Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lord Beef Jerky » 29. sep 2020 12:56

Amazon it is then! Men røvirriterende - cdkeys fungerede bare skidegodt i flere år for mit vedkommende.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lodberg » 29. sep 2020 14:00

Theis Jensen skrev:Jeg har droppet værdikoderne og køber spilkoderne direkte fra denne hjemmeside:
https://www.mtcgame.com/da-DK


Hvilket land køber du til og hvilken måde indløser du på?
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 11. nov 2020 15:21

Nogen som har held med at undgå "Sales tax" på Series X? Den vil ikke lade mig skifte adresse som før i tiden på One til Delaware, men fanger i stedet adressen fra mit kreditkort som er dansk.

EDIT: Vigtigt til andre med samme problem.

1) https://account.microsoft.com/account

2) Klik "Payment and billing" i toppen og så "Address book"

3) Vælg US-adressen som "preffered address"

Billede

Nu er Black Ops købt! Glæder mig til fredag :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 11. nov 2020 16:48

Har du så husket at købe den rigtige version ( cross-gen bundle ) for lige med det spil er der ingen smart delivery :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 11. nov 2020 21:49

Slimjay DK skrev:Har du så husket at købe den rigtige version ( cross-gen bundle ) for lige med det spil er der ingen smart delivery :)


Yup, Series X versionen
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf reaper25 » 21. feb 2021 18:52

nu har jeg forsøgt få billige spil uden held er der en der kan lave en opdateret guide for dummies?

jeg har prøvet følgende:
lavet en paypal med amerikansk adresse (burgerbar i virginia) samt ændret xbox til usa
prøvet købe via xbox store med vpn sat til usa


hver eneste ting jeg prøver gir mig The region in which your payment option was issued and your Store region need to match.

hjælp en total noob så han kan spare lidt kr på digital udgaver af et spil og skån milijøet for skiver :D
reaper25
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: ikast


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 21. feb 2021 19:00

reaper25 skrev:nu har jeg forsøgt få billige spil uden held er der en der kan lave en opdateret guide for dummies?

jeg har prøvet følgende:
lavet en paypal med amerikansk adresse (burgerbar i virginia) samt ændret xbox til usa
prøvet købe via xbox store med vpn sat til usa


hver eneste ting jeg prøver gir mig The region in which your payment option was issued and your Store region need to match.

hjælp en total noob så han kan spare lidt kr på digital udgaver af et spil og skån milijøet for skiver :D



Du skal købe US giftcards på Livekort, Cdkeys ell andre steder, indløs dem på din konto og så kan du købe de meget billigere US spil
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf reaper25 » 21. feb 2021 22:03

min xbox skal stadig være usa for dette er muligt ikke? og så skal jeg redeeme på konsollen korrekt? og derefter ind i storen på selve konsollen.
reaper25
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: ikast

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 21. feb 2021 22:56

reaper25 skrev:min xbox skal stadig være usa for dette er muligt ikke? og så skal jeg redeeme på konsollen korrekt? og derefter ind i storen på selve konsollen.


Jep,
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Badstue » 24. feb 2021 10:11

Det er værd at bemærke, at cdkeys nu har brasilianske gavekort i shoppen - og til en fornuftig kurs.

Dermed burde det være noget mere enkelt at udnytte de ofte ret lave priser i BR.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf famulor » 16. mar 2021 11:10

Hvordan køber i spil pt? Jeg køber i Argentina via en discord server og umiddelbart skulle argentina være det billigste land? Sælgerne på discord tager en lille smule over selve salgsprisen men det skulle stadig billigere end feks brasilien.

Alternativet må være mexicanske giftcards men dem har jeg ikke rigtig kunne finde.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Moods » 16. mar 2021 14:52

Køber fra mtcgame eller eneba.
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 25. apr 2021 18:24

Andre der har haft problem med indløsning af giftcards? Jeg får en fejl hvis jeg prøver at indløse et us giftcard, har virket fint tidligere, kan læse mig til på nettet at fejlen kommer hvis der er ændret oplysninger på ens konto... jeg har intet ændret, den står som den gjorde da jeg fik min første Xbox One, har kun ændret kreditkortnummer, men det er over et år siden?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron