Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf berniebernie » 22. nov 2017 10:27

købte US giftcards i går aftes og redeemede dem til injustice 2 på den amerikanske store. Det virker her.
berniebernie
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 24. nov 2017 16:00

Amazon har banned min account hvor jeg har købt masser af Xbox Dollars fra. Jeg oprettede en ny, og efter første ordre banned de også den. What the fuck. Er det mit kreditkort de har suspenderet fra køb? Jeg kan ikke engang tage kontakt til dem da det kræver jeg logger ind.

EDIT: Oprettede en ny account, indtaster US adresse, laver ordren og kort efter bliver den cancelled... why?

EDIT 2: Chat support siger, at det ikke er muligt at bruge EU kreditkort mere til at købe US Gift Cards. Kan nogen bekræfte?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CvKM » 24. nov 2017 16:38

Jeg gætter bare her, men kan det ikke være fordi du indtaster en adresse der ikke er din? Tænker her at de sammenligner din IP-adresse og dit Dankort med den adresse du har indtastet, og ligger to og to sammen = ban. Reelt set er det vel også bedrageri at opgive en andens "billing adress" end sin egen? Men hæng mig ikke op på noget.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 24. nov 2017 16:51

CvKM skrev:Jeg gætter bare her, men kan det ikke være fordi du indtaster en adresse der ikke er din? Tænker her at de sammenligner din IP-adresse og dit Dankort med den adresse du har indtastet, og ligger to og to sammen = ban. Reelt set er det vel også bedrageri at opgive en andens "billing adress" end sin egen? Men hæng mig ikke op på noget.


Den teori er nok ikke helt dumt. Bare mærkeligt, at de først begynder på det nu efter 3 år.

En kammerat prøvede at købe derinde fra og hans ordre gik hellere ikke igennem.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 24. nov 2017 22:08

Når du tilføjer et kort, vælger du så at kortet er danske kroner ? "My card is in Danish Krone (DKK)" ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 24. nov 2017 22:15

Jeg synes også jeg kan huske at førhen der skulle jeg vælge min US adresse ved check ud .. det har jeg ikke gjort de sidste 3 gange, og det er min normale adresse der står som default. Mit nye visakort som jeg ikke har brugt på amazon.com har jeg dog valgt currency "My card is in U.S. Dollar (USD)" , mit gamle står med "My card is in Danish Krone (DKK)"

Jeg ved ikke om det gør en forskel ... Jeg har desværre ikke lige mod på at teste om det stadig virker, da jeg ikke står og skal købe noget :) men det virkede fint d. 17 / 18 og 19 , der købte jeg nemlig , og kort.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 24. nov 2017 23:01

Hvor tjekker jeg den option henne? For den viser ikke noget med currency når jeg tilføjer. :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Badstue » 25. nov 2017 12:11

Jeg har lige købt $50 giftcard hos cdkeys.com, ændret land på knægtens Xbox til US, bestilt Assassins Creed Deluxe for $48,99 - helt uden problemer. Skulle indtaste US-adresse undervejs (det har jeg allerede på min egen) og her brugte jeg en fra staten Delaware (brug en fake address creator på nettet til at finde vej, postal code mm).

Works like a charm :D
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf dk_iceman » 25. nov 2017 16:55

jeg har lige købt 3 x 60$ giftcards på amazon.com og købte også nogle sidste uge... idag skulle de 2 sidste ordre verificeres og de gik begge igennem efter få min...
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 26. nov 2017 04:48

Mærkeligt... Jeg kan stadig ikke få det til at virke.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 26. nov 2017 15:50

CaptainKicker skrev:Hvor tjekker jeg den option henne? For den viser ikke noget med currency når jeg tilføjer. :/



Du kan vælge det ved check ud ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2017 01:21

Slimjay DK skrev:
CaptainKicker skrev:Hvor tjekker jeg den option henne? For den viser ikke noget med currency når jeg tilføjer. :/



Du kan vælge det ved check ud ...


Kan se den mulighed på amazon.co.uk men på .com kommer den ikke op. :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2017 11:33

CaptainKicker skrev:
Slimjay DK skrev:
CaptainKicker skrev:Hvor tjekker jeg den option henne? For den viser ikke noget med currency når jeg tilføjer. :/



Du kan vælge det ved check ud ...


Kan se den mulighed på amazon.co.uk men på .com kommer den ikke op. :/


Det er sku da godt nok underligt ...

Sådan ser det ud hos mig .. det nederste kort er så udløbet ...

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2017 13:46

Jeg har ikke den mulighed. Den kommer ikke op når jeg laver en ordre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Derp » 5. sep 2018 10:02

Kan man stadig bare købe et US kort og så skifte til den amerikanske store på ens Xbox og købe spil? Eller har de blokeret for det?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron