BuBubbi skrev:Okay, Psymatiq skrev bare dette i går:
» lør 08 nov 2014 20:44
dansk ms store laver fuldstændigt det samme.
Virker som deres system er nede thats all. Og hvis de ændre det er det bare over på fake adresser og VPN, no biggie.
Morten Skou skrev:Spørgsmålet er vel om det er danske CC de har lukket - eller om man kan købe via smartglass hvis man bruger Hola (Hola.org)? Jeg kan desværre ikke selv tjekke, da jeg ikke har en US konto
SteffenPoulsen skrev:Jeg håber godt nok det bare er noget midlertidigt, jeg magter simpelthen ikke at betale 550kr istedet for 360kr for nye titler!
SteffenPoulsen skrev:Lad os da håbe det bare er en fejl så. Jeg har lige skiftet til dansk for første gang, hva faen er det for noget lort, det halve af spillene mangler jo, blandt andet thief som jo eller er på tilbud nu, og alle priserne er jo nærmest dobbelte af de amerikanske!
Psymatiq skrev:Man kan ikke købe fra US store mere ved kredit kort eller paypal...MEN der er en workaround
1. Gå til amazon.com(eller andre steder) hvor de sælger prepaid MS kort med det beløb man har brug for og køb koden(spring 2 over hvis du ikke bruger amazon.com)
2. Husk at ændre din adresse til en amerikansk, brug http://da.fakenamegenerator.com/ og sæt dit tlf nummer til dit danske telefon nummer. Jeg har hørt at hvis man køber 100 $ prepaid kort vil amazon ringe til en. Jeg har købt et 60 $ kort uden problemer dog.
3. gå ind på xbox.com og ændre jeres location til US(helt nede i venstre hjørne på forsiden af xbox.com står der danmark tryk på den og du kan vælge USA).
4. Gå ind i redeem kode på xbox.com og redeem dit US $ gift card(men du skal være helt sikker på at du ikke stadig er på den danske).
5. køb what ever du har brug for på xbox.com og det vil automatisk starte downloaden på xboxen...
Har lige købt Halo: The Mastercheif Edition med denne metode
Enjoy =)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster