Xboxlife forum

Xbox one Oct update

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one Oct update

Indlægaf Rabit » 15. okt 2014 07:24

Er der nogen der ved hvornår den lander? og passer det at den kommer til at understøtte mkv?
Rabit
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf BuBubbi » 15. okt 2014 08:04

Jeg ved ikke hvornår den udkommer til offentligheden, da jeg selv har haft den længe da jeg er med i Update Preview'et.
Men ja. Den kommer til at understøtte bl.a. MKV kontaineren til afspilning fra enten en USB-enhed eller via netværket over DLNA.

Er dog ikke noget jeg personligt vil bruge, da Xbox One simpelthen er en for stor strømsluger til brug til en simpel mediestreamer.

Hvis du - eller andre - kunne tænke sig at være med i preview'et og dermed få adgang til tidlige beta versioner af Dashboard opdateringerne, kan i skrive jer op her:
viewtopic.php?f=1&t=89131&start=0
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf himmelfisk » 15. okt 2014 12:10

Er spændt på om den retter op på den der 'coil' vibrerende lyd som nogen siger den gør :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf BuBubbi » 15. okt 2014 12:15

himmelfisk skrev:Er spændt på om den retter op på den der 'coil' vibrerende lyd som nogen siger den gør :)

Tvivler nu lidt på det kan rettes via software.
Det lyder mere som en hardware fejl der fremtvinges af belastning på Xbox'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf himmelfisk » 15. okt 2014 12:22

Det er noget med at der sendes for meget strøm ud til en af coils'ne pga kinect mangler.. Nu har jeg fået byttet xbox'en to gange så håber lidt de har kunnet løse det med en firmware opdatering da jeg er pænt træt af den lyd ;(

- lyden er der kun når den ikke er under belastning, f.eks når den bare står på dashboard :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2014 12:26

himmelfisk skrev:Det er noget med at der sendes for meget strøm ud til en af coils'ne pga kinect mangler.. Nu har jeg fået byttet xbox'en to gange så håber lidt de har kunnet løse det med en firmware opdatering da jeg er pænt træt af den lyd ;(

- lyden er der kun når den ikke er under belastning, f.eks når den bare står på dashboard :)


Er det blevet bekræftet, eller er det bare en internet konspirations teori? Jeg har ikke haft Kinect sat til i lang tid, men hører ingen forskel fra nu og da den var sat til. Ingen coil whine eller noget.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf himmelfisk » 15. okt 2014 12:41

Blauwy skrev:
himmelfisk skrev:Det er noget med at der sendes for meget strøm ud til en af coils'ne pga kinect mangler.. Nu har jeg fået byttet xbox'en to gange så håber lidt de har kunnet løse det med en firmware opdatering da jeg er pænt træt af den lyd ;(

- lyden er der kun når den ikke er under belastning, f.eks når den bare står på dashboard :)


Er det blevet bekræftet, eller er det bare en internet konspirations teori? Jeg har ikke haft Kinect sat til i lang tid, men hører ingen forskel fra nu og da den var sat til. Ingen coil whine eller noget.



Sikker bare et rygte, men det går igen alle steder, ikke dermed sagt at det er sandt :lol:

Jeg håber dog, så jeg slipper for at få ombyttet igen igen og igen.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Beizor » 15. okt 2014 13:21

Jeg har problemer med, at den ikke kan loade pins fra opstart. Når jeg går ind under venner og tilbage til hovedmuen, så kommer pins. Jeg synes, at jeg har prøvet de fleste guides der er at finde på nettet.

Det skal siges at jeg kører tråldløs og problemer løser sig ved at fortråde xboxen. Men derfor skulle den stadig kunne loade pins trådløs :-/

Ved ikke om en update vil løse problemet?!?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Snemonster » 15. okt 2014 13:33

Beizor skrev:Jeg har problemer med, at den ikke kan loade pins fra opstart. Når jeg går ind under venner og tilbage til hovedmuen, så kommer pins. Jeg synes, at jeg har prøvet de fleste guides der er at finde på nettet.

Det skal siges at jeg kører tråldløs og problemer løser sig ved at fortråde xboxen. Men derfor skulle den stadig kunne loade pins trådløs :-/

Ved ikke om en update vil løse problemet?!?


Jeg har samme problem HVIS jeg kører den der "energi safe mode", eller hvad den nu hedder. Den hvor der slukker helt ned.
Hvis jeg derimod kører "constant on" eller hvad den nu hedder, så er der ingen problemer med opstart.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf KlumpeStumpen » 15. okt 2014 18:34

Har haft problemer med PINS der er væk 80% af gangene ved opstart i over 2 måneder.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Beizor » 15. okt 2014 19:19

Min er opsat til energi safe, men har ikke prøvet constant on.

Det er blevet et irritationsmoment for mig. Routeren står 3-4 meter fra xboxen. Men rart at jeg ikke er den eneste der har samme problem.
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2014 19:25

Instant On, ikke Constant On :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Beizor » 15. okt 2014 19:30

Blauwy skrev:Instant On, ikke Constant On :mrgreen:


Haha korrekt :-)
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf himmelfisk » 16. okt 2014 06:30

Neogaf skrev: "Coil whine gone from mine too. Nice and quiet like my friends."
- "Coil whine fixed for me too. My XB1 isn't completely silent, but its much quieter than my PS4 now."
- "FUCK YES NO MORE COIL WHINE.
My console finally functions as intended."


Xbox One #xboxnoise FIXED! October Update. (MXL 9…: http://youtu.be/4P1v9oKeelA

- Håber det er sandt :lol:

Folk er helt vilde med den nye opdatering, alene det nye snap center og hvor nemt det er at optage de sidste 30 sekunder samt MKV og DLNA kompabilitet. Yay :D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Zt3pH » 16. okt 2014 09:28

Updaten skulle være ude nu?
Ved det dog ikke da jeg også er med i preview tingen der
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster