Xboxlife forum

Kan jeg ændre min account til US?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kan jeg ændre min account til US?

Indlægaf SEmborg » 29. mar 2015 19:28

Hey,

Jeg kan forstå, at man på X1 kan ændre sin account til US, så man kan købe på det amerikanske marketplace og til amerikanske priser. Gælder dette også for X360? I så fald, er der nogle, der lægger inde med en guide til hvordan? :D

Jeg har DKK 90 indestående på min account grundet nogle points, som er blevet konverteret til det nye betalingssystem med kort fremfor point. Hvad sker der med disse? Bliver de blot omregnet til USD efter Microsofts kurs?

Søren
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Kan jeg ændre min account til US?

Indlægaf pede B » 29. mar 2015 20:21

Jeg er rimelig overbevist om at det ikke burde være noget problem. Hvis du bare skifter din 360'er om til US, gør det samme på xbox.com - downloader tunnelbear, sætter tunnelbear til US - åbner browser imens tunnelbear kører - køber hvad end du vil have :)

Om din kredit bliver veklset om til USD eller hvad der sker med dem, har jeg ingen anelse om :) jeg tvivler i hvert fald stærkt på at de bliver slettet.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Kan jeg ændre min account til US?

Indlægaf BuBubbi » 29. mar 2015 22:45

Hvis du migrerer din konto til et andet land, bliver de penge du har stående på kontoen slettet.

https://support.xbox.com/da-DK/my-accou ... 6e04aac025

Jeg citerer:
"Pengene på din Microsoft-konto vil ikke bliver flyttet med, så sørg for at bruge dine penge, inden du ændrer din kontos placering."
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kan jeg ændre min account til US?

Indlægaf SEmborg » 30. mar 2015 14:18

BuBubbi skrev:Hvis du migrerer din konto til et andet land, bliver de penge du har stående på kontoen slettet.

https://support.xbox.com/da-DK/my-accou ... 6e04aac025

Jeg citerer:
"Pengene på din Microsoft-konto vil ikke bliver flyttet med, så sørg for at bruge dine penge, inden du ændrer din kontos placering."


Super. Mange tak!
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron