Xboxlife forum

Xbox one støjer

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one støjer

Indlægaf kiiilden » 6. nov 2014 22:36

Hey
Har lige anskaffet mig en xbox one.
Jeg syntes godt nok den støjer når den er tændt og min psu larmer når xbox er slukket.
Er det almene problemer..? Syntes ellers alle skriver deres er lydløs..
Hvor lang tid skal man forvente at være uden xo hvis man sender den til ms ( som iøvrigt er i tjekkiet) ?
kiiilden
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Hvidovre


Re: Xbox one støjer

Indlægaf KIAMMI » 6. nov 2014 23:42

kiiilden skrev:Hey
Har lige anskaffet mig en xbox one.
Jeg syntes godt nok den støjer når den er tændt og min psu larmer når xbox er slukket.
Er det almene problemer..? Syntes ellers alle skriver deres er lydløs..
Hvor lang tid skal man forvente at være uden xo hvis man sender den til ms ( som iøvrigt er i tjekkiet) ?

hej, prøv at læs fra denne her tråd, der står et par guldkorn

viewtopic.php?f=27&t=90824
men ellers er der oprettet flere tråde omkring det her
held og lykke med det
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox one støjer

Indlægaf pede B » 7. nov 2014 19:23

Jeg sendte min til Prag for en lille måned siden.. Sendte afsted onsdag, de fik den så (desværre) om fredagen, hvilket nok gav lidt længere rep tid?
Men de sendte tirsdag, og havde den igen torsdag :) så 8 dage.

Ved så ikke om det bare var mig der var heldig, men syntes i hvert fald det var god service.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox one støjer

Indlægaf Psymatiq » 7. nov 2014 20:06

pede B skrev:Jeg sendte min til Prag for en lille måned siden.. Sendte afsted onsdag, de fik den så (desværre) om fredagen, hvilket nok gav lidt længere rep tid?
Men de sendte tirsdag, og havde den igen torsdag :) så 8 dage.

Ved så ikke om det bare var mig der var heldig, men syntes i hvert fald det var god service.


Tilbage i x360 dagene sendte de dem til frankfurt og det gik også hurtigt hvor de hentede mine xboxe med UPS og alt var tip top dengang så det burde det også være nu.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox one støjer

Indlægaf sune80 » 7. nov 2014 22:53

Da jeg fik min Xbox one for 1,5 måned siden lød den som et 'gammeldags' modem da jeg satte strøm til, og disken lød som en gammel 3,5" disk der konstant kørte diskfragment eller noget i den stil. Den larmede så meget at jeg opgav at spille på den allerede første aften(tirsdag). Jeg blev rådet til at ringe til MS, gjorde jeg onsdag og de sendte en replacement mod at reservere 300ogetellerandet €. Jeg fik den nye leveret med UPS fredag og den var ligeså støjsvag som jeg forventede, og mener jeg havde 10 dage til at sende den defekte retur. Skulle bare ringe til UPS igen. Det var super god service, jeg var virkelig positivt overrasket:)
Så hvis det lyder bekendt, så skynd dig at ringe ind og få den byttet
sune80
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xbox one støjer

Indlægaf kiiilden » 8. nov 2014 14:53

tak for svarene.. har svært ved at få den sendt afsted når jeg lige ar fået den, men magter bare heller ikke støjen. Den ryger mod Tjekkiet mandag :-)
kiiilden
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Hvidovre


Re: Xbox one støjer

Indlægaf Dreiager » 8. nov 2014 15:15

sune80 skrev:Da jeg fik min Xbox one for 1,5 måned siden lød den som et 'gammeldags' modem da jeg satte strøm til, og disken lød som en gammel 3,5" disk der konstant kørte diskfragment eller noget i den stil. Den larmede så meget at jeg opgav at spille på den allerede første aften(tirsdag). Jeg blev rådet til at ringe til MS, gjorde jeg onsdag og de sendte en replacement mod at reservere 300ogetellerandet €. Jeg fik den nye leveret med UPS fredag og den var ligeså støjsvag som jeg forventede, og mener jeg havde 10 dage til at sende den defekte retur. Skulle bare ringe til UPS igen. Det var super god service, jeg var virkelig positivt overrasket:)
Så hvis det lyder bekendt, så skynd dig at ringe ind og få den byttet


Underligt, min lyder også konstant som en hdd der arbejder - det sagde de var helt normalt
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox one støjer

Indlægaf TigerJax007 » 8. nov 2014 17:08

Min Xbox siger ikke en lyd.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xbox one støjer

Indlægaf Rechain » 8. nov 2014 17:14

Min sagde også lyde under opstart og på dashboardet, men ikke voldsomt. Efter en opdatering hvor de havde fundet fejlen, larmer den ikke mere. Alt er som det skal være her nu :) er din Xbox One opdateret?? Tjek i indstillingerne.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron