Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 10. jan 2016 15:06

Lord Beef Jerky skrev:Jeg har også lige shoppet på den brasilianske store, og havde ingen problemer med det.

1. Skiftede til Brazil via Tunnelbear på iPad.
2. Gik ind på Xbox.com
3. Skiftede til Brazil i bunden af hjemmesiden
4. Fandt spillet i søgefeltet
5. Indtastede adresse og betalingskort (brugte en adresse jeg nægter på at tro findes, men den accepterede det alligevel pga. postnummeret passede til Sao Paulo. Det nummer fandt jeg via Google)
6. Købet gik igennem med mit Visa-kort.


Fedt, mange tak for det! :D Prøver og se om det virker i aften. 270 kr. for The Division på den argentinske store er sgu billigt :D
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DimZen » 10. jan 2016 16:23

Lige prøvet på BR & CA shoppen, men efter indtastning af kort, navn osv., får jeg fejlen:
"Use another form of payment. It can not end your purchase with this payment option. Try another form of payment."
Brugte mit VisaDK kort :/
DimZen
Niveau 1
 
Indlæg: 54
By: Skive


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 10. jan 2016 18:40

Har lige prøvet og det virkede perfekt. Købte på den argentinske store, brugte biblioteket i Bueno Aires adresse og telefon nummer og mit Visa dankort til betaling. Brugte VyprVPN istedet for Tunnelbear, da jeg skulle til Argentina :)
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. jan 2016 19:24

DimZen skrev:Lige prøvet på BR & CA shoppen, men efter indtastning af kort, navn osv., får jeg fejlen:
"Use another form of payment. It can not end your purchase with this payment option. Try another form of payment."
Brugte mit VisaDK kort :/


Det er sgu sært, at det virker for nogen og ikke for andre, for jeg gennemførte netop handlen med et Visa/Dankort.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DimZen » 10. jan 2016 20:08

Lord Beef Jerky skrev:Det er sgu sært, at det virker for nogen og ikke for andre, for jeg gennemførte netop handlen med et Visa/Dankort.


Hmmm.. :/
Bruger samme Visakort til at betale for Netflix i USA, så den burde jo ikke være spærret til brug i udlandet :/
DimZen
Niveau 1
 
Indlæg: 54
By: Skive


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 10. jan 2016 20:28

DimZen skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Det er sgu sært, at det virker for nogen og ikke for andre, for jeg gennemførte netop handlen med et Visa/Dankort.


Hmmm.. :/
Bruger samme Visakort til at betale for Netflix i USA, så den burde jo ikke være spærret til brug i udlandet :/

Har du husket at genstarte browseren? Eventuelt rydde cachen.
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DimZen » 10. jan 2016 20:46

PWS skrev:Har du husket at genstarte browseren? Eventuelt rydde cachen.


Yep :)

Fik det til at virke.
Brugte ibVPN's DNS, det var åbenbart ikke nok.
Prøvede at bruge deres VPN istedet for, så virkede det :)

Edit:
Snakkede lige med deres support:
In order to access a region base store you have to connect to the VPN
Using the DNS you can bypass geolocations

Så det var derfor jeg ikke kunne få det til at virke :D
DimZen
Niveau 1
 
Indlæg: 54
By: Skive

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 11. jan 2016 00:21

Er det lykkedes nogen med vyprvpn for tiden?

Jeg har netop downloadet det til OSX, men programmet vil ikke indlæses og kan ikke komme videre fra login skærmen. Har prøvet på flere computere nu, samme problem. Har også hentet det til iOSX, men min iPhone bliver ved med at genindlæse xbox.com mens jeg taster info ind på den Argentinske store.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DePeCHe DK » 11. jan 2016 03:53

citysleeps skrev:Er det lykkedes nogen med vyprvpn for tiden?

Jeg har netop downloadet det til OSX, men programmet vil ikke indlæses og kan ikke komme videre fra login skærmen. Har prøvet på flere computere nu, samme problem. Har også hentet det til iOSX, men min iPhone bliver ved med at genindlæse xbox.com mens jeg taster info ind på den Argentinske store.

På min iPad funker det uden prob. Billede
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 11. jan 2016 09:48

Jeg synes virkeligt det er svært at købe fra ikke engelsk-sidede versioner af Xbox LIVE.

Jeg forstår ikke hvad der står, og selvom det er de samme steder ting er som "redeem", så virker det bare uoverskueligt synes jeg :P Og så samtidigt at skulle købe alle de der forbandede gift cards i alle mulige crazy valutaer. Kan godt være man kan spare en del, men synes virkeligt ikke det er besværet værd :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 11. jan 2016 13:45

DePeCHe DK skrev:
citysleeps skrev:Er det lykkedes nogen med vyprvpn for tiden?

Jeg har netop downloadet det til OSX, men programmet vil ikke indlæses og kan ikke komme videre fra login skærmen. Har prøvet på flere computere nu, samme problem. Har også hentet det til iOSX, men min iPhone bliver ved med at genindlæse xbox.com mens jeg taster info ind på den Argentinske store.

På min iPad funker det uden prob.


Så virkede det også for mig, efter jeg installerede en ældre version af vypr, som jeg fik tilsendt af support.

Fik lavet et køb af The Division gold edition fra den argentinske store, men hele downloaden fyldte kun 125mb på min xbox?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf vntqmm » 11. jan 2016 15:00

Mike JezZ skrev:Jeg synes virkeligt det er svært at købe fra ikke engelsk-sidede versioner af Xbox LIVE.

Jeg forstår ikke hvad der står, og selvom det er de samme steder ting er som "redeem", så virker det bare uoverskueligt synes jeg :P Og så samtidigt at skulle købe alle de der forbandede gift cards i alle mulige crazy valutaer. Kan godt være man kan spare en del, men synes virkeligt ikke det er besværet værd :)


Det er ikke nødvendigt med gift cards. Du kan få et internationalt mastercard på revolut (smartphone app)
Og det er kun første gang de "uoverskugeligte" detaljer skal tastes ind, derefter husker microsoft på dem fra tidligere køb.

Og til alle jer der har problemer med vypr på jeres tablets, så har vypr et program til windows (og mac) som virker helt upåklageligt.
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf famulor » 11. jan 2016 15:34

Mike JezZ skrev:Jeg synes virkeligt det er svært at købe fra ikke engelsk-sidede versioner af Xbox LIVE.

Jeg forstår ikke hvad der står, og selvom det er de samme steder ting er som "redeem", så virker det bare uoverskueligt synes jeg :P Og så samtidigt at skulle købe alle de der forbandede gift cards i alle mulige crazy valutaer. Kan godt være man kan spare en del, men synes virkeligt ikke det er besværet værd :)
Hvad er din primære konsol egentlig nu? Xbox?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Brandstrup » 12. jan 2016 19:51

vntqmm skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg synes virkeligt det er svært at købe fra ikke engelsk-sidede versioner af Xbox LIVE.

Jeg forstår ikke hvad der står, og selvom det er de samme steder ting er som "redeem", så virker det bare uoverskueligt synes jeg :P Og så samtidigt at skulle købe alle de der forbandede gift cards i alle mulige crazy valutaer. Kan godt være man kan spare en del, men synes virkeligt ikke det er besværet værd :)


Det er ikke nødvendigt med gift cards. Du kan få et internationalt mastercard på revolut (smartphone app)
Og det er kun første gang de "uoverskugeligte" detaljer skal tastes ind, derefter husker microsoft på dem fra tidligere køb.

Og til alle jer der har problemer med vypr på jeres tablets, så har vypr et program til windows (og mac) som virker helt upåklageligt.


Jeg bruger det selv på mac, og fik da købt The Division Gold Edition igår fra Argentina. Plejede at købe fra Rusland, var simpelthen for doven til at lave en ny adresse :) Dog var det spanske noget nemmere end det Russiske alfabet med de kyrilliske bogstaver
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TU I Raven » 12. jan 2016 20:50

Oprettet i en ny profil hver gang i skifter land?? Med ny adresse osv eller kan godt bruge jeres eksisterende profil, for jeg kan kun få det til at virke på den amerikanske store.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron