Xboxlife forum

Hvor skal jeg købe Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf Lodberg » 1. apr 2015 14:23

Morten Skou skrev:
Mike JezZ skrev:Er der nogle der har to XO i huset? :P

har i stuen men vil os ha i soveværelset... Man kan i bytte med en PS3 købe en XO til 1599... Men hvis jeg byttede min PS4 ind var det endnu billigere. Men 2 XO er vel overkill :P


Jeg synes at det er fint nok med to, meget rart at have en på kontoret og en i stuen :mrgreen:


Kan man være logget ind på begge konsoller med samme GT på samme tid?
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf Mike JezZ » 1. apr 2015 14:23

Morten Skou skrev:
Mike JezZ skrev:Er der nogle der har to XO i huset? :P

har i stuen men vil os ha i soveværelset... Man kan i bytte med en PS3 købe en XO til 1599... Men hvis jeg byttede min PS4 ind var det endnu billigere. Men 2 XO er vel overkill :P


Jeg synes at det er fint nok med to, meget rart at have en på kontoret og en i stuen :mrgreen:


Saves osv. er over cloud, så jeg kan fortsætte begge steder uden problemer ikk? :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf Fnapz » 1. apr 2015 15:58

mrnybroe skrev:Købte min Xbox One i BILKA for ca 2 uger siden til 2499,-. Det var inkl. AC Black Flag, AC Unity og Forza 2 Horizon.

Det tilbud står ikke på deres hjemmeside? Tror du det er væk?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf cigi silk » 1. apr 2015 21:05

Mike JezZ skrev:
Morten Skou skrev:
Mike JezZ skrev:Er der nogle der har to XO i huset? :P

har i stuen men vil os ha i soveværelset... Man kan i bytte med en PS3 købe en XO til 1599... Men hvis jeg byttede min PS4 ind var det endnu billigere. Men 2 XO er vel overkill :P


Jeg synes at det er fint nok med to, meget rart at have en på kontoret og en i stuen :mrgreen:


Saves osv. er over cloud, så jeg kan fortsætte begge steder uden problemer ikk? :D


Det lyder nok totalt åndssvagt men jeg har 3 xbox one. Jeg har også byttet mig til de to, til priser som gjorde at da jeg solgte de vedlagte spil og i øvrigt gerne ville have en ekstra controller, så kostede den ekstra box mig ca 1000 kr. Og da den kan bruges som Bluray, medie afspiller m.m. Så kunne jeg ikke forstille mig at købe noget andet.

Synes jeg har gjort et røverkøb hvergang. :wink:

Men tror nu ikke det er gået op for fruen at vi faktisk har 3 nu :D
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf Morten Skou » 1. apr 2015 21:13

Lodberg skrev:
Morten Skou skrev:
Mike JezZ skrev:Er der nogle der har to XO i huset? :P

har i stuen men vil os ha i soveværelset... Man kan i bytte med en PS3 købe en XO til 1599... Men hvis jeg byttede min PS4 ind var det endnu billigere. Men 2 XO er vel overkill :P


Jeg synes at det er fint nok med to, meget rart at have en på kontoret og en i stuen :mrgreen:


Kan man være logget ind på begge konsoller med samme GT på samme tid?


Nej det kan du ikke :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf Naggie » 6. apr 2015 01:05

Synes da nu dba.dk kører med fine priser. Jeg købte en forleden til 2500kr. Det var dog med Kinect og 2 controllere. Kan jeg sælge Kinect for 5-700kr, så har jeg fået den til en rigtig fin pris, må man sige.
Men i dagene op til jeg fandt denne, så så jeg da rigtig mange på dba til omkring de 2k.
Naggie
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Hvor skal jeg købe Xbox?

Indlægaf jensskoedt » 6. apr 2015 12:24

Knægtens klassekammerat og hans far har lige udnyttet gamestop byttepris på xbox360. de byttede 2 xbox360, lidt ekstra Controller og nogle spil og har i gennemsnit betalt 1500 - 1600 pr. xbox one.

ps. deres påske tilbud gælder vist frem til 14 april.
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster

cron