Xboxlife forum

Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 09:29

Det er blevet normalt at USB3.0 porte er blå, så man kan se forskel på USB2.0 og 3.0 :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Mike JezZ » 8. jan 2015 09:41

JohnH skrev:
z0ntax skrev:Kun mig der syntes at de skulle have droppet den grønne diode og have smidt usb portene om på siden??.. syntes det ødelægger maskinens ellers så smukke design :?


Xbox One smuk? Det er du vist den første der har sagt, de fleste synes den ligner en vhs-afspiller ;-)


Jeg synes begge maskiner er utroligt grimme.

Xbox One ligner en gammel VHS maskine fra firserne, og PS4 ligner en Maxi Bon is, da en rug og mat flade møder hinanden.

Billede

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+3

Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf tue69 » 8. jan 2015 10:16

Ha ha, Maxibon-sammenligningen er sgu meget fed. Jeg har altid synes at den lignede et gammeldags viskelæder.

Det kommer de nok efter når de får lavet et par slim-udgaver, begge parter :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 10:18

tue69 skrev:Ha ha, Maxibon-sammenligningen er sgu meget fed. Jeg har altid synes at den lignede et gammeldags viskelæder.

Det kommer de nok efter når de får lavet et par slim-udgaver, begge parter :)


Det er da vist kun Xbox one der skal på slankekur .. hvis PS4 bliver meget mere slim, så bærnder den sku af :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Zt3pH » 8. jan 2015 10:20

Jeg synes begge konsoller er æstetik på højt plan - Kanter, former og højglans
Synes de er smukke at se på, på deres helt egen plastik agtige måde.

XO bliver kun kønnere af den der diode hat med porte i - kæft den er fræk nu
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf tue69 » 8. jan 2015 10:25

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Ha ha, Maxibon-sammenligningen er sgu meget fed. Jeg har altid synes at den lignede et gammeldags viskelæder.

Det kommer de nok efter når de får lavet et par slim-udgaver, begge parter :)


Det er da vist kun Xbox one der skal på slankekur .. hvis PS4 bliver meget mere slim, så bærnder den sku af :lol:


Jeg vil vædde med at de kommer i en ny udgave begge to :D Så må det koste lidt på levetiden ;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Mike JezZ » 8. jan 2015 10:27

Når der kommer en ny Slim model, er det jo ikke samme hardware der er blevet tæsket ned i et mindre kabinet.

Det er samme type hardware, der er blevet udviklet gennem tiden til at være mindre (fx. "laptop hardware") som bliver klemt ned i.

Synes Wii U er langt pænere :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf spif2001 » 8. jan 2015 11:29

Slimjay DK skrev:Det er blevet normalt at USB3.0 porte er blå, så man kan se forskel på USB2.0 og 3.0 :)

Jep, men de fåes også i andre farver, og lige her ville sort være fornuftigt - specielt fordi xbox'en ikke både har 2.0 og 3.0 porte.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf z0ntax » 8. jan 2015 12:39

JohnH skrev:
z0ntax skrev:Kun mig der syntes at de skulle have droppet den grønne diode og have smidt usb portene om på siden??.. syntes det ødelægger maskinens ellers så smukke design :?


Xbox One smuk? Det er du vist den første der har sagt, de fleste synes den ligner en vhs-afspiller ;-)


Ved skam godt at der er uenighed om det emne hehe... Personligt kan jeg godt lide designet og syntes derimod at ps4'eren er den grimmeste PlayStation til dato... Men sådan er vi jo så vidt forskellige hehe.. Som jeg har forstået kritikken er det vist osse hovedsageligt størrelsen folk har haft noget imod :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf cigi silk » 8. jan 2015 13:01

Vi kommer efter min mening med 120% sikkerhed ikke til at se en slim model, før vi har set implikationerne fra DX12 på varme m.m.

Der er en årsag til størrelsen af boksen og ikke mindst størrelsen af ventilationen af Xbox one..
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Phimosis » 9. jan 2015 12:20

Synes som sådan ikke den er grim eller noget, og det med den ligner en gammel VHS video, gør bare en ældre dreng fra 78 glad :D
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Mike JezZ » 9. jan 2015 12:29

cigi silk skrev:Vi kommer efter min mening med 120% sikkerhed ikke til at se en slim model, før vi har set implikationerne fra DX12 på varme m.m.

Der er en årsag til størrelsen af boksen og ikke mindst størrelsen af ventilationen af Xbox one..


Ingen snakker om at den kommer rundt om hjørnet - blot at den kommer på et eller andet tidspunkt :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf MrCarrazzia001 » 9. jan 2015 13:04

For mig handler designet mest om at den er meget rustik. Xbox One'en er pæn på samme måde som en Rolls Royce eller en SUV, mens at PS4'eren minder mere om en Ferrari eller en sleek Mercedes
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Mike JezZ » 9. jan 2015 13:14

MrCarrazzia001 skrev:For mig handler designet mest om at den er meget rustik. Xbox One'en er pæn på samme måde som en Rolls Royce eller en SUV, mens at PS4'eren minder mere om en Ferrari eller en sleek Mercedes


Men de er jo næsten ens?

Xbox one er en VHS afspiller, og ps4 en maxi-bon is.

Ingen af dem har runde glatte former som en sportsvogn :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Zt3pH » 9. jan 2015 13:15

MrCarrazzia001 skrev:For mig handler designet mest om at den er meget rustik. Xbox One'en er pæn på samme måde som en Rolls Royce eller en SUV, mens at PS4'eren minder mere om en Ferrari eller en sleek Mercedes



Haha - ja eller noget
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster

cron