Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2016 14:25

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
KingHans skrev:Kan man købe til xbox 360 på denne måde også?



Der er ikke meget at spare på Xbox 360 spil mellem butikkerne.

CoD 2 koster 150 på den danske, på den amerikanske (130 kroner).



Penge sparet er penge tjent, hvis det bare kræver et par klik :mrgreen:


True. Men at hente VPN, eller skulle købe udenlandske gift cards fordi nogle har fået blokeret muligheden for at bruge deres kort hos MS er lidt tungt :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Atticus » 10. sep 2016 19:16

Er der nogen der har haft held med at købe fra den indiske?

Jeg starter Tunnel Bear, sætter den til India, skifter til Xbox India, finder Fifa 17, opretter mit Visa kort med en indisk adresse jeg fandt på google, men når jeg skal sidste step med at trykke Buy, får jeg denne besked

"Try a different way to pay

Or change your Store region. The region where your payment method was issued and your Store region need to match."

Gør jeg noget forkert, eller er det ikke muligt at købe derfra?
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf bendix90 » 15. sep 2016 17:55

Hvilken adresse bruger i når I handler i Indien? Min vil ikke gå igennem så jeg tænker det måske er fordi adressen er forkert? Håber nogen kan hjælpe..
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Burnie.dk » 23. sep 2016 09:22

Jeg kan bekræfte, at tunnelbear sammen med http://xbox-store-checker.com/en/ virker fint.
Jeg satte tunnelbear til US, gik ind på vedhæftede link og klikkede videre til spillene på den amerikanske store.
Men nu er mit spørgsmål - kan man ligeså godt bare vælge singapore eller Indien? Mit visakort er sat til en amerikansk adresse, så jeg skal vel knytte en indisk adresse til mit visakort ligeledes? Man kunne godt forestille sig, at MS kunne se mellem fingrer med, at man købte direkte fra den amerikanske store, men at de ville slå ned på folk som udnyttede det grovere?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 23. sep 2016 09:32

Burnie.dk skrev:Jeg kan bekræfte, at tunnelbear sammen med http://xbox-store-checker.com/en/ virker fint.
Jeg satte tunnelbear til US, gik ind på vedhæftede link og klikkede videre til spillene på den amerikanske store.
Men nu er mit spørgsmål - kan man ligeså godt bare vælge singapore eller Indien? Mit visakort er sat til en amerikansk adresse, så jeg skal vel knytte en indisk adresse til mit visakort ligeledes? Man kunne godt forestille sig, at MS kunne se mellem fingrer med, at man købte direkte fra den amerikanske store, men at de ville slå ned på folk som udnyttede det grovere?



Jeg har handlet i Indien, Singapore, Argentina, Brasilien, USA, Canada, Rusland og sikkert flere end det. Jeg er her endnu... :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 10:13

Bavi skrev:
Burnie.dk skrev:Jeg kan bekræfte, at tunnelbear sammen med http://xbox-store-checker.com/en/ virker fint.
Jeg satte tunnelbear til US, gik ind på vedhæftede link og klikkede videre til spillene på den amerikanske store.
Men nu er mit spørgsmål - kan man ligeså godt bare vælge singapore eller Indien? Mit visakort er sat til en amerikansk adresse, så jeg skal vel knytte en indisk adresse til mit visakort ligeledes? Man kunne godt forestille sig, at MS kunne se mellem fingrer med, at man købte direkte fra den amerikanske store, men at de ville slå ned på folk som udnyttede det grovere?



Jeg har handlet i Indien, Singapore, Argentina, Brasilien, USA, Canada, Rusland og sikkert flere end det. Jeg er her endnu... :)



Har du så oprettet dit kredit kort flere gange med adresse i de forskellige lande :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 23. sep 2016 10:28

Atticus skrev:Er der nogen der har haft held med at købe fra den indiske?

Jeg starter Tunnel Bear, sætter den til India, skifter til Xbox India, finder Fifa 17, opretter mit Visa kort med en indisk adresse jeg fandt på google, men når jeg skal sidste step med at trykke Buy, får jeg denne besked

"Try a different way to pay

Or change your Store region. The region where your payment method was issued and your Store region need to match."

Gør jeg noget forkert, eller er det ikke muligt at købe derfra?


Har fået samme svar alle de gange jeg har forsøgt over sommeren, både med den argentiske, brasilienske og russiske. Og jeg har med succes handlet fra de "kontoer" tidligere. Men som sagt tidligere, så virker "hullet" til at være lukket efter at man nu bliver videreført til Microsoft Store igennem Xbox.com.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 10:59

Hvorfor bliver folk ved med at sige at hullet er lukket, når der tilsyneladende er nogle der ikke har problemer ?

Det lyder mere som om at den udbyder i bruger til at oprettet VPN'en med er blokeret af MS ;) hvilket betyder at jeg ikke fortæller hvilken udbyder jeg bruger :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf KingHans » 23. sep 2016 11:23

Thi hi, og jeg vandt 1milliard i lotto i går og jeg deler ikke med jer... hvorfor dog skrive sådan noget hvis man ikke er villig til at dele.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 23. sep 2016 11:33

Slimjay DK skrev:Hvorfor bliver folk ved med at sige at hullet er lukket, når der tilsyneladende er nogle der ikke har problemer ?

Det lyder mere som om at den udbyder i bruger til at oprettet VPN'en med er blokeret af MS ;) hvilket betyder at jeg ikke fortæller hvilken udbyder jeg bruger :lol:


Fuldstændig ubrugelig information imo.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Burnie.dk » 23. sep 2016 11:55

citysleeps skrev:
Slimjay DK skrev:Hvorfor bliver folk ved med at sige at hullet er lukket, når der tilsyneladende er nogle der ikke har problemer ?

Det lyder mere som om at den udbyder i bruger til at oprettet VPN'en med er blokeret af MS ;) hvilket betyder at jeg ikke fortæller hvilken udbyder jeg bruger :lol:


Fuldstændig ubrugelig information imo.


Om han fortæller hvilken udbyder han bruger, er vel lige meget. Men Slimjay har ret i at påpege, at nogle kan få det til at virke, og andre ikke kan.

Edit: men jeg kan i hvert fald fortælle, hvordan jeg gør. Download Tunnelbear (gratis 500 mb/måned). Tænd TB og sæt til ønskede land. Følg linket, der har været postet et par gange på det seneste, og find et spil - følg linket til det land TB er sat til. Du går til betaling, og her tror jeg, at dit visakort skal have samme adresse som både tb og den ms store, du bruger. Giver det mening?
Jeg har også tidligere prøvet, at Tunnelbear ikke virkede. Men dengang brugte jeg ikke det førnævnte link..
Senest rettet af Burnie.dk 23. sep 2016 11:59, rettet i alt 2 gange.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 11:56

citysleeps skrev:
Slimjay DK skrev:Hvorfor bliver folk ved med at sige at hullet er lukket, når der tilsyneladende er nogle der ikke har problemer ?

Det lyder mere som om at den udbyder i bruger til at oprettet VPN'en med er blokeret af MS ;) hvilket betyder at jeg ikke fortæller hvilken udbyder jeg bruger :lol:


Fuldstændig ubrugelig information imo.


Det er da ikke mere ubrugeligt end at sige at hullet er lukket når det tilsyneladende ikke er tilfældet !

Kan du bruge informationen" De har nok blokeret din VPN udbyder" til noget ?

Hint *prøv en anden* Hint
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 12:51

KingHans skrev:Thi hi, og jeg vandt 1milliard i lotto i går og jeg deler ikke med jer... hvorfor dog skrive sådan noget hvis man ikke er villig til at dele.


Du ville nok ikke dele alligevel :lol:

Anyway, Du vælger så kun at læse at jeg ikke vil dele min info, i stedet for at læse at det stadig er muligt så frem man finder den rigtige udbyder.. Min teori går på at hvis der kommer for mange handler fra en og samme IP, så bliver den blokeret. men det er kun en teori.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 23. sep 2016 16:19

Slimjay DK skrev:Har du så oprettet dit kredit kort flere gange med adresse i de forskellige lande :)


Det er korrekt. Så snart felterne er udfyldt korrekt, handler det bare om at få 'hul igennem'.

Jeg er med på teorien om MS ser de mange transaktioner fra samme VPN/IP og blokerer. Det er helt klart min erfaring, at det er hvad der sker, så det er derfor åbenlyst, at det er noget ala det vi er ude i.

Ellers ville det ikke give mening at Tunnelbear pludseligt virker igen.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2016 17:13

Af en eller anden grund, så efter jeg har factory ressetted min Xbox One, så tager den tax fra mig da den siger i fakturaen at jeg er i New York.

Men når jeg går ind på Xboxen og tjekker hvor mit kort er, har jeg sat den til Delaware. Nogen der ved hvordan man fixer det?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron