Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf ALIE » 9. nov 2014 13:59

Ok cool det er næsten samme trick jeg brugte til min brors ny indkøbte ps4.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Atomichippo » 9. nov 2014 15:46

Jeg har med success købt via smartglass og hola sat til amerikansk ip, så vil mene det er ip og ikke Credit kortet der er låst..
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zeanix » 9. nov 2014 15:55

Jeg har med success købt via smartglass og hola sat til amerikansk ip, så vil mene det er ip og ikke Credit kortet der er låst..


Hvordan har du brugt Hola med smartglass?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zeanix » 9. nov 2014 16:01

Oh en app til android! LUKSUS tak for tip :D
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zeanix » 9. nov 2014 16:03

Jeg kan bekræfte at Hola på smartphone med smartglass virker, jeg har lige købt Halo MCC på den måde.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf olschansky » 9. nov 2014 16:25

Men som det så tyder på kunne det være IP block... Derfor burde unblock-us også kunne klare ærterne.... Det har jeg f.eks til netflix så hvis andre alligevel betaler til det kan man jo prøve det... Kan ikke teste da jeg er på arbejde.

Man skal bare være opmærksom på, at da jeg hentede et spil på min ps4 der havde ændret DNS downloadede den ret langsomt.
Xbox one spil - Titanfall, Metro Redux, PvZ: GW, Warriors Oroci, Ryse, Forza 5, Zoo Tycoon, GoT, Assassin's Creed Unity, Assassin's Creed Black Flag, Forza Horizon 2, Sunset Overdrive.
olschansky
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: Rødovre


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Atomichippo » 9. nov 2014 17:08

Zeanix skrev:
Jeg har med success købt via smartglass og hola sat til amerikansk ip, så vil mene det er ip og ikke Credit kortet der er låst..


Hvordan har du brugt Hola med smartglass?


Som sagt en app til Android, aner ikke om den også virker på ios..
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Callista » 9. nov 2014 17:18

Hola appen er også tilgængelig til iOS
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf rasmusvn » 9. nov 2014 17:32

Alternativt.

Købt via dansk Visa-/dankort.
Billede

I tilfælde af at man ikke ønsker sådanne genveje, ville man da være tvunget til at køre med dansk sprog for at få adgang til den danske store? Så vidt jeg husker kan engelsk sprog ikke vælges, hvis man kører med dansk locale.

Så vidt jeg kan se, skal man også ændre region på sin iPad, hvis man skal have adgang til US-store via Smartglass.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 17:41

Zeanix skrev:Jeg kan bekræfte at Hola på smartphone med smartglass virker, jeg har lige købt Halo MCC på den måde.


+1
Har forudbestilt FarCry 4 gold edition fra Chile xbox store med hola + smartglass på iPad. Ingen andre måder har virket og man kan såvidt jeg ved ikke få prepaid cards til Chile?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf rasmusvn » 9. nov 2014 17:44

Jake242 skrev:
+1
Har forudbestilt FarCry 4 gold edition fra Chile xbox store med hola + smartglass på iPad. Ingen andre måder har virket og man kan såvidt jeg ved ikke få prepaid cards til Chile?


Var det så med chilensk adresse eller hvorledes?
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 17:53

rasmusvn skrev:
Jake242 skrev:
+1
Har forudbestilt FarCry 4 gold edition fra Chile xbox store med hola + smartglass på iPad. Ingen andre måder har virket og man kan såvidt jeg ved ikke få prepaid cards til Chile?


Var det så med chilensk adresse eller hvorledes?


Ja det var det, var logget ind på boxen på Chilensk adresse. Virker til at man skal være connected til sin xbox via smartglass, ellers er det danske priser. Går udfra at man så får Chilenske priser og via hola kan man købe... Det er ikke nok at have Chilensk adresse på boxen(det har jeg prøvet)

Boxen har ikke nogen vpn/ipblocking så det kan man ikke købe
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf rasmusvn » 9. nov 2014 18:02

Jake242 skrev:
Ja det var det, var logget ind på boxen på Chilensk adresse. Virker til at man skal være connected til sin xbox via smartglass, ellers er det danske priser. Går udfra at man så får Chilenske priser og via hola kan man købe... Det er ikke nok at have Chilensk adresse på boxen(det har jeg prøvet)

Boxen har ikke nogen vpn/ipblocking så det kan man ikke købe


Det forklarer så også, hvorfor jeg var nødt til at ændre region på iPad for at få vist US-store - da smartglass netop ikke var forbundet til konsollen.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Njoost » 9. nov 2014 18:38

Jeg købte COD: AW på hong kong store, med hulu på iphone og igennem safari uden problem.
Billede
Njoost
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Xzoqq » 9. nov 2014 18:46

rasmusvn skrev:
Jake242 skrev:
Ja det var det, var logget ind på boxen på Chilensk adresse. Virker til at man skal være connected til sin xbox via smartglass, ellers er det danske priser. Går udfra at man så får Chilenske priser og via hola kan man købe... Det er ikke nok at have Chilensk adresse på boxen(det har jeg prøvet)

Boxen har ikke nogen vpn/ipblocking så det kan man ikke købe


Det forklarer så også, hvorfor jeg var nødt til at ændre region på iPad for at få vist US-store - da smartglass netop ikke var forbundet til konsollen.



Rasmus.. Hvordan ændre du region på ipad så man kan komme ind på den amerikanske store hjemmeside?
Jeg har nemlig lige sat 60 dollars ind på min konto, men kan ikke købe via Xbox Us store, da de sidste 00,01 skal tilbage føres til et kort og det vil den ikke, så bliver nødt til at købe spillet via hjemmesiden, som du gjorde bare uden kort og med de reedem codes jeg har brugt.
Xzoqq
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron