Adampantic skrev:Slimjay DK skrev:Adampantic skrev:Nogen der uden problemer kan handle på US storen, der måske kunne være venlig og “Buy as gift” Madden 18 til til mig?
Hvis vi andre kan handle på US Storen, så kan du vel også ... Det handler vel bare om at sætte sig lidt ind i det.
Har handlet der en del gange. Købte blandt andet guld for 1$, for et par dage siden. Men får beskeden hver gang, jeg prøver at købe Madden, at jeg skal kontakte Microsoft.
meeper skrev:Jeg gav det også et skud med gavekort, men den melder fejl når jeg prøver at redeeme dem
meeper skrev:Samme resultat på xbox.com og Xboxen. Den validerer koden, men når jeg trykker videre melder den en fejl om at der er et problem hos Microsoft og jeg skal prøve senere.. Syntes det er for bøvlet, så jeg har lavet en salgstråd på mine US gift cards..
meeper skrev:Ja ja.. jeg har ikke købt Hockey dollarsJeg giver det et forsøg mere og ser om det kan lykkedes..
meeper skrev:Ja ja.. jeg har ikke købt Hockey dollarsJeg giver det et forsøg mere og ser om det kan lykkedes..
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster