Xboxlife forum

Hvilket gamer headset!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilket gamer headset!

Indlægaf MMG » 8. dec 2014 18:08

Hey Drenge og piger.
Mit gode gamle turtle beach har opgivet livet efter 5 års hårdt brug :).
Så er nu på udkig efter en nyt.
Det skal være til en fornuftig pris, og gerne turtle beach igen, og hvilket kan anbefales til en One?
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf JohnH » 8. dec 2014 18:13

XO Four & XO Seven kan anbefales

Kig i denne tråd :
viewtopic.php?f=1&t=89934
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf BuBubbi » 8. dec 2014 18:18

Jeg har et XO Four liggende jeg ikke bruger.
Har original indpakning og kvittering osv.

Fejler intet, blev bare skiftet ud med et XO Seven.
Send en privat besked hvis du vil komme med et bud.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf MMG » 8. dec 2014 19:34

Har sendt dig en besked ;)
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf he1nz » 9. dec 2014 07:45

Jeg ved godt at topic starter skriver "fornuftig pris", men jeg bliver nød til at anbefale dem her:

http://www.amazon.com/Turtle-Beach-Stea ... ealth+500x

Jeg havde et pat udemærket TB i forvejen fra 360eren.. men jeg ku ikke få ordentlig chat lyd med det der adapter cirkus. Lyden i 500x er vanvittig god.. både in-game og i chat. Og så er det luksus at det er 100% trådløst :)
Bestilte dem fra Amazon fredag eftermiddag, og havde dem mandag morgen til 1972,- i alt :)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf BuBubbi » 9. dec 2014 16:30

he1nz skrev:Jeg ved godt at topic starter skriver "fornuftig pris", men jeg bliver nød til at anbefale dem her:

http://www.amazon.com/Turtle-Beach-Stea ... ealth+500x

Jeg havde et pat udemærket TB i forvejen fra 360eren.. men jeg ku ikke få ordentlig chat lyd med det der adapter cirkus. Lyden i 500x er vanvittig god.. både in-game og i chat. Og så er det luksus at det er 100% trådløst :)
Bestilte dem fra Amazon fredag eftermiddag, og havde dem mandag morgen til 1972,- i alt :)

Det er bare super ærgeligt at det er et Turtle Beach.
ALLE de Turtle Beach jeg har haft gennem tiderne (X41, XO Four, XO Seven) kan ikke måle sig med kvaliteten
af mine Tritton Warhead.
Derfor vil jeg personligt have meget svært ved at betale så meget for et Turtle Beach headset.

Jeg opgraderer i hvert fald ikke mit XO Seven før der er kommet flere 100% trådløse headsets på markedet,
så man kan få lov til at vælge mellem nogle forskellige i stedet for at måtte nøjes med det der er.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf MMG » 9. dec 2014 17:37

Havde samme chatlyd problem med mit gamle x41. men jeg har købt mig et OX Seven nu :). det kan vel kun blive bedre :).
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf he1nz » 10. dec 2014 10:17

BuBubbi skrev:
he1nz skrev:Jeg ved godt at topic starter skriver "fornuftig pris", men jeg bliver nød til at anbefale dem her:

http://www.amazon.com/Turtle-Beach-Stea ... ealth+500x

Jeg havde et pat udemærket TB i forvejen fra 360eren.. men jeg ku ikke få ordentlig chat lyd med det der adapter cirkus. Lyden i 500x er vanvittig god.. både in-game og i chat. Og så er det luksus at det er 100% trådløst :)
Bestilte dem fra Amazon fredag eftermiddag, og havde dem mandag morgen til 1972,- i alt :)

Det er bare super ærgeligt at det er et Turtle Beach.
ALLE de Turtle Beach jeg har haft gennem tiderne (X41, XO Four, XO Seven) kan ikke måle sig med kvaliteten
af mine Tritton Warhead.
Derfor vil jeg personligt have meget svært ved at betale så meget for et Turtle Beach headset.

Jeg opgraderer i hvert fald ikke mit XO Seven før der er kommet flere 100% trådløse headsets på markedet,
så man kan få lov til at vælge mellem nogle forskellige i stedet for at måtte nøjes med det der er.


Jeg skulle bare have noget der virkede her og nu må jeg indrømme!

Jeg kender en del der har knækket deres TB'ere ved almindeligt brug.. Jeg havde selv et TB X31 i mange år, og der var ingen problemer.. men jeg var også meget forsigtig med det. Jeg ville egentlig helst ha haft et Astro, men de har ingen med trådløs chat.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf MMG » 10. dec 2014 19:45

Selv haft et x31 i 5 år :), det var robust og kunne holde til en del :).
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Hvilket gamer headset!

Indlægaf Guru Inc » 10. dec 2014 20:07

Har haft et TB X4 i fem år, som efterhånden blev lidt medtaget og for nylig skiftet til TB X42. Super lyd og lækker pasform. Plus der er Surround Sound, det er der IKKE i XO-FOUR og XO-SEVEN.
X42 kan fås billigt i Skælgiganten i øjeblikket----> http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... ng-headset
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron