Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf angak » 28. dec 2015 21:07

Er der ikke noget med, at Brasilien har vanvittig høj moms på digitale varer?
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ara94 » 29. dec 2015 09:17

Det ved jeg ikke men de har virkelig gode priser på deres store. Så jeg leder stadig efter en løsning til at handle på den. Tunnelbear går fint igennem men jeg kan ikke betale med mit visa
ara94
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf vntqmm » 30. dec 2015 06:38

Ara94, prøv at tjekke app'en Revolut (revolut.com) på din smartphone. Den virker for mig.
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ara94 » 30. dec 2015 20:26

Ser smart ud :) når jeg logger in på xbox.com oh vælger brazil skal jeg tilføje et nyt kredit kort. Det er som om jeg ikke kan få det til at acceptere mit nye revolut card.

Har du bare oprettet kortet på en anden store? Eller er det lykkedes dug at komme igennem på den brasilianske? Har siddet den dårlige side af en time nu med Google translate ....
ara94
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 31. dec 2015 01:48

Hvad har i skrevet på den russiske store, for jeg fik det aldrig til at virke.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf fred7319 » 31. dec 2015 01:48

Jeg har skrevet noget inde på et andet under emne, så kopier det lige ind, det skulle gerne give dig en løsning:

Jeg bruger ikke VPN og jeg køber næsten aldrig på US mere. Jeg er begyndt at købe på den russiske og brasilianske store med gift cards.
Ved køb af russiske gift card køber jeg dem på: plati.com
Ved køb af brasilianske gift card på offgamers.com

Siderne har jeg brugt mange gange uden der er sket noget skidt og har fået koderne få minutter efter køb, men som altid kan man være uheldig når man køber over nettet.

I dag har jeg købt Sleeping Dogs til en sum af ca 45 fra Rusland ;-)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TerrificFalcon » 31. dec 2015 02:17

Koster de russiske og brazilianske kort så mere eller mindre end vekselkursen egentlig er?
Og kan man så egentlig bruge sin egen konto, eller skal man ud i at have en separat bruger?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf fred7319 » 31. dec 2015 13:31

Typisk giver man lidt mere end vekselkursen da sælgeren typisk gerne vil tjene lidt ekstra på det, men det er ikke meget der er snak om, kun få kroner der afgør det.
Man skal bare ind på xbox.com også ændre det til, at du kommer fra enten Brasilien eller Rusland (an på det gift card du har købt) også indløse koden. Så virker det upåklageligt på din konto. Så ingen grund til en seperat bruger :)

Håber det giver mening.
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ara94 » 31. dec 2015 14:08

Så er det lykkedes mig at købe på den brasilianske store. Jeg har oprettet et Mastercard via revolute.com og sat det op via xbox.com (us) som et kort der skal bruges til betaling på den brasilianske store. Jeg fandt adressen på den japanske ambassade og skrev deres data ind. Så kørte det derfra og har allerede gennemført første køb til en super pris :)
ara94
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DePeCHe DK » 31. dec 2015 14:33

z0ntax skrev:Forresten vil jeg godt lige slå et slag for dotVPN... Brugte den imorges til at købe halo 5 fra Rusland og det fungerede noget bedre end mange af de andre vpn'er jeg har brugt... Og så er den endda gratis :D

Kender ikke den du foreslår men har haft glæde af "vyprvpn" der er 500mb gratis data pr måned. Men den har jeg købt spil på den Argentinske store.
The Division gold ed. til ca.368kr
Alien insolation collection for ca.55kr &
Life is Strange complete også for ca.55kr alle er købt med mit alm. Visa

Bruger kun min iPad, og det funker super nemt.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lasborg » 1. jan 2016 11:12

ara94 skrev:Så er det lykkedes mig at købe på den brasilianske store. Jeg har oprettet et Mastercard via revolute.com og sat det op via xbox.com (us) som et kort der skal bruges til betaling på den brasilianske store. Jeg fandt adressen på den japanske ambassade og skrev deres data ind. Så kørte det derfra og har allerede gennemført første køb til en super pris :)


Kan du ikke lave en step by step.

Jeg har lavet et revolut kort og sat penge på.
men hvordan sætter jeg det om som betaling til den brasilianske store?
og kan jeg stadig bruge min almindelige account til at foretage indkøb i den brasilianske store?
og hvad med vpn som tunnlebear ol.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ara94 » 1. jan 2016 12:22

Will do lidt senere. Er stadig ved at få familien banket i gang :)
ara94
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lasborg » 1. jan 2016 20:11

ara94 skrev:Will do lidt senere. Er stadig ved at få familien banket i gang :)


Kan ikke få det til at virke, har oprettet kortet som betalingsmiddele i Brasilien, men når jeg prøver at købe noget på den den brasilianske store på xbox.com så er den side der popper op på dansk og jeg kan kun betale med mit danske visa i danske kroner :(
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DePeCHe DK » 1. jan 2016 21:31

Lasborg skrev:
ara94 skrev:Will do lidt senere. Er stadig ved at få familien banket i gang :)


Kan ikke få det til at virke, har oprettet kortet som betalingsmiddel i Brasilien, men når jeg prøver at købe noget på den den brasilianske store på xbox.com så er den side der popper op på dansk og jeg kan kun betale med mit danske visa i danske kroner :(

Har du ændret din konto til Braziliansk?

Ved ikke med jeres metode, men når jeg bruger en VPN ændres Xbox konto til landet man ønsker at handle fra https://live.xbox.com/Shell/ChangeLocale.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 1. jan 2016 21:32

DePeCHe DK skrev:
Lasborg skrev:
ara94 skrev:Will do lidt senere. Er stadig ved at få familien banket i gang :)


Kan ikke få det til at virke, har oprettet kortet som betalingsmiddel i Brasilien, men når jeg prøver at købe noget på den den brasilianske store på xbox.com så er den side der popper op på dansk og jeg kan kun betale med mit danske visa i danske kroner :(

Har du ændret din konto til Braziliansk?

Ved ikke med jeres metode, men når jeg bruger en VPN ændres Xbox konto til landet man ønsker at handle fra https://live.xbox.com/Shell/ChangeLocale.


Bruger selv en VPN til at komme ind på andre landes store. Men får altid en "Use a different Way to pay".
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 49 gæster

cron