Xboxlife forum

The Xbox virgin

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: The Xbox virgin

Indlægaf Zt3pH » 28. okt 2014 15:11

Halorocks skrev:Jeg kan lige meddele at den der Digital TV Tuner som udkom i Storbritannien, Tyskland og 3 andre Europæiske lande i sidste uge IKKE virker i Danmark. Jeg fik min i posten i dag, satte det hele op, men skærmen er blank. Fik opsat min OneGuide via min TV boks, og kan se at alle de kanaler jeg har, og som min Tuner har fundet, dog er min skærm helt blank når jeg vil se TV eller skifte kanal. Prøvede så med min TV boks, hvor det virker helt fint.

Digital TV Tuner til Xbox One virker ikke i DK, takket være restriktioner fra Microsoft's side. Min Xbox har alle indstillingerne klar, dog kan må Xboxen ikke bruge alle de funktioner på tværs af regionerne og sprog.


Er det ikke noget med, at du skal sætte local til UK før den virker?
SÅ burde det altså spille fint...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Xbox virgin

Indlægaf Voltage85 » 28. okt 2014 17:49

snakkede med en fyr fra fona i dag. han snakkede noget om at den nok kommer til DK i slutningen af året eller starten af 2015. men ja som Zt3pH siger, så kunne det da være noget du skulle prøve :) og så melde tilbage hehe.

har lige sat min nye XO til og den er igang med at update. kan høre en lillebitte smule coilwhine fra selv maskinen. er det normalt ? :)
Voltage85
Niveau 0
 
Indlæg: 9

Brugeravatar

Re: The Xbox virgin

Indlægaf Skillfulsheep » 28. okt 2014 18:53

UnrealPirate skrev:
Theis Jensen skrev:
UnrealPirate skrev:Hej Voltage85 og velkommen til.

Titler ud over dem der er blevet nævnt af de andre som jeg også synes er rigtig gode spil er:

Assassins Creed IV Black Flag
Watch Dogs
Dead Rising 3
Ryse Son of Rome (Jeg synes sgu det er sjovt ;-) )

Kan selv slet ikke vente til at Sunset og Halo udkommer. Halo er for mig den bedste serie der er, og for mig DET spil der kendetegner Xbox... ud over Forza, Gears, Kameo, PGR ;-)


Så må du kede dig. ;)


Kameo og PGR er da gode spil. Jeg har ihvertfald siden PGR1 tiden og hele vejen frem til nu haft masser af gode timer med den serie. Og Kameo, var klart et af mine favorit spil dengang 360 udkom ;-)


PGR2 var et effin' godt spil. Humøret var højt da det blev gennemført på platin back in the day ;)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: The Xbox virgin

Indlægaf Halorocks » 29. okt 2014 15:34

Zt3pH skrev:
Halorocks skrev:Jeg kan lige meddele at den der Digital TV Tuner som udkom i Storbritannien, Tyskland og 3 andre Europæiske lande i sidste uge IKKE virker i Danmark. Jeg fik min i posten i dag, satte det hele op, men skærmen er blank. Fik opsat min OneGuide via min TV boks, og kan se at alle de kanaler jeg har, og som min Tuner har fundet, dog er min skærm helt blank når jeg vil se TV eller skifte kanal. Prøvede så med min TV boks, hvor det virker helt fint.

Digital TV Tuner til Xbox One virker ikke i DK, takket være restriktioner fra Microsoft's side. Min Xbox har alle indstillingerne klar, dog kan må Xboxen ikke bruge alle de funktioner på tværs af regionerne og sprog.


Er det ikke noget med, at du skal sætte local til UK før den virker?
SÅ burde det altså spille fint...


Jamen, nu virker den altså. Skulle indsætte et tilfældigt UK postnummer, også virker skidtet :b Det er dog langtfra optimalt.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: The Xbox virgin

Indlægaf Gosche » 14. nov 2014 10:51

@halorocks, hvilket UK post nr. og udbyder har du indsat? Jeg har indsat et London nr. og sat tuneren til at finde fra "freeview". Tunerern finder en masse kanaler som jeg har via Yousee (hovedstaden) med skriver at kanalerne er krypteret og kan ikke vises, selv DR1, DR2 osv. altså har jeg sort skærm på alle valgte kanaler....nogen ideer?
På forhånd tak
Gosche
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Kongens Lyngby


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster

cron