Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2014 14:12

Muggs skrev:Amazon.com


Med en vpn lig tunnelbear.

Alternativt kan det købes uden vpn hos g2a, hvor prisen er lidt højere (men stadig langt billigere end den danske butik)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2014 14:16

Mike JezZ skrev:
Muggs skrev:Amazon.com


Med en vpn lig tunnelbear.

Alternativt kan det købes uden vpn hos g2a, hvor prisen er lidt højere (men stadig langt billigere end den danske butik)


Jeg køber kort fra Amazon.com uden brug af VPN :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Muggs » 26. nov 2014 14:21

Jeg bruger heller ikke vpn for at handle ved amazon. Bare min egen adresse med amerikansk postnummer og by.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2014 14:22

Ah okay det troede jeg at man skulle :D

Hvad med hos xbox.com/en-us/ ? Der bruger i heller ikke vpn?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Muggs » 26. nov 2014 14:23

Jo tunnelbear
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf GrummeK » 26. nov 2014 19:07

livekiller92 skrev:Jeg prøvede med Tunnelbear fra pc men den sagde use a diffrent way to pay ;/


Det har jeg også oplevet. Skiftede til Hola og så virkede det fra US store.
GrummeK
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 09:44

http://www.xbox.com/en-us/black-friday/xbox-one-games Fjollet at reklamere med hvilke spil der kommer på tilbud FRA i morgen, istedet for bare at gøre det muligt for os at købe det nu :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf JazzAss » 27. nov 2014 09:49

Ja, det er der ingen andre der gør. Tænk hvis butikkerne fx sendte en tilbudsavis ud med næste uges tilbud! Fjollet!
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 09:55

JazzAss skrev:Ja, det er der ingen andre der gør. Tænk hvis butikkerne fx sendte en tilbudsavis ud med næste uges tilbud! Fjollet!


Det er jo en digital butik :P Hvis du kan klikke på en banan og få den instant via internettet, så har du opfundet noget du kan tjene styrtende med penge på :P

Jeg har bare ikke set før, at de viser priserne på digitale produkter, dagen før man kan købe spillene.

Det svare til at Steam viser hvilke spil der kommer på tilbud i morgen, og hvad priserne bliver - det har de fx. heller aldrig gjort ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf JazzAss » 27. nov 2014 09:58

Jo, Steam har da annonceret tilbud ud i tid, og gør det også mere eller mindre på deres årlige sales (fx på dem der er afstemning om, men ja, det er selvfølgelig ikke helt det samme). Men lad os ikke skændes om det, hver sin smag - personligt synes jeg dog det giver fin mening at skabe buzz inden udsalget faktisk foregår :)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Phimosis » 27. nov 2014 10:01

Tror sgu jeg bliver nød til bare at købe 1 spil, puha der er mange fede jeg gerne vil have :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 10:04

JazzAss skrev:Jo, Steam har da annonceret tilbud ud i tid, og gør det også mere eller mindre på deres årlige sales (fx på dem der er afstemning om, men ja, det er selvfølgelig ikke helt det samme). Men lad os ikke skændes om det, hver sin smag - personligt synes jeg dog det giver fin mening at skabe buzz inden udsalget faktisk foregår :)


Vi snakker lidt forbi om hinanden :P

Steam fortæller god tid inden, hvornår der er udsalg, og lader udsalgspriserne være en overraskelse samt hvilke spil der kommer på udsalg for at skabe "spænding" og impulskøb :P

Micrisoft fortæller hvornår udsalget starter, og de nøjagtige priser på de spil vi kan købe :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf JazzAss » 27. nov 2014 10:10

Nej, Steam har af og til skrevet priserne på - men ja, det er ikke ret tit :) Microsoft havde faktisk gjort lidt det samme, og annonceret spillene tidligere på ugen, og først nu sat priser på. Om det er for tidligt eller ej, er en smagssag, men jeg synes ikke det adskiller sig fra andre køb. Men jeg giver mig, lad os vende tilbage til de gode tilbud.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 11:16

Jeg skal ihvertfald have Ryse Legendary Edition :D Overvejer også Titanfall Season Pass, for at "fuldføre" det komplette køb. De andre titler synes jeg stadig er lidt for dyre. Så gerne Wolfenstein Som 19,99 USD.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Major Oblivious » 27. nov 2014 11:40

Shadow of Mordor til 30 dollars er et total steal!! Virkelig virkelig fedt spil
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster

cron