Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf livekiller92 » 11. nov 2014 14:16

Zt3pH skrev:
livekiller92 skrev:Hmm aktivere vpn til United kingdom som min Xbox også er på...
Prøver at købe vi smartglass men får samme fejlkode hmm


Har du sat din iPhones location som værende UK?


Ja netop..
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf livekiller92 » 11. nov 2014 14:23

Rettelse den stod United States på Xbox og har sat vpn til det samme men der sker nada samme fejlkoder gør jeg noget forkert ??
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf livekiller92 » 11. nov 2014 15:20

rasmusvn skrev:Alternativt.

Købt via dansk Visa-/dankort.
Billede

I tilfælde af at man ikke ønsker sådanne genveje, ville man da være tvunget til at køre med dansk sprog for at få adgang til den danske store? Så vidt jeg husker kan engelsk sprog ikke vælges, hvis man kører med dansk locale.

Så vidt jeg kan se, skal man også ændre region på sin iPad, hvis man skal have adgang til US-store via Smartglass.


Denne metode virkede for mig xD
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Renoldo » 11. nov 2014 15:40

Jeg har lige købt AC Unity og FC4 igennem smartglass på ipad.

Xbox one sat til US, vpn via Hola på ipad, smartglass connected til xbox, køb på mit danske visa.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf akaCarter » 11. nov 2014 16:07

Bøvlede med Hola og Smartglass. Valgte at benytte mig af @rasmusvn løsning med Tunnelbear og fungerede lige som det skulle - hurtigt og smertefrit, og er i gang med at download Halo: The Master Chief Collection ;)
akaCarter
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf livekiller92 » 11. nov 2014 16:08

Et lille udpluk fra US chat;
To be honest, as of today, yes, there is an issue purchasing contents.
Wanda: Don't worry, we are already working on it so you can get into your gaming right away.

René: all over the world or?
Wanda: I am afraid yes, since I have my colleague here, his customer is in Saudi and he can not make the purchase.
Wanda: Rest assured we will have everything up and running within a couple of hours from now so you can get back to your normal gaming experience there.

René: okay i hope i could work soon but what about the downloading of halo 5 ? did you have any issue with that ?
Wanda: Yes, as well. Since it is a newly launched game, the tendency is, due to the volume of people downloading the game at the same time the game server is currently experiencing this so called Network Congestion and it is causing the download speed to be slower than the usual time for the game to finish downloading. No worries, we are already coordinating 343 Industries regarding the server issues.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2014 16:17

livekiller92 skrev:Rettelse den stod United States på Xbox og har sat vpn til det samme men der sker nada samme fejlkoder gør jeg noget forkert ??


Et muligt fix kan være at slette din Smartglass app og genhente den fra US Marketplace, hvis det er dét din XO er sat til
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2014 16:48

livekiller92 skrev:Et lille udpluk fra US chat;
To be honest, as of today, yes, there is an issue purchasing contents.
Wanda: Don't worry, we are already working on it so you can get into your gaming right away.

René: all over the world or?
Wanda: I am afraid yes, since I have my colleague here, his customer is in Saudi and he can not make the purchase.
Wanda: Rest assured we will have everything up and running within a couple of hours from now so you can get back to your normal gaming experience there.

René: okay i hope i could work soon but what about the downloading of halo 5 ? did you have any issue with that ?
Wanda: Yes, as well. Since it is a newly launched game, the tendency is, due to the volume of people downloading the game at the same time the game server is currently experiencing this so called Network Congestion and it is causing the download speed to be slower than the usual time for the game to finish downloading. No worries, we are already coordinating 343 Industries regarding the server issues.


Den køber jeg ikke, der har været problemer i over en uge nu.

BTW... Alle der køber fra US store, har i overhovedet undersøgt om man kan få det billigere i andre landes stores?

kig her! http://www.digitalgamesprices.com/xboxo ... DK&search=

Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf ALIE » 11. nov 2014 17:17

Fedt Jake
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2014 17:44

FYI Gta er oppe til forudbestilling, 340 kr fra indien 359 kr fra us
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Palawan » 11. nov 2014 17:57



Tak - God sammenligningsside !
Man (jeg ihvertfald) kan sidde og blive lidt harm over prisdifferencen alt andet lige... Tak skat og afgifter :x
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf silentdk » 11. nov 2014 19:20

Iflg. Xbox live status skulle betaling være kørende igen, nogen som har forsøgt køb på traditionel vis som man gjorde tidligere? Se status her: http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf dk_iceman » 11. nov 2014 19:28

silentdk skrev:Iflg. Xbox live status skulle betaling være kørende igen, nogen som har forsøgt køb på traditionel vis som man gjorde tidligere? Se status her: http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status


ja virker stadig ikke prøver pt at købe GTA V pre-ordre
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zeanix » 11. nov 2014 20:47

Nu kan jeg slet ikke bestille fra US
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf pede B » 11. nov 2014 21:43

Skal man bare købe det over xbox.com og så med Hola, men stadig købe med dansk mastercard?
Beklager spørgsmålet, 8 sider er meget at læse for at få en konklussion :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron