Xboxlife forum

Destiny: Spillere til Vault of Glass

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Raider » 5. okt 2014 13:17

Vi mangler 2 danske spillere til at spille Vault of Glass lige nu. Hvis nogen er friske, så add mig på gamertag: djraider
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf zarGoth » 5. okt 2014 13:45

Hvis der er brug for det kan jeg muligvis hjælpe til ved 16 tiden.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø



Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf krig » 5. okt 2014 15:47

jeg er klar nu hvis i mangler en
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475



Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Dirty Harry » 5. okt 2014 20:47

Vi nåede til enden med portalerne, så havde det taget en 3 timers tid for os. Havde en enkelt der hoppede ved Templar og fik en ny ind og havde større problemer med at finde frem til alle Oracles spawnlocations. Da vi endelig fik dem alle under kontrol, så gik legen ind med selve Templar og efter et par wipes fandt vi ud af hvordan den ged skulle barberers. Labyrinth of Gorgon var noget rodet da vi prøvede regne deres patrol-patterns ud, men vi kom igennem.
Vi valgte at stoppe ved portalerne da, vi også har socialliv udenfor Xbox Live :P

At nogen har klaret Vault of Glass på 31:37 minutter, er godt nok vildt!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Raider » 5. okt 2014 20:49

Det blev noget rodet med holdopstillingen og invites, så jeg beklager til zaarGoth, at vi ikke nåede at få ham med ind i kampen. Men jeg håber på, at du vil være frisk en anden god gang :)
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf krig » 5. okt 2014 20:52

nogen der er frisk her iaften??? om 15 min. tid?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf zarGoth » 5. okt 2014 21:24

Raider skrev:Det blev noget rodet med holdopstillingen og invites, så jeg beklager til zaarGoth, at vi ikke nåede at få ham med ind i kampen. Men jeg håber på, at du vil være frisk en anden god gang :)


Ingen problem overhovedet og tillykke med sejren :-) Er selvfølgelig klar en anden dag!
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Drembi DK » 5. okt 2014 21:33

krig skrev:nogen der er frisk her iaften??? om 15 min. tid?

Altid klar ;)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Dirty Harry » 5. okt 2014 22:15

zarGoth skrev:
Raider skrev:Det blev noget rodet med holdopstillingen og invites, så jeg beklager til zaarGoth, at vi ikke nåede at få ham med ind i kampen. Men jeg håber på, at du vil være frisk en anden god gang :)


Ingen problem overhovedet og tillykke med sejren :-) Er selvfølgelig klar en anden dag!


Vi klarede dog ikke Vault of Glass, vi kom til portalerne og da vi gik i gang med at hoppe frem og tilbage i tiden så kom vi virkelig til at få røven på komedie. Det med at hoppe igennem portalen og så skulle klarer alt det lort i fortiden, mens at skulle løbe til fremtiden og så gå i gang igen er svært hvis man ikke har tunge våben og ekstra ammo packs med sig.

Overall så synes jeg at det var anderledes, men fuck det stykke med de phasene sten.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf krig » 6. okt 2014 00:16

Dennis #81 skrev:
krig skrev:nogen der er frisk her iaften??? om 15 min. tid?

Altid klar ;)



super!!

fandt et svensk hold ved et tilfælde her for et par timer siden.. vi failed ved sidste boss... Igen :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Kayden1984 » 6. okt 2014 17:55

Sikkert et sats, men nogen som er friske på et VOG forsøg her til aften? Er lvl 29 Hunter på Xbox One. GT EightBitDior
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Lodberg » 6. okt 2014 18:30

Hvor lang tid tager Vault of glass sådan cirka?
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Destiny: Spillere til Vault of Glass

Indlægaf Kayden1984 » 6. okt 2014 19:30

Alt afhængigt af hvem der spiller, så mellem 1 time og 6 timer. Der er så mange guides og playthroughs online nu, så man kan, hvis man er lidt rutineret, klare det i en god tid. Dette er blot en vurdering, da det kan være forskelligt fra hvem det omhandler.
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron