev:Det kunne være sjovt at se reaktionen, hvis grunden til at nogle af spillene er skubbet til gamescom er, at microsoft igen vil have fokus på: TV, TV, TV.....



Nope. Tror det er genialt MS pr. Sony springer europas største messe over (evt. grundet deres eget show i december skal have det der er "tilbage" efter E3). Det giver MS god mulighed til at få lidt medvind i EU.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf fodbod1232 » 14. jun 2015 10:01

Gad godt at se et nyt
Elder Scroll spil
Dishonered
Brother's In Arms
Tenchu
War of The Monsters
TimeSplitters 4
Et spil lignede Baldurs Gate Dark Alliance
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot racing 2
Red Dead Redemption
L.A Noire 2
Prince of Persia
Burnout
Bully 2
Soul Calibur 6
Splinter Cell
Dragon Dogma 2
Roller Coaster 4
Jurassic Park Genesis 2
Midnight Club
True Crime (Sleeping Dogs 2)
Godfather 3
This is Football

Man kan altid håbe, selvom mange af disse spil ikke vil se dagens lys.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster

cron