Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 5. sep 2018 10:15

Derp skrev:Kan man stadig bare købe et US kort og så skifte til den amerikanske store på ens Xbox og købe spil? Eller har de blokeret for det?


Hvis du har oprettet en amerikansk konto så ja, min kører stadig som den gjorde da jeg fik min første Xbox One, nøjagtig som MS Danmark foreslog os at gøre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 24. okt 2018 15:28

Er der nogle som stadig kan købe på udenlandske stores?
Prøvede i dag og handle på den amerikanske store. Men der stod hver gang jeg skulle kontakte support.
Prøvede fra både min mobil og bærbar. Startede en VPN forbindelse til USA, gik ind på den amerikanske store. Trykkede preorder på RDR2. Ville betale med mit Visa der er oprettet med en amerikansk adresse i Delaware.

Er der nogle som stadig kan få en metode til at virke?
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 25. okt 2018 18:32

PWS skrev:Er der nogle som stadig kan købe på udenlandske stores?
Prøvede i dag og handle på den amerikanske store. Men der stod hver gang jeg skulle kontakte support.
Prøvede fra både min mobil og bærbar. Startede en VPN forbindelse til USA, gik ind på den amerikanske store. Trykkede preorder på RDR2. Ville betale med mit Visa der er oprettet med en amerikansk adresse i Delaware.

Er der nogle som stadig kan få en metode til at virke?


Jeg køber US giftcards på g2a, cdkeys, livekort el. Lign. indløser dem så på min konto, og køber spillet på US storen uden problemer.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf SaintRasmus » 25. okt 2018 19:47

PWS skrev:Er der nogle som stadig kan købe på udenlandske stores?
Prøvede i dag og handle på den amerikanske store. Men der stod hver gang jeg skulle kontakte support.
Prøvede fra både min mobil og bærbar. Startede en VPN forbindelse til USA, gik ind på den amerikanske store. Trykkede preorder på RDR2. Ville betale med mit Visa der er oprettet med en amerikansk adresse i Delaware.

Er der nogle som stadig kan få en metode til at virke?


Problemet er dit kort (VISA,Mastercard osv..) De/den er registreret i DK.
Lav en Am konto på f.eks Amazon og køb Giftcard og brug dem på MS Store US.
Der ligger et hav af guider på nettet om hvordan man gør. Ganske simpel.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Badstue » 26. okt 2018 17:26

Ja, køb gift card på nettet; cdkeys mfl. Skift din x1 til USA (brug evt usa adress generator og delaware som stat for at undgå moms) og så indløs direkte på xboxen. Virker perfekt - også med brazil etc.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf bitfreakrus » 21. nov 2018 17:04

Er der nogen der har erfaringer med at købe spil via accounts? Jeg kan se at play-start.com har RDR2 til 36.50 euro, hvor man så køber en account med spillet...
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 23. nov 2018 06:23

SaintRasmus skrev:
PWS skrev:Er der nogle som stadig kan købe på udenlandske stores?
Prøvede i dag og handle på den amerikanske store. Men der stod hver gang jeg skulle kontakte support.
Prøvede fra både min mobil og bærbar. Startede en VPN forbindelse til USA, gik ind på den amerikanske store. Trykkede preorder på RDR2. Ville betale med mit Visa der er oprettet med en amerikansk adresse i Delaware.

Er der nogle som stadig kan få en metode til at virke?


Problemet er dit kort (VISA,Mastercard osv..) De/den er registreret i DK.
Lav en Am konto på f.eks Amazon og køb Giftcard og brug dem på MS Store US.
Der ligger et hav af guider på nettet om hvordan man gør. Ganske simpel.


Ingen grund til at lave en amerikansk konto når men blot kan skifte land på Xbox One. Det virker uden problemer med gift cards uden VPN osv

bitfreakrus skrev:Er der nogen der har erfaringer med at købe spil via accounts? Jeg kan se at play-start.com har RDR2 til 36.50 euro, hvor man så køber en account med spillet...


Jeg ville personligt aldrig gøre det. Du laver den nye konto til din primære, hvorefter du ka. Benytte den på din normale, men det trick kan man åbenlyst kun gøre en gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf blazingnsane » 26. sep 2019 19:46

er der nogen der stadigvæk bruger disse metoder til at købe spil med og ved om det virker??
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf fc0712 » 26. maj 2020 08:09

Virker dette stadig uden problemer?
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 26. maj 2020 20:11

fc0712 skrev:Virker dette stadig uden problemer?


Jeps.

Jeg køber stadig bare gavekort, indløser på US og foretager alle køb med adresse i Delaware.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 3. jun 2020 09:23

Jeg har droppet værdikoderne og køber spilkoderne direkte fra denne hjemmeside:
https://www.mtcgame.com/da-DK
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ps5 » 20. sep 2020 19:25

hej allesammen ,Jeg vil gerne købe et $ 70-spil i us store, og jeg har et us gift card på 50 dollars, det er ikke nok. Kan jeg købe det spillet, hvis jeg købe et us gift card på 20 dolars, hvis ja , vil der være problemer med Indløsningskoderne som jeg skal bruge på us store ?
XONE GT: mars755
ps5
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 20. sep 2020 20:44

ps5 skrev:hej allesammen ,Jeg vil gerne købe et $ 70-spil i us store, og jeg har et us gift card på 50 dollars, det er ikke nok. Kan jeg købe det spillet, hvis jeg købe et us gift card på 20 dolars, hvis ja , vil der være problemer med Indløsningskoderne som jeg skal bruge på us store ?


Du køber bare 20 dollars gift card som du indtaster koden for. Så smækker den de 20 oveni de 50 du allerede har stående på din konto således du kan købe spillet for 70.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lord Beef Jerky » 29. sep 2020 05:40

Cdkeys er godt nok faldet af på den. Har kæmpet med deres kundeservice i flere dage nu, efter at de ikke har kunnet levere koden øjeblikkeligt (som de ellers plejer). Nu fik jeg dem i det mindste til at stoppe ordren, og give mg mine penge tilbage.

Hvem er så bedst til at købe gift cards fra derude?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2020 12:51

Lord Beef Jerky skrev:Cdkeys er godt nok faldet af på den. Har kæmpet med deres kundeservice i flere dage nu, efter at de ikke har kunnet levere koden øjeblikkeligt (som de ellers plejer). Nu fik jeg dem i det mindste til at stoppe ordren, og give mg mine penge tilbage.

Hvem er så bedst til at købe gift cards fra derude?


Jeg har også droppet CDKeys efter trælse episoder med dem. Nu køber jeg udelukket fra Amazon. Lige på pris, og ingen ugler i mosen. De har også en fin kundeservice hvis din kode skulle ende i et limbo.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron