Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2014 11:00

Man kan ikke købe fra US store mere ved kredit kort eller paypal...MEN der er to workarounds

Metode nummer 1 "Letteste metode"

1. På jeres android/IOS telefon/tablet installer Hola Free Internet VPN
2. På jeres android/IOS telefon/tablet installer Xbox One Smartglass
3. Start Hola og vælg Xbox One Smartglass under appen
4. Når i får logget ind på smartglass igennem telefonen gå til menu punktet Butik
5. Køb som en sindsyg med jeres normale Kreditkort
6. Downloaden starter automatisk på jeres Xbox One

Metode nummer 2 "Svære metode"

1. Gå til amazon.com(eller andre steder) hvor de sælger prepaid MS kort med det beløb man har brug for og køb koden(spring 2 over hvis du ikke bruger amazon.com)
2. Husk at ændre din adresse til en amerikansk, brug http://da.fakenamegenerator.com/ og sæt dit tlf nummer til dit danske telefon nummer. Jeg har hørt at hvis man køber 100 $ prepaid kort vil amazon ringe til en. Jeg har købt et 60 $ kort uden problemer dog.
3. Gå ind på xbox.com og ændre jeres location til US(helt nede i venstre hjørne på forsiden af xbox.com står der danmark tryk på den og du kan vælge USA).
Billede


4. Gå ind i redeem kode på xbox.com og redeem dit US $ gift card(men du skal være helt sikker på at du ikke stadig er på den danske).
5. Køb what ever du har brug for på xbox.com og det vil automatisk starte downloaden på xboxen...



Enjoy =)
Senest rettet af Psymatiq 29. nov 2014 13:06, rettet i alt 5 gange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf KingHans » 9. nov 2014 11:03

hvornår har de blokeret det?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2014 11:20

En dag eller to siden
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf BuBubbi » 9. nov 2014 11:27

Så det var ikke bare fordi betalingssystemet har været nede i hele verden?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf SvAmP » 9. nov 2014 11:28

du er fint kunne købe på den danske store så det er ikke været i hele verden.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf BuBubbi » 9. nov 2014 11:39

Okay, Psymatiq skrev bare dette i går:

» lør 08 nov 2014 20:44
dansk ms store laver fuldstændigt det samme.
Virker som deres system er nede thats all. Og hvis de ændre det er det bare over på fake adresser og VPN, no biggie.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2014 11:41

BuBubbi skrev:Okay, Psymatiq skrev bare dette i går:

» lør 08 nov 2014 20:44
dansk ms store laver fuldstændigt det samme.
Virker som deres system er nede thats all. Og hvis de ændre det er det bare over på fake adresser og VPN, no biggie.


Man bliver klogere når man dobbelt tjekker den danske ms store og internettet. Er næsten ikke i tvivl mere at MS har ændret det. Og den her metode virker... så take it or leave i guess. Kan altid håbe at det er en midlertidig glitch men lige nu og her er US store lukket for folk uden et US CC.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2014 11:54

Spørgsmålet er vel om det er danske CC de har lukket - eller om man kan købe via smartglass hvis man bruger Hola (Hola.org)? Jeg kan desværre ikke selv tjekke, da jeg ikke har en US konto :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf SteffenPoulsen » 9. nov 2014 12:12

Jeg håber godt nok det bare er noget midlertidigt, jeg magter simpelthen ikke at betale 550kr istedet for 360kr for nye titler!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2014 12:30

Morten Skou skrev:Spørgsmålet er vel om det er danske CC de har lukket - eller om man kan købe via smartglass hvis man bruger Hola (Hola.org)? Jeg kan desværre ikke selv tjekke, da jeg ikke har en US konto :D


Tror mere at de har kunne mærke den volume at folk der har brugt us store har været for meget til de kan overse den. Lige som de overså folks forbrug at RBN sange via US store på x360 da det ikke var mange der brugte den metode. Men man kan da altid håbe det her kun er midlertidigt, men den her metode virker og der er stadig penge at spare over den danske ms store.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2014 13:02

SteffenPoulsen skrev:Jeg håber godt nok det bare er noget midlertidigt, jeg magter simpelthen ikke at betale 550kr istedet for 360kr for nye titler!


Samme her..

Skide irriterende hvis de har valgt, og blokere det på den måde.

Er vi 100% sikre på, at det faktisk er blokeret, og ikke blot er en midlertidig Xbox Live service-fejl?

For inde på deres status-page står der;

"Køb og brug af indholdBegrænset

Påvirkede platforme:

Xbox One
Påvirkede tjenester:
De elementer, du allerede har købt, bliver downloadet"

Og flere på Reddit, inkl. amerikanere klager over de hellere ikke kan købe.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf SteffenPoulsen » 9. nov 2014 13:22

Lad os da håbe det bare er en fejl så. Jeg har lige skiftet til dansk for første gang, hva faen er det for noget lort, det halve af spillene mangler jo, blandt andet thief som jo eller er på tilbud nu, og alle priserne er jo nærmest dobbelte af de amerikanske!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. nov 2014 13:33

SteffenPoulsen skrev:Lad os da håbe det bare er en fejl så. Jeg har lige skiftet til dansk for første gang, hva faen er det for noget lort, det halve af spillene mangler jo, blandt andet thief som jo eller er på tilbud nu, og alle priserne er jo nærmest dobbelte af de amerikanske!


Velkommen til Danmark :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Stefanvedel » 9. nov 2014 13:40

Hvis man nu følger guiden i toppen af tråden, skal man så have opsat sin konto på Xbox'en på en speciel måde eller hvordan?
Må erklære jeg ikke har fået sat mig for godt ind i hvordan det hænger sammen alt det her og har bare en almindelig dansk konto på Box'en..
Men ville da være rart med de amerikanske priser :)
Stefanvedel
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Viborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Deeznutz » 9. nov 2014 13:50

Psymatiq skrev:Man kan ikke købe fra US store mere ved kredit kort eller paypal...MEN der er en workaround

1. Gå til amazon.com(eller andre steder) hvor de sælger prepaid MS kort med det beløb man har brug for og køb koden(spring 2 over hvis du ikke bruger amazon.com)
2. Husk at ændre din adresse til en amerikansk, brug http://da.fakenamegenerator.com/ og sæt dit tlf nummer til dit danske telefon nummer. Jeg har hørt at hvis man køber 100 $ prepaid kort vil amazon ringe til en. Jeg har købt et 60 $ kort uden problemer dog.
3. gå ind på xbox.com og ændre jeres location til US(helt nede i venstre hjørne på forsiden af xbox.com står der danmark tryk på den og du kan vælge USA).
Billede


4. Gå ind i redeem kode på xbox.com og redeem dit US $ gift card(men du skal være helt sikker på at du ikke stadig er på den danske).
5. køb what ever du har brug for på xbox.com og det vil automatisk starte downloaden på xboxen...

Har lige købt Halo: The Mastercheif Edition med denne metode

Enjoy =)



Det sucker jo Big time, men tusind tak for vejledning på omvejen
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron