Xboxlife forum

Xbox one tuner

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox one tuner

Indlægaf seiko1980 » 12. jan 2015 16:17

:) det er fordi min pioneer 5090H ikke har en dvb-c tuner så derfor jeg ønsker at det virker så jeg kan se tv via xboxen. og slippe for en ekstra box.
seiko1980
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Kalundborg


Re: Xbox one tuner

Indlægaf Tbigum » 14. jan 2015 20:32

Efter jeg fik Feb. Preview updaten, så er der kommet kanal-nr. På nogle få kanaler, så det går den rigtige vej, men DR1 og 2 kan den stadigvæk ikke vise
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox one tuner

Indlægaf DinesJ » 14. jan 2015 20:46

Tbigum skrev:Efter jeg fik Feb. Preview updaten, så er der kommet kanal-nr. På nogle få kanaler, så det går den rigtige vej, men DR1 og 2 kan den stadigvæk ikke vise


FEDT! Jeg er selv blevet rigtig glad for at have TV-signalet gennem Xbox'en. :D
Jeg har dog midlertidigt været nødsaget til at droppe det, da det efter en opdatering af Viaplay app'en nu ikke længere er muligt at benytte denne, såfremt ens lokation er UK. Så nu må de godt lette bagdelen, og få den officielt udgivet i DK :D
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Xbox one tuner

Indlægaf DinesJ » 10. apr 2015 08:49

Nu hvor tv-tuneren kan benyttes i DK af preview medlemmer, ville jeg da lige høre om nogen har fået selve Oneguiden til at virke?
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Xbox one tuner

Indlægaf onkelfarmor » 11. apr 2015 13:25

Virker ikke ordentligt for mig. Har Stofa og når jeg indtaster postnr. og vælger Stofa vælger den mange af de krypterede signaler, selvom der også ligger en fri udgave af kanalen. Når jeg vælger 0000 i postnr. kommer de kanaler jeg har adgang til rigtigt, men mangler bare logoer og tv-guide.
onkelfarmor
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Horsens


Re: Xbox one tuner

Indlægaf LQkke » 15. apr 2015 17:51

Husk at rapportere det til dem, så de fixer det :)
LQkke
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aarhus


Re: Xbox one tuner

Indlægaf JohnH » 15. apr 2015 18:46

Har også lige prøvet min idag, der mangler en del muligheder, fravalg af krypterede kanaler, generel opsætning og på Yousee kabeltv er den langsommere end mit gamle Philips tv.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox one tuner

Indlægaf Losty » 17. jun 2015 21:14

Kan se på den officielle xbox side at Tuneren skulle være released den 16 juni. Nogen der aner hvor man kan købe den? :)
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Xbox one tuner

Indlægaf livekiller92 » 17. jun 2015 21:51

Losty skrev:Kan se på den officielle xbox side at Tuneren skulle være released den 16 juni. Nogen der aner hvor man kan købe den? :)


Du kan købe min har ikke fået den brugt og får jeg heller ikke ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox one tuner

Indlægaf Losty » 18. jun 2015 13:00

Altså, den danske version?
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Xbox one tuner

Indlægaf langben120 » 26. jun 2015 06:58

Tuneren virker ikke efter hensigten hos mig - hver skanning finder et noget tilfældigt antal kanaler - og aldrig det samme fra gang til gang - uanset hvilket postnummer jeg angiver. Signalet er dvbc via en fiberbox fra stofa og er fejlfrit. Der er fortsat ingen mulighed for at bortsortere krypterede kanaler.
langben120
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron