Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Brandstrup » 14. jan 2016 06:32

TU I Raven skrev:Oprettet i en ny profil hver gang i skifter land?? Med ny adresse osv eller kan godt bruge jeres eksisterende profil, for jeg kan kun få det til at virke på den amerikanske store.


Det kræver ikke en ny profil, men du skal tilføje et visa kort eller lign. til hvert land du ønsker. Her skal man tilknytte adresse, tlf nummer osv. Det er her det kan drille folk lidt.

Dvs. Din xboxlife profil logger man ind med på xbox.com/"det-land-man-ønsker" og så har man bare sine kort oplysninger her, hvilke er forskellige for hvert eneste land man ønsker at handle i
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ALIE » 12. feb 2016 09:37

PWS skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har også lige shoppet på den brasilianske store, og havde ingen problemer med det.

1. Skiftede til Brazil via Tunnelbear på iPad.
2. Gik ind på Xbox.com
3. Skiftede til Brazil i bunden af hjemmesiden
4. Fandt spillet i søgefeltet
5. Indtastede adresse og betalingskort (brugte en adresse jeg nægter på at tro findes, men den accepterede det alligevel pga. postnummeret passede til Sao Paulo. Det nummer fandt jeg via Google)
6. Købet gik igennem med mit Visa-kort.


Fedt, mange tak for det! :D Prøver og se om det virker i aften. 270 kr. for The Division på den argentinske store er sgu billigt :D


hvordan køber i kort? har prøvet på microsoft store men når land og adresse skal fyldes ud går det galt
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 12. feb 2016 14:50

ALIE skrev:
PWS skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har også lige shoppet på den brasilianske store, og havde ingen problemer med det.

1. Skiftede til Brazil via Tunnelbear på iPad.
2. Gik ind på Xbox.com
3. Skiftede til Brazil i bunden af hjemmesiden
4. Fandt spillet i søgefeltet
5. Indtastede adresse og betalingskort (brugte en adresse jeg nægter på at tro findes, men den accepterede det alligevel pga. postnummeret passede til Sao Paulo. Det nummer fandt jeg via Google)
6. Købet gik igennem med mit Visa-kort.


Fedt, mange tak for det! :D Prøver og se om det virker i aften. 270 kr. for The Division på den argentinske store er sgu billigt :D


hvordan køber i kort? har prøvet på microsoft store men når land og adresse skal fyldes ud går det galt


har samme problem det er ikke det værd. Det virker for nogle, ikke for andre. Jeg prøvede i flere timer har endt med bare at bruge US Store
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 12. feb 2016 18:36

Hvad mener i med at købe kort? I skal bare bruge jeres ganske almindelige visa/mastercard. Begge kort er international betalingsmiddel. Det er no problem, bare i bruger VPN. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 19. feb 2016 16:06

Hvilken VPN bruger folket til adgang til den argentinske? Bruger normalt Tunnelbear, men der er kun den brasilianske fra sydAmerika. Hola virker ikke "stærk" nok til at bruge.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 19. feb 2016 16:08

Adampantic skrev:Hvilken VPN bruger folket til adgang til den argentinske? Bruger normalt Tunnelbear, men der er kun den brasilianske fra sydAmerika. Hola virker ikke "stærk" nok til at bruge.


VyprVPN. Har brugt den for en time siden. Virkeligt nemt.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 19. feb 2016 16:09

Bavi skrev:
Adampantic skrev:Hvilken VPN bruger folket til adgang til den argentinske? Bruger normalt Tunnelbear, men der er kun den brasilianske fra sydAmerika. Hola virker ikke "stærk" nok til at bruge.


VyprVPN. Har brugt den for en time siden. Virkeligt nemt.


Jeg prøver mig frem. Tak for svaret :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 21. feb 2016 01:35

Jeg bruger min mobil med hola + smartglass, og det virker perfekt. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf AliBabah » 23. feb 2016 21:27

Nogen der har en anelse om, hvad jeg kan gøre anderledes?

Har prøvet flere gange (via Hola & vypervpn), at købe noget fra den argentinske store, men kan simpelthen ikke få det til at fungere. Den bliver ved med at bede mig om, at finde en ny betalingsmåde.

Har endda prøvet med Revolut, det virkede heller ikke.

Har prøvet flere forskellige adresser Argentina, også nogen, som andre har haft held med...

Vil meget gerne fingrene i the Division, når nu det er så billigt derinde...

Kan også tilføje, at jeg har prøvet både via min iPhone & PC.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf EagleConcept » 24. feb 2016 05:44

De har haft et større nedbrud på internet store'n og største delen af spillene skulle sættes ind igen. Du ville få en kedelig besked på siden om at det du ledte efter var flyttet, eller ikke insisterede. Det gjorde samtidig også at nogle browsere gik amok og kunne ikke finde ud af at opsætte siden rigtigt. Jeg sad og rodet rundt på deres side mens det var værst og oplevede nogle ting med vprVPN. IP adressen gik ned hele tiden og der stod bare resolving, uden at komme nogen steder. Og det var hver gang jeg gik der ind for at se spil. Det var den ene ting.
Den anden er at vprVPN nogle gange skal "have et spark i røven". Der bruger jeg google. Man kan kalde det at overbevise den om, du rent faktisk sidder der nede og nyder solen. Prøv at provokere den de her adresser:

http://www.google.com.ar - skriv xbox live argentina i søge feldtet. Den vil komme frem med http://www.xbox.com/es-cl men tast http://www.xbox.com/es-ar i stedet for i adresse linien.
Du kan også insistere:
Hvis den popper op med den danske, så se i adresse linien hvor der står da-DK og skift den ud med es-AR.

Betalings måder: skal du klare over xboxen. Det vil sige skift til Argentina og set et kort en der.
Har du Danske Bank for at tage et eksempel, skal du låse sydarmerika op inde fra netbank af, eller via tlf.

Husk at skift region inden det her. Ryd browser historik for inden. d.i.b cookies.

Får du en mail fra microsoft om at der har underlig synkronisering på din mail er du på rette vej. Så har den fået et lock og du kan begynde og købe.

Der er selvfølgelig også muligheden, at du er ved at løbe tør for mb på vprVPN, hvis du kører free.

Jeg er ved at kigge lidt på ekspressVPN for at se om det er bedre. Men ville ønske en større udvidelse af regioner med tunnel-bear, for den virker bare. Men desværre ikke i Argentina. :)
Senest rettet af EagleConcept 24. feb 2016 05:51, rettet i alt 1 gang.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf EagleConcept » 24. feb 2016 05:48

... slet
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf AliBabah » 24. feb 2016 08:33

Er godt klar over det med nedbruddet, forsøgte både før, og efter.

Det med at "provokere" den, vil jeg prøve, for den blev ved med at gå ind på xbox.com/da-dk ..

Mht. at klare den over xboxen, skal jeg tænde for konsollen, og skifte konsollens region? Det har jeg nemlig ikke prøvet endnu.

Min VyprVPN er ved at udløbe nu, efter jeg har forsøgt som en sindsyg, så skal også til at finde et alternativ, til vyprVPN :(
Bruger nemlig free som kun giver 500 mb om måneden.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Phimosis » 24. feb 2016 10:16

Du skal ikke gøre noget særligt på din xbox.
Så hvis den står til Danmark, skal du bare lade den gøre det, du skal vist nok bare huske at have den slukket, når du laver købet.

Men når så dit køb lykkes, så skulle den bare være klar til at installere, inden under app/spil og helt ude til højre
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 24. feb 2016 11:16

Jeg har haft min maskine tændt når jeg har brugt VPN. Hvilket alene resultere i at download starter med det samme. Så hvorvidt maskinen er tændt eller slukket er ligegyldigt for dit køb.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf EagleConcept » 24. feb 2016 15:19

Angående ting du skal lave ved xboxen:
Jeg fik nok ikke helt givet den fulde info. Men på Xboxen når du sætter betalingskort ind, får du en række valgmuligheder om hvilken stat (del-stat) kortet skal tilknyttes. Det giver dig et langt bedre overblik, end du skal sidde på nettet og lege gæt en stat med accept. Derefter skal du ikke bruge boxen til mere.

Og til jer der eksempelvis køber i Indien. Pas lige lidt på der ovre. Der er nogle af del-staterne der tager 110% i moms. Bare så i ikke brænder fingerene på den.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron