Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Krisp » 16. apr 2015 08:44

Danny Beyer skrev:Købte Mortal Kombat X preorder idag til 354,94kr på Singapore Marketplace via Hola på PC. Forsøgte mig med metode 1 på min tlf. men da min trial version er overstået, kan jeg ikke bruge Hola på min tlf.


Hvordan gør i?

Jeg har prøvet med Hola både på mobil og i browseren, men store forbliver dansk og med danske priser.
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Muggs » 16. apr 2015 08:49

Hola på mobil.
Du tænder din Xbox. Sætter den til location US og lader den være tændt.
Så starter du hola på din mobil/tablet. Og her i finder du Smartglass, som du starter op med location US. Så forbinder du til din Xbox, og finder.det du vil købe, i smartglass, og gennemfører transaktionen i samme.
Det er samme procedure med diverse andre lande. Og skal i bruge adresser, så find et hotel eller en ambasade i det pågældende land.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf BuBubbi » 20. apr 2015 10:11

På iOS bruger jeg Tunnelbear.
Der får man 500 MB gratis om måneden hvilket er mere end rigeligt til Smartglass.
(Man kan få yderligere 1000 MB hvis man Tweet'er en lille reklame for dem)

Derefter går man ind i sin iPhone/iPad's indstillinger og finder land/område, og sætter den til USA.
Efter dette er gjort åbner man så Tunnelbear op og aktivere den til USA, og derefter åbner man så Smartglass.

Når det er gjort skulle priserne gerne stå i Dollars, og man kan nu købe alt det man lyster.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Krisp » 20. apr 2015 13:22

Jeg brugte 2 ½ time i weekenden, på at forsøge at købe MK X fra Singapore store. Men helt forgæves. Jeg fik godt nok sat VPN på mobil op rigtigt, og jeg fik vist i Singapore dollars både i SmartGlass og på Xbox'en. Men da jeg så endeligt skulle betale, skrev den noget med at jeg skulle prøve et andet kreditkort. Så opgav jeg.

Jeg har læst mig til andre steder, at det skulle betyde at min bruger er låst og under kontrol af MS, pga mærkelig opførsel på kontoen. Håber ikke jeg bliver bandlyst nu.
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 20. apr 2015 13:36

Krisp skrev:Jeg brugte 2 ½ time i weekenden, på at forsøge at købe MK X fra Singapore store. Men helt forgæves. Jeg fik godt nok sat VPN på mobil op rigtigt, og jeg fik vist i Singapore dollars både i SmartGlass og på Xbox'en. Men da jeg så endeligt skulle betale, skrev den noget med at jeg skulle prøve et andet kreditkort. Så opgav jeg.

Jeg har læst mig til andre steder, at det skulle betyde at min bruger er låst og under kontrol af MS, pga mærkelig opførsel på kontoen. Håber ikke jeg bliver bandlyst nu.


De har bare gjort det svært for visse brugere at købe fra andre butikker. Hvilken bank har du? Har selv Nordea.

Hvis jeg bruger US Gift Cards så kan jeg sagtens købe på den amerikanske butik. Men kan ikke bruge mit dankort.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Krisp » 20. apr 2015 22:15

Mike JezZ skrev:
Krisp skrev:Jeg brugte 2 ½ time i weekenden, på at forsøge at købe MK X fra Singapore store. Men helt forgæves. Jeg fik godt nok sat VPN på mobil op rigtigt, og jeg fik vist i Singapore dollars både i SmartGlass og på Xbox'en. Men da jeg så endeligt skulle betale, skrev den noget med at jeg skulle prøve et andet kreditkort. Så opgav jeg.

Jeg har læst mig til andre steder, at det skulle betyde at min bruger er låst og under kontrol af MS, pga mærkelig opførsel på kontoen. Håber ikke jeg bliver bandlyst nu.


De har bare gjort det svært for visse brugere at købe fra andre butikker. Hvilken bank har du? Har selv Nordea.

Hvis jeg bruger US Gift Cards så kan jeg sagtens købe på den amerikanske butik. Men kan ikke bruge mit dankort.


Jeg har Sparekassen Vendsyssel.

Og øv. Men der er ikke så meget at spare på US mere, er der? Jeg synes fx MK X stod til 420 kr ca. på US, på Singapore var det ca 350 kr.
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 2. maj 2015 21:25

Psymatiq skrev:Metode nummer 2 "Svære metode"

Den svære Amnazon metode virker perfekt for mig.

Med den lette havde jeg svært ved at få vist spilpriser i USD, så endte med at ...
1) sætte min XBO til US
2) Oprette en helt ny Amazon konto med fake adresse i Delaware (mener jeg det er) via http://da.fakenamegenerator.com/ og en gmail adresse
3) Tilknyttet mit danske Visa kort til Amazon kontoen
4) Vælger mit giftcard, betaler og får min kode indenfor 2 min direkte på Amazon
5) Indtaster koden via Store på XBO, og ... Det er faktisk det hele.

Med step 4 og 5 har jeg nu købt giftcards 3 gange her i foråret, og selvom Rusland sikkert er billigere, så er jeg godt tilfreds med de penge jeg har sparet.
Metoden har også betydet, at jeg nu er gået all-in på den digitale bølge her i 8. generation. Sidste spil jeg købte på disc var FDestiny. Nu mangler vi bare at online checks bliver gendinført, så vi kan købe og sælge digitale spil brugt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Niculla » 2. maj 2015 23:30

Jeg bruger tunnelbear og kan købe direkte via xbox one smart glass.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 3. maj 2015 08:07

Jeg bruger tunnelbear og store.xbox.com fra min iPad og det virker hver gang perfekt.. Brugte smartglass før men den kræver noget insisteren nu for at virke her.. Bare et lille input :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 3. jun 2015 11:36

købte Elder Scrolls Online - Tamriel Unlimited, Imperial Edition til 382,63 DKR. på den ungarske Xbox Store.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920

+2

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Dexofan » 8. jun 2015 08:52

Har også lige købt Elder Scrolls Online - Tamriel Unlimited, Imperial Edition, behøvede hverken prepaid card eller noget. Brugt bare den ungarnske som Danny ovenover, virker helt perfekt med mit visa dankort. Tak for info fra dette forum :)
Dexofan
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 8. jun 2015 09:09

Hvordan køber i fra den ungarske butik? Hvor køber i ungarske gift cards henne?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Major Oblivious » 8. jun 2015 09:32

Hola er under massiv kritik for, at bruge computerne hvor Hola-klienten er installeret til at agere VPN-server for andre kunder. P2P-systemet

Det er vist blevet skrevet ind i deres FAQ et sted, men det rådes at holde sig fra den service.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Dexofan » 8. jun 2015 10:01

Mike JezZ skrev:Hvordan køber i fra den ungarske butik? Hvor køber i ungarske gift cards henne?


Brugte mit visa dankort, virkede uden problemer.
Dexofan
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Phimosis » 15. jun 2015 04:48

Kan man godt handle på fx US store gennem ens iPad gennem de muligheder i bruger, men stadig have ens Xbox stående på ens danske adresse?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 73 gæster

cron