Xboxlife forum

Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf JohnH » 8. jan 2015 07:09

Morten Skou skrev:Det eneste der undrer mig, er at der ikke er køleribber i den? Så lukke rman jo helt af for køling i den side af Xboxen?

Hvis I godt kan lide IkkNico's første indlæg, så husk at give ham +1 med vores nye smarte knap! :mrgreen:


Der er ikke noget køling i den side alligevel, bluraydrevet fylder det hele der.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Mike JezZ » 8. jan 2015 08:18

Rechain skrev:
Mike JezZ skrev:Meh. Jeg ville stadig holde mig til min 4 tb seagate. Gider ikke at betale for er dyrt design :P

Har du ikke købt en Xbox One endnu, for den er da et dyrt design? :lol:

/Rechain



Er alle konsoller ikke det? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Zt3pH » 8. jan 2015 08:19

Den ser fandme lækker ud... Den vill ejeg godt have byttet min eksterne til, så jeg kan få lidt flere porte i fronten
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf BuBubbi » 8. jan 2015 08:23

Zt3pH skrev:Den ser fandme lækker ud... Den vill ejeg godt have byttet min eksterne til, så jeg kan få lidt flere porte i fronten

Hvad bruger du de porte til om man må spørge?
Jeg bruger en port bag på til den eksterne, og den i siden til en controller ledning som jeg kun bruger meget sjældent.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 08:32

Det er bare lang røv at det kun er til 2.5" diske, da de stadig koster en del mere end 3.5" diske.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 08:35

tue69 skrev:Den er dælme fin. Superflot design og passer perfekt på konsollen.

Synes de slipper langt bedre fra det end Nykos PS4 pendant:

http://www.pslife.dk/news/9481/nyko-pro ... ddisk.html


Ja, tror det er fordi Nyko's erstatter den plade man kan skubbe af i venstre side når man skifter harddisk. Så monteres denne box med et kabel direkte på sata stikket i PS4'eren og erstatter den interne disk ?

Fordelen ved Nyko's er at man kan bruge 3.5" diske, men køn er den sku ikke :D Der ville jeg nok hellere betale det ekstra og købe en 2.5" disk og sætte direkte i. For jeg kunne godt forstille mig at en 3.5" disk + Nyko's device løber op i ca. samme pris som en løs 2.5" disk som kan sidde direkte i.

Xbox'ens er rigtig pæn, men at købe en box + 2.5" disk løber op i pris, og der ville jeg nok hellere købe en løs 3.5", nu når man har muligheden for det på Xbox One.
Senest rettet af Slimjay DK 8. jan 2015 08:41, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf A42Merlin » 8. jan 2015 08:37

Jeg fandt den på den canadiske amazon. Men det ser ikke ud til at være af særlig høj kvalitet. Den passer ikke helt i størrelse og usb portene sidder skæve :( lidt øv hvis det er kvaliteten på den.
http://www.amazon.ca/Collective-Minds-C ... 627&sr=1-4
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf tue69 » 8. jan 2015 08:40

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Den er dælme fin. Superflot design og passer perfekt på konsollen.

Synes de slipper langt bedre fra det end Nykos PS4 pendant:

http://www.pslife.dk/news/9481/nyko-pro ... ddisk.html


Ja, tror det er fordi Nyko's erstatter den plade man kan skubbe af i venstre side og så monteres ned direkte på sata stikket hvor den interne disk sidder ?

Fordelen ved Nyko's er at man kan bruge 3.5" diske, men køn er den sku ikke :D


Jeps det er det :) Jeg så en video med Nykos PS4 eksterne harddisk tilslutning og det er rigtigt nok ved at fjerne pladen. Den får så sin strøm via strømstikket på PS4 (som en forlængelse) og den løsning er jeg bare ikke tosset med.

Billede

Jeg synes at Xbox One tilføjelsen er supersprød. Specielt når nu der ikke sidder køling i den side. Den er virkelig slick og passer bedre til designet end Nykos PS4 monster.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 08:44

hehe ja, men somsagt er den kun til 2.5" diske .. Så ville jeg hellere købe en ekstern 3.5" USB3.0, nu når man har muligheden for det :) der får man noget mere for pengene.

Men Slick er den :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Zt3pH » 8. jan 2015 08:50

BuBubbi skrev:
Zt3pH skrev:Den ser fandme lækker ud... Den vill ejeg godt have byttet min eksterne til, så jeg kan få lidt flere porte i fronten

Hvad bruger du de porte til om man må spørge?
Jeg bruger en port bag på til den eksterne, og den i siden til en controller ledning som jeg kun bruger meget sjældent.


Det må man godt spørge om :)
Lade controler, tilslutte guitar og en bas hvis vi skal spille 2... osv osv.
Kunne faktisk være fedt hvis der var to porte i fronten så man både kunne have en controller + en guitar tilsluttet med kabel på samme tid

Pisse rådent at hvis man vil spille guitar + bas på sammetid i Rocksmith at man skal have et kabel i røven og et i siden.

Knægtens infinity plade tager desuden også en port bag på, så der er ikke flere da den eksterne HDD også tager en.

Alt i alt har jeg badly brug for flere porte...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Slimjay DK » 8. jan 2015 08:58

Jeg er vild med placeringen og mængden af USB porte på Xbox One .. Det er satme skod at der kun er 2 på PS4 og at de er på fronten :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf Muggs » 8. jan 2015 09:08

Hvis den ikke bliver for dyr, kunne den godt overvejes. Har pt. en ekstern 1TB disk, men den er snart fyldt (ca. 200 gb fri). Så hvis der skal opgraderes, kunne dette være løsningen :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf z0ntax » 8. jan 2015 09:19

Kun mig der syntes at de skulle have droppet den grønne diode og have smidt usb portene om på siden??.. syntes det ødelægger maskinens ellers så smukke design :?
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf spif2001 » 8. jan 2015 09:23

z0ntax skrev:Kun mig der syntes at de skulle have droppet den grønne diode og have smidt usb portene om på siden??.. syntes det ødelægger maskinens ellers så smukke design :?

Nope - jeg er enig.

De kunne i det mindste have brugt en hvid diode - og måske brugt sorte USB 3.0 porte i stedet for blå.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Lækker nyhed til dem der vil have ekstern HDD

Indlægaf JohnH » 8. jan 2015 09:27

z0ntax skrev:Kun mig der syntes at de skulle have droppet den grønne diode og have smidt usb portene om på siden??.. syntes det ødelægger maskinens ellers så smukke design :?


Xbox One smuk? Det er du vist den første der har sagt, de fleste synes den ligner en vhs-afspiller ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron